Jump to content

MarcinSubaru

Nowy
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About MarcinSubaru

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Tarnów
  • Auto
    Subaru Legacy 2.5 (167KM) 2011 Kombi

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ale to raczej z maglownicą niewiele ma wspólnego. To przecie element wspomagania. Objawy zużycia maglownicy są inne z tego co wiem.
  2. Cześć Wszystkim, mam podobny problem. Po 100 km przejechania trasy chciałem zaparkować. Cofałem i zauważyłem, ze przy skręcaniu kierownica kreci się jak w ursusie. Czasem wspomaganie zaskakiwało czasem nie. Po nocy problem się rozwiązał, choć jeszcze raz po długiej trasie znów się pojawił, ale tylko przez chwilę. Zachodze w głowę co to może być. Żadnego zbiorniczka na płyn od wspomagania nie ma, także rozumiem jest elektryczne. Co mam zrobić? Czy zostawić czy działać? Czy to ma związek z jakimś przepięciem, spięciem chwilowym np.od wody? Doradźcie please. Mam legacy V 2,5 benzyna 2011. Pozdraw
  3. Wymiana na biledy to około 780 złotych za sztukę, a regeneracja 250 złotych za sztukę. Tak, nie ma homologacji, gościu coś tam ściemniał, że niby jakieś normy ma spełnione, ale w sumie nie ma tutaj o czym mówić, macie rację, tym bardziej jak się jedzie za granicę. Dobra regeneracja, ewentualnie wymiana żarników na lepszej jakości. Ponoć każda ingerencja w reflektory pozbawia je homologacji. A z DRL-ami nie ma problemów, jesli mają homologacji, można zamontować i spokojnie jeździć. Przynajmniej tak można oszczędzić żywota ksenonów.
  4. Cześć, Panowie w autogamma k Krakowa zaproponowali mi zamiast regeneracji odłbyśnika, przerobienie ksenonów na biledy, które ponoć lepiej i dłużej świecą? Ma ktoś może te biledy? Niestety sa bez homologacji, dlatego waham się czy je robić. A ponoć subaryny legacy/outback miałe słabe plastiki w tych ksenonach i szybko słabo świeciły. Ja wymieniłem żarniki(D2S) ale dalej taka słabizna, że ledwo co iwdać w nocy i musze cos zrobić. Co doradzacie? Miał już może ktoś taki problem? Pozdrawiam Marcin
  5. Witam szanownych Subarowiczów, Po 140k km chce wymienic olej w skrzyni biegów oraz rozrząd. Auto kupiłem w Szwajcarii. Pewne, bezwypadkowe, tylko właścicielka niezbyt dbała, skoro co 30 tysięcy olej wymieniała, ale co śmieszne, tak jej zalecali w serwisie. Ale wyymiane oleju w skrzyni biegów co 60 tysięcy km już nie zalecali, zrobiła raz po 40 tysiącach i koniec. Teraz jak kupiłem zabieram się za kompleksową robotę, żeby jak najdłużej to auto działało, a boję się remontów po tym, co przeczytałem o silniku lub skrzyni biegów. Jakieś rady w przypadku wymiany oleju w CVT oraz wymiany rozrzą
  6. Wszystko jasne, żarówka była spalona. Ale o dziwo działała przez chwile, i dalej by działa. Bo gaz w środku na zimnym przez chwilę się pali a potem gasnie, dlatego szukałem przyczyny gdzie indziej. Dwa, zauważyłem, ze reflektory łapią i trzymają wilgoć dość mocno. Będę pamiętał a propos przetwornicy. Dziękuję za odzew! Pozdrawiam
  7. Cześć, Niedawno nabyłem Legacy 2.5i, 2011, 140 tys km przebiegu, piękne auto, silnik i w ogóle, ale jestem trochę przestraszony, jak poprzedni właściciel zmieniał olej(co jakies 20-30 tysiecy wg. książki serwisowej). Co sądzicie o tym, czy to dużo czy ok jak na subaru, mam się czegoś bać? Wiadomo, teraz pierwszą rzecz jaką chce zrobić to zmienic na jakiś z wyższej półki, żeby trochę przeczyścić i sam zmieniać co 10-15 tys km maks. I druga rzecz, sedno, to wyłączającą się żarówka po minucie-dwóch od zapalenia auta. Mam wrażenie jakby troche randomowo się włączała lub wyłączała? Czy to problem n
  8. Też chętnie bym poznał opinię. Dziekuję z góry.
×
×
  • Create New...