Skocz do zawartości

STi USA -> gwarancja w Polse?


jimi

Rekomendowane odpowiedzi

Czy jest możliwość:

1. oficjalnego (poprzez Subaru Import Polska) ściągnięcia Imprezy STi ze Stanów do Polski?

2. jeśli tak, to czy dostanę gwarancję na to auto w Polsce?

3. co z gwarancją w przypadku samodzielnego sprowadzania z USA?

 

jimi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest możliwość:

1. oficjalnego (poprzez Subaru Import Polska) ściągnięcia Imprezy STi ze Stanów do Polski?

2. jeśli tak, to czy dostanę gwarancję na to auto w Polsce?

3. co z gwarancją w przypadku samodzielnego sprowadzania z USA?

 

Chyba można śmiało odpowiedzieć za Dyrekcję, ponieważ temat był już parokrotnie wałkowany:

 

1. NIE

2. NIE

3. BRAK

 

:roll:

 

ps> też żałuję :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem w USA i zamierzam przywieźć właśnie na mienie... To plan średniookresowy... Na razie szukam tu na miejscu jakiejś fajnej starej imprezki... Kurna tu tylko 2,5 RS... Cholera bez turbo! 165 koni... Ale podobno nieźle chodzi i te dodatkowe pół litra pojemności też da się odczuć... 225 tysięcy? Dużo - wg mnie powinno z cłami i innymi wyjść około 180 na gotowo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuba! Człowieku! Nie jest ważne to gdzie mieszkam - a swoją drogą w Nebrasce jest całkiem sympatyczne miasto Omaha...

Anyway - jeśli przeczytasz moje posty od początku to się zorientujesz, że poszukuję STAREJ Imprezy (jeśli to jeszcze za mało: w STAREJ BUDZIE, rok 98-00). I w tej wlasnie STAREJ imprezie niestety montowali w USA silniki 2,5 RS (oczywiscie oprócz jakichś tam 1,8 czy 2,2). A co do nowej budy to masz rację - znalazłem super wyprostowaną po lekkim bokoprzodzie wrx 2002 za 13 koła... Dobra cena - szkoda, że tak daleko ode mnie stoi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

Brak gwarancji spowodowany jest m.in:

- specyfikacja techniczną niedostepną w EU

- wynikającymi z w/w problemami z dostawą części

- spec US nie był sprawdzany pod kątem awaryjności w warunkach EU, jak również bezpieczeństwa (product liability).

 

Łączę pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwarancja to pół biedy. Pytanie jak go zarejestrujesz (jeśli nie masz mienia) :roll:

 

Jakiś czas temu widziałem w TV program, w którym Hołowczyc chwalił się swoim ,,cywilnym'' samochodem. A jakże - Impreza 2,5 l turbo US. Nie widziałem jego rejestracji, ale z dużym prawdopodobieństwem była PL. Nie sądzę, by było to mienie przesiedleńcze. Przyjmując powyższe za prawdę, pytanie brzmi: jakim cudem to auto zostało zarejestrowane w Polsce? (A może przy rejestracji dopuszczono się jakiegoś przekrętu, hmm?)

 

Pozdrawiam

 

PS A może to auto było zarejestrowane na terenie UE. Wtedy, jako używane, przy rejestracji nie potrzebna była homologacja, tylko badanie polskiej stacji diagnostycznej. Możliwe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jakiś czas temu widziałem w TV program, w którym Hołowczyc chwalił się swoim ,,cywilnym'' samochodem. A jakże - Impreza 2,5 l turbo US. Nie widziałem jego rejestracji, ale z dużym prawdopodobieństwem była PL. Nie sądzę, by było to mienie przesiedleńcze. Przyjmując powyższe za prawdę, pytanie brzmi: jakim cudem to auto zostało zarejestrowane w Polsce? (A może przy rejestracji dopuszczono się jakiegoś przekrętu, hmm?)

 

 

Ostatnio auto nadal było własnościa Subaru of America z opcja odkupienia przez Hołka po jakims czasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...