Skocz do zawartości

Gdzie do serwisu


Tomasz Szlachta

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, bardzo mi miło zawiać na waszym forum.

Nie jestem jeszcze szczęśliwym posiadaczem subaru, choć nie ukrywam, że Impreza śni mi się po nocach, ale zaledwie zięciem posiadacza Forestera II z 2.5 benzyną 250KM.

I tu się rzecz komplikuje  ponieważ owy teść ma ostatnio kłopoty  z jak się okazuje słynną pompą powietrza wtórnego i litanią kontrolek na desce rozdzielczej.

 

Moja sugestia jest prosta, nie polegać na opinii tylko jednego "specjalisty" nikomu nie ujmując, ale poradzić się w min 2 stacjach.

 

I stąd ten temat.

 

Gdzie najbliżej Przemyśla zawitać do serwisu??? Nie ukrywam, że byłbym skłonny wysłać go bezpośrednio do autoryzowanego serwisu.

 

Pierwsza diagnoza padła pompa, ale jak słyszę, że koleś doszedł do tego zaledwie po błędzie z kompa już mam swój check engine w głowie, że mało rzetelnie podszedł do tematu (kto się zna ten wie).

 

Z góry dziękuję.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj

Po pierwsze "primo" ;) 

Po drugie "primo" polecam ASO w Rzeszowie (https://rzeszow.subaru.pl/). Nie tylko dlatego, że takie zasady (nomen omen) panują na tym forum ale też ze względu na jakość obsługi, z której byłem bardzo zadowolony :D

Edytowane przez Michał Krupa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Tomasz Szlachta napisał:

Pierwsza diagnoza padła pompa, ale jak słyszę, że koleś doszedł do tego zaledwie po błędzie z kompa już mam swój check engine w głowie, że mało rzetelnie podszedł do tematu (kto się zna ten wie).

Zawsze warto w tej samej kwestii popytać w kilku miejscach. :) Choć akurat w tej kwestii prawdopodobnie mechanik ma rację. Jeżeli check świeci błędem z pompy to albo jest spalona albo skorodowana. Pompa jest na wierzchu - możesz ją łatwo wymontować z pojazdu, rozebrać i zobaczyć jak wygląda w środku. Czasami forumowicze dawali radę reanimować pompę i wróciła do żywych - wszystko zależy jaki jest stan pacjenta. Jeżeli faktycznie umilkła na wieki to masz kilka opcji. Możesz kupić nową za kilkaset złotych. Możesz kupić używkę, trochę taniej, ale nie wiadomo ile pochodzi. Są też serwisy, które potrafią to ustrojstwo usunąć z oprogramowania silnika za niewielką kwotę. Uprzedzając pytanie, ten system działa tylko przez kilkadziesiąt sekund po uruchomieniu całkowicie zimnego silnika i odpowiada za zmniejszenie emisji podczas rozgrzewania katalizatora. Jego usunięcie absolutnie nie wpływa na pracę silnika i nie grozi żadnymi negatywnymi skutkami technicznymi. Nawet jak wymienisz pompę na nową to może się zdarzyć, że padnie któryś z 2 zaworów tego systemu, problem wróci, a każdy zawór również jest drogi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...