elcukro Opublikowano 10 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2019 29 minut temu, Oktan napisał: Mapowanko?? tak, zobaczymy co fabryka dała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 10 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2019 ze trzy i pół stówki to bez problemu obstawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elcukro Opublikowano 10 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2019 kazdy konik po dychu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 10 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2019 to ja bym pozostał przy stu tak eko by było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elcukro Opublikowano 10 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2019 poprosze o dodanie zbiorniczka na adblue seryjnie wyszło 288KM przy dzisiejszej pogodzie póki co fajny jest ten system pomiaru na kołach i mierzenie w trakcie normalnej jazdy po mieście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 10 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2019 Jak byłem w Mapteku z aktualnym autem, to też Piotrek stroił przy podobnej pogodzie. Dramat było jeździć po obwodnicy bez klimy. Ale efekt w porównaniu z serią był warty potu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elcukro Opublikowano 10 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2019 +50KM +100Nm liczona seia po kolach wyszla nizsza niz pisalem, ale reakcja na gaz odczuwalnie lepsza i w wiekszym zakresie. Plus masa porad i wyjasnień - to był dobry dzień 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekK Opublikowano 10 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2019 (edytowane) + 50 KM i + 100Nm czuć zawsze i dodatkowo moment w szerszym zakresie jest, więc auto będzie sprawniejsze Co do onboardu: 0:03 - za szeroko przez co w kolejny zakręt nie masz jak się złożyć 0:16 - za szeroko 0:40 za szybkie wejście w zakręt Ogólnie już sporo lepiej niż poprzednio Edytowane 10 Czerwca 2019 przez MaciekK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 10 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2019 3 godziny temu, elcukro napisał: +50KM +100Nm liczona seia po kolach wyszla nizsza niz pisalem, ale reakcja na gaz odczuwalnie lepsza i w wiekszym zakresie. Plus masa porad i wyjasnień - to był dobry dzień 340/500 to już robi robotę, zobaczysz jak będzie fajnie przy temp. poniżej 10st.C. A uwagi i porady bezcenne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elcukro Opublikowano 10 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2019 16 minut temu, Simon WRC napisał: 340/500 to już robi robotę, zobaczysz jak będzie fajnie przy temp. poniżej 10st.C. A uwagi i porady bezcenne. Oni to mierza na kolach na drodze wiec te wartosci sa nizsze, ale roznica i lepsza elastycznosc sie zgadza. 2 godziny temu, MaciekK napisał: + 50 KM i + 100Nm czuć zawsze i dodatkowo moment w szerszym zakresie jest, więc auto będzie sprawniejsze Co do onboardu: 0:03 - za szeroko przez co w kolejny zakręt nie masz jak się złożyć 0:16 - za szeroko 0:40 za szybkie wejście w zakręt Ogólnie już sporo lepiej niż poprzednio Macku serdeczne dzieki za rady! A jak najlepiej podejsc do tych dwoch ktore zaznaczylem na czerwono na mapce? z porad technicznych - mam prawdopodobnie do wymiany prawy elektrozawor od zmiennych faz rozrządu, tgv do skasowania i zalecenie dodania chlodnicy oleju i rozszczepienia ukladow chlodzenia wody i oleju od siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elcukro Opublikowano 12 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 Na codzień pracuję przy komputerze, więc dużą frajdę daje mi pogrzebanie czasem w czymś fizycznym. Od Piotra z Mapteku dostałem zadanie zamontować koniecznie osłonę DP, bo bez niej robi się gorąco przy IC. Wczoraj wieczorem więc po pracy usiadłem z flexem do mojej osłonki, gdyż do nowego większego DP już nie pasowała. Zrobiłem sobie z kartonu model, pozaznaczałem punkty, wyciąłem, przymierzyłem i wziąłem się do wycinania. Niestety montaż okazał się bardziej skomplikowany niż początkowo zakładałem, bo aby mieć dobry dostęp musiałem zdjąć rozpórkę, a następnie zdemontować TMIC. Tak głęboko jeszcze nie zaglądałem do mojego auta, więc wszystko robiłem myslac 5 razy aby czegos nie uszkodzić. Okazało się to dosc łatwym zadaniem. Łatwiej jest jednak zdjąć niż założyć Szczególnie spasowanie rury do wlotu turbo jest pewnym wyzwaniem i przydają się długie, zaokrąglone narzędzia aby ją ładnie naprowadzić. Przy okazji odkryłem minimalne ilości oleju w TMIC, więc myślę już nad separatorem. Finalnie wyszło tak - i działa 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 W dniu 10.06.2019 o 20:00, Simon WRC napisał: 340/500 to już robi robotę, zobaczysz jak będzie fajnie przy temp. poniżej 10st.C. A uwagi i porady bezcenne. mam 350 KM i 500 Nm w EVO , przeciąg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 12 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 2 godziny temu, elcukro napisał: osłonę DP A sam DP czymś oklejałeś? Pytam bo widzę jakiś kawałek taśmy na nim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elcukro Opublikowano 12 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 bandaż + taśma termiczna taśmę nakleiłem też na osłonkę. Opis taśmy: Złota taśma wykonana jest z włókien ceramicznych pokrytych metalizowanym polimerem poliamidu z klejem odpornym na wysokie temperatury , dzięki czemu przystosowane są do zastosowania w ekstremalnych warunkach temperatury. Idealny do ochrony przed ciepłem dolotów, turbin, rur intercoolerów , przewodów wodnych oraz paliwowych i innych Odporność cieplna do 550 stopni C 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się