JoteeN Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2019 (edytowane) Cześć. Legacy H6 wczoraj przy stromych podjazdach i wcisnieciu gazu do połowy a pozniej 2/3 mozliwosci samochód zaczal mocno wibrować, zaczeło trząść całą budą, podpora wału wymieniana, poduszki at skrzyni biegów też były wymieniane, gdzie szukać przyczyny? Edytowane 18 Sierpnia 2019 przez JoteeN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Jeśli przy przyśpieszaniu na niskich biegach też trzęsie, to mogą być uszkodzone przeguby wewnętrzne przednich półosi. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Jeżeli wibruje tylko pod mocnym obciążeniem a zanika w miarę zdejmowania nogi z gazu, jak wyżej opisane, wewnętrzne przeguby do wymiany. Temat przerabiałem w maju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoteeN Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2019 (edytowane) No właśnie, myslałem że coś z przeniesieniem napędu bo trzęsawisko straszne i to przy wyższych obrotach, nie wystepuje w innych przypadkach (prosta droga, z górki czy na zakrętach) tego nie ma . Ps. Przy pierwszych dynamiczniejszych wjazdach zapach spalenizny też był w środku auta... Edytowane 19 Sierpnia 2019 przez JoteeN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Godzinę temu, JoteeN napisał: zapach spalenizny też był w środku auta... U mnie tak było jak mi pękła manszeta przegubu wewnętrznego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2019 (edytowane) Zgadza się. Zapach spalenizny, czy wręcz biały dymek są charakterystyczne po rozerwaniu osłony przegubu i wywaleniu smaru na osłony katalizatorów. Jeśli w wyżej opisanym przypadku od zapachu spalenizny do pojawienia się wibracji upłynęło trochę kilometrów, to niestety mamy związek przyczynowo-skutkowy i nie tylko osłonę ale i przegub do wymiany. Edytowane 19 Sierpnia 2019 przez Kambol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoteeN Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2019 6 godzin temu, Kambol napisał: Zgadza się. Zapach spalenizny, czy wręcz biały dymek są charakterystyczne po rozerwaniu osłony przegubu i wywaleniu smaru na osłony katalizatorów. Jeśli w wyżej opisanym przypadku od zapachu spalenizny do pojawienia się wibracji upłynęło trochę kilometrów, to niestety mamy związek przyczynowo-skutkowy i nie tylko osłonę ale i przegub do wymiany. Zanim wrócę do domu to jeszcze z 800 km niestety mam przed sobą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Jeśli jesteś w jakimś cywilizowanym miejscu, to może warto naprawić przed drogą. To polskie góry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się