Skocz do zawartości

Czarny STI '06 EU


elcukro

Rekomendowane odpowiedzi

ze trzy i pół stówki to bez problemu obstawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja bym pozostał przy stu :P

tak eko by było :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

+ 50 KM i + 100Nm czuć zawsze i dodatkowo moment w szerszym zakresie jest, więc auto będzie sprawniejsze :)

Co do onboardu:

0:03 - za szeroko przez co w kolejny zakręt nie masz jak się złożyć

0:16 - za szeroko

0:40 za szybkie wejście w zakręt

Ogólnie już sporo lepiej niż poprzednio :)

Edytowane przez MaciekK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, elcukro napisał:

+50KM

+100Nm

liczona seia po kolach wyszla nizsza niz pisalem, ale reakcja na gaz odczuwalnie lepsza i w wiekszym zakresie. Plus masa porad i wyjasnień - to był dobry dzień

340/500 to już robi robotę, zobaczysz jak będzie fajnie przy temp. poniżej 10st.C. A uwagi i porady bezcenne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Simon WRC napisał:

340/500 to już robi robotę, zobaczysz jak będzie fajnie przy temp. poniżej 10st.C. A uwagi i porady bezcenne.

 

Oni to mierza na kolach na drodze wiec te wartosci sa nizsze, ale roznica i lepsza elastycznosc sie zgadza.

2 godziny temu, MaciekK napisał:

+ 50 KM i + 100Nm czuć zawsze i dodatkowo moment w szerszym zakresie jest, więc auto będzie sprawniejsze :)

Co do onboardu:

0:03 - za szeroko przez co w kolejny zakręt nie masz jak się złożyć

0:16 - za szeroko

0:40 za szybkie wejście w zakręt

Ogólnie już sporo lepiej niż poprzednio :)

 

Macku serdeczne dzieki za rady! A jak najlepiej podejsc do tych dwoch ktore zaznaczylem na czerwono na mapce?

z porad technicznych - mam prawdopodobnie do wymiany prawy elektrozawor od zmiennych faz rozrządu, tgv do skasowania i zalecenie dodania chlodnicy oleju i rozszczepienia ukladow chlodzenia wody i oleju od siebie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na codzień pracuję przy komputerze, więc dużą frajdę daje mi pogrzebanie czasem w czymś fizycznym. Od Piotra z Mapteku dostałem zadanie zamontować koniecznie osłonę DP, bo bez niej robi się gorąco przy IC. Wczoraj wieczorem więc po pracy usiadłem z flexem do mojej osłonki, gdyż do nowego większego DP już nie pasowała. Zrobiłem sobie z kartonu model, pozaznaczałem punkty, wyciąłem, przymierzyłem i wziąłem się do wycinania.

Niestety montaż okazał się bardziej skomplikowany niż początkowo zakładałem, bo aby mieć dobry dostęp musiałem zdjąć rozpórkę, a następnie zdemontować TMIC. Tak głęboko jeszcze nie zaglądałem do mojego auta, więc wszystko robiłem myslac 5 razy aby czegos nie uszkodzić. Okazało się to dosc łatwym zadaniem. Łatwiej jest jednak zdjąć niż założyć :) Szczególnie spasowanie rury do wlotu turbo jest pewnym wyzwaniem i przydają się długie, zaokrąglone narzędzia aby ją ładnie naprowadzić.

 

Przy okazji odkryłem minimalne ilości oleju w TMIC, więc myślę już nad separatorem. Finalnie wyszło tak - i działa :)

 

 

oslona_dp.JPG

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.06.2019 o 20:00, Simon WRC napisał:

340/500 to już robi robotę, zobaczysz jak będzie fajnie przy temp. poniżej 10st.C. A uwagi i porady bezcenne.

mam 350 KM i 500 Nm w EVO , przeciąg :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bandaż + taśma termiczna

taśmę nakleiłem też na osłonkę.

 

Opis taśmy:

Złota taśma wykonana jest z włókien ceramicznych pokrytych  metalizowanym polimerem poliamidu  z klejem odpornym na wysokie temperatury , dzięki czemu przystosowane są do zastosowania w ekstremalnych warunkach temperatury.

Idealny do ochrony przed ciepłem dolotów, turbin, rur intercoolerów , przewodów wodnych oraz paliwowych i innych

Odporność cieplna do 550 stopni C

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...