teedy6 Opublikowano 26 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2020 (edytowane) Witajcie. Subaru GT my99 zmiana na 4 osobne cewki? Robil ktoś juz coś takiego w swoim aucie. W czym jest najwiekszy problem przy zmianie? Mam nowe przewody i swiece i prawdopodobnie wypadajace zaplony przy 1.2bar. Reszta sprawdzona Troche sie poprawilo po wymianie ale jeszcze czegoś brakuje. W audi 1.8t tak robilem ICM i dziala bardzo dobrze. Edytowane 26 Stycznia 2020 przez teedy6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pjotrula Opublikowano 26 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2020 Z tego co wiem można zrobić konwersję na fajkocewki z GD WRXa Wtedy czeka cię cięcie i przerabianie wiązki. Nie wiem tylko jak wygląda kwestia montażu takich fajkocewek niech ktoś mądrzejszy się w danej kwestii wypowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teedy6 Opublikowano 27 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2020 (edytowane) Potrzebuje 4 sygnalow z ecu. Czy teraz na pojedynczej cewce ida 2 sygnaly parami? Jakie ida napiecia impulsow na cewke centralna aktualnie, jaka pinologia? Moze posiada ktos pinologie ecu my99 z wartosciami? Dzieki Edytowane 27 Stycznia 2020 przez teedy6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sykatore Opublikowano 27 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2020 Jak dokupisz fajko cewki, po 01r chyba nie ważne od czego, forek, legaś, impra, mechanicznie montujesz i pasuja P&P bez problemu na głowice DOHC, z lat 99-00 A z resztą swapa, powiem tak NIE WIEM bo ja już mam nauczkę i nie podpowiadam forumowiczom, by nie przewali na mnie odpowiedzialności za swoje, nieudolność, niewiedzę i niewodzenia. Panie rozkładasz schematy ze swojego rocznika, czytasz w necie, szukasz za stodołą. Czytałem że da się to zrobić, ale szczegółów nie znam. Przepuszczam, że trzeba będzie sterować dwoma cewkami (parami) na raz jedna wali pioruna w pracy druga w spalinach, wiadomo na odpowiednich cylindrach. Chyba dopiero po 01r WRXy miały starowanie z kompa na cztery niezależnie osobno. Powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 27 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2020 (edytowane) Jeśli się nie mylę to jednocześnie iskra na 1 i 2 a druga na 3 i 4. Jak dobrze kojarzę gdy kręciłem wałem bez głowic to 1 i 2 cylinder były jednocześnie w GMP. Analogicznie 3 i 4. Ale nie mogę znaleźć filmu który to potwierdzi. Jest 6:18. Gość wkłada wał, Widać że 1 i 2 są razem w GMP a w tym czasie 3 i 4 są wycofane. Więc iskre podajesz jednocześnie na 1 i 2 oraz jednocześnie 3 i 4. Edytowane 27 Stycznia 2020 przez ewemarkam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba553 Opublikowano 29 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2020 Ja robiłem konwersję z jednej na 4 cewki w mojej v4. Poszedłem na łatwiznę i kupiłem gotową wiązke... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się