Jump to content

Silnik


Tommy21
 Share

Recommended Posts

Ostatnio przeczytalem w instukcji pojazdu, ze co iles tam kilometrow powinno sie robic jakas regulacje zaworow. 

Auto troche dymi z wydechu i czasem slysze jakies delikatene "cykanie".

Ma ktos pojecie ile kosztuje taka regulacja? Czy jest to trudne do zrobiebia? I czy pomoze mi to z dymem z rury?

I jeszcze pytanie takie bardziej ogolne: 

Czy wiecie moze jak wyglada sprawa remontu silnika w subarce? Czy mozna bawic sie w czesciowe naprawy czy lepiej wymieniac caly silnik? Chodzi mi tez o zminimalizowanie kosztow ale najbardziej o sprawnosc pojazdu...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Może inna bryka ale też Subarak:),  regulacja zaworów jeżeli masz lpg to właściwie jest pewnik że co 30-40 tys do regulacji, jeżeli masz regulacje na śrubki to koszt mały (mój Outback 2.5 sohc 600 zł za regulację). Nie wypowiem się czy to trudne czy nie bo mechaniory mi regulują, rozregulowane zawory to zamulony silnik, większe wibracje i kurcze nie jestem pewien czy dymienie ustąpi ale ja się nie znam za bardzo :). 

Link to comment
Share on other sites

Ostatnio przeczytalem w instukcji pojazdu, ze co iles tam kilometrow powinno sie robic jakas regulacje zaworow. 
Auto troche dymi z wydechu i czasem slysze jakies delikatene "cykanie".
Ma ktos pojecie ile kosztuje taka regulacja? Czy jest to trudne do zrobiebia? I czy pomoze mi to z dymem z rury?
I jeszcze pytanie takie bardziej ogolne: 
Czy wiecie moze jak wyglada sprawa remontu silnika w subarce? Czy mozna bawic sie w czesciowe naprawy czy lepiej wymieniac caly silnik? Chodzi mi tez o zminimalizowanie kosztow ale najbardziej o sprawnosc pojazdu...
A jaki masz silnik/ rocznik?

Wysłane z mojego mądrego telefonu

Link to comment
Share on other sites

Może inna bryka ale też Subarak:),  regulacja zaworów jeżeli masz lpg to właściwie jest pewnik że co 30-40 tys do regulacji, jeżeli masz regulacje na śrubki to koszt mały (mój Outback 2.5 sohc 600 zł za regulację). Nie wypowiem się czy to trudne czy nie bo mechaniory mi regulują, rozregulowane zawory to zamulony silnik, większe wibracje i kurcze nie jestem pewien czy dymienie ustąpi ale ja się nie znam za bardzo :)
Co to za dziwne historie że co 30-40 k km do regulacji? LPG kiepsko wyregulowane czy ki diabeł? Sprawdzanie luzu zaworowego owszem częściej i w razie potrzeby regulacja. W subaru bez gazu przyjęło się(chyba nawet serwis zaleca) że co 100k km sprawdza się luz zaworowy i w razie potrzeby robi regulację. Z LPG w zależności od wystrojenia i serwisowania instalacji, jakości gazu co 50 - 70k km.

Wysłane z mojego mądrego telefonu

Link to comment
Share on other sites

15 minut temu, Dzixd napisał:

Co to za dziwne historie że co 30-40 k km do regulacji? LPG kiepsko wyregulowane czy ki diabeł? Sprawdzanie luzu zaworowego owszem częściej i w razie potrzeby regulacja. W subaru bez gazu przyjęło się(chyba nawet serwis zaleca) że co 100k km sprawdza się luz zaworowy i w razie potrzeby robi regulację. Z LPG w zależności od wystrojenia i serwisowania instalacji, jakości gazu co 50 - 70k km.

Wysłane z mojego mądrego telefonu
 

Pisze z mojego doświadczenia, 30-40 tys  kontroluje i zawsze była regulacja więc gdzie tu dziwna historia? Instalka serwisowana zgodnie z instrukcją, zakładana w polecanym na forum lpg warsztacie.. 

Link to comment
Share on other sites

Pisze z mojego doświadczenia, 30-40 tys  kontroluje i zawsze była regulacja więc gdzie tu dziwna historia? Instalka serwisowana zgodnie z instrukcją, zakładana w polecanym na forum lpg warsztacie.. 

A co masz za model? bo na telefonie nie widzę.

Jakiś nowszy?

 

Wysłane z mojego mądrego telefonu

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...