Gość Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Od dawna lata mi po głowie zamysł zainstalowania w swoim Foresterze 2.5XT 2007 kierownicy sportowej. Raz, że moja obecna już zaczyna się przecierać , dwa nie korzystam z przycisków na kierownicy do radia, trzy podoba mi się rajdowy wygląd fajery, cztery ciągle szukam co by tu zmienić ... I teraz moje pytanie, czy może mi ktoś podpowiedzieć jaką nabę nabyć, jakiej średnicy, wymiarów powinny być naba, osadzenie, sama kierownica, tak aby wszystko pasowało do powyższego modelu forestera bez większego modzenia czy kombinowania, oraz poproszę o odpowiedź, czy instalując kierownicę sportową tracę poduszkę powietrzną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi660r Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Instalując stricte sportową kierownice pożegnaj się z poduszką powietrzną. Jak chcesz zachować airbag to szukaj 3ramiennej poduszki od STI lub takiej jak były w wrxach z wytłoczonym w skórze logo momo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Trudno. Poduszko bye bye w takim razie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Dochodzi też problem z odbijaniem kierunkowskazów i klaksonem. Musisz zmierzyć odsadzenie kierownicy i takiej długości dokupić nabę, biorąc oczywiście czy bierzesz fajerę płaską czy typu talerz. Za dużego wyboru w nabach nie ma, więc kupujesz nabę pasującą na wieloklin i dobierasz do tego kierownicę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 (edytowane) Czyli żeby sprawdzić, to muszę zmierzyć długość i zdjąć osłonę za kierownicą oraz zmierzyć średnicę wieloklinu. A celuję w kierownicę typu talerz, nie płaską. Problem z kierunkami jakoś przełknę, sporo czasu jeździłem busami gdzie o odbijaniu nie było mowy więc idzie się przyzwyczaić. Edytowane 9 Kwietnia 2019 przez The_Sickness Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichalN Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 15 minut temu, The_Sickness napisał: Problem z kierunkami jakoś przełknę, sporo czasu jeździłem busami gdzie o odbijaniu nie było mowy więc idzie się przyzwyczaić. mam w s-turbo nabe od imprezy i kiere sportową, nie ma problemu z odbijaniem kierunków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Tak jak pisze MichaIN, jeśli pasuje naba z Imprezy to bierz MOMO - nie będzie wtedy problemu z klaksonem czy odbijaniem kierunku. Co do odsadzenia to mam w GTku bodajże 95mm i dla niektórych to już dużo ale mi pasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się