Skocz do zawartości

GC łączniki stab. aluminiowe czy zwykłe


133699

Rekomendowane odpowiedzi

Przy podnoszeniu samochodu strzelił mi łącznik stabilizatora więc chce czy nie, trzeba to wymienić. Chciałbym zastosować coś lepszego jednak budżety póki co mam napięte, nie mniej jeśli mogę, to chciałbym zastosować coś lepszego niż OEM.

 

Znalazłem aluminiowe łączniki firmy NTY, od biedy Febest - testował je ktoś? 

 

Są jakieś przeciwwskazania by zastosować z jednej strony łącznik alu, kiedy z drugiej strony mam jeszcze plastikowy? czy wymienić takie łączniki parą i zapomnieć o temacie? kosztuje to to jakoś 50zł od sztuki więc do przebolenia. Istnieją też strongflexy w poliuretanie za ok 210zł para, ale nie wiem czy to nie jest już burżujstwo i przerost formy nad treścią.

 

Auto jeździ głównie na równych drogach i praktycznie fabrycznym zawieszeniu, czasem gdzieś przyszaleje na szutrze ale bez szału. Auto staje się coraz bardziej torówką aniżeli cywilem gdzie prędzej czy później będzie upalane, więc myślę o strongflexach w kontekście bezawaryjności przy upalaniu- ale czy na pewno? ma ktoś jakieś zdanie odnośnie takich łączników jak wygląda ich zużycie? 

może to być śmieszne, że "rzucam" się o stówkę i szukam oszczędności, ale takich przysłowiowych "stówek" mam trzydzieści przy tym aucie. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...