SebastianZ1 Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 ...bo mi się światła cofania zapalają dość niejednoznacznie. Raz zaświecą, a raz nie (co raz częściej nie). Czy dojście do tego czujnika jest z góry (od lewarka zmiany biegów), czy pod spodem (gdzieś na obudowie skrzyni)? pzdr Seb@ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 pod spodem (gdzieś na obudowie skrzyni)? Z tego co pamiętam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 SebastianZ1, po stronie kierowcy, z boku obudowy skrzyni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastianZ1 Opublikowano 20 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 Dzięki Wam bardzo. W najbliższym czasie auto będzie na podnośniku przy zmianie olejów i wtedy obadam sprawę. pzdr Seb@ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
area Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Mam ten sam problem.Rzeczywiście z boku skrzyni, ale są dwa czujniki do których dochodzi po jednej parze przewodów(są na jednym poziomie w odległości ok.15cm).Który z nich jest odpowiedzialny za światła cofania"?(a może obydwa).Czy jest możliwość naprawy lub ich czyszczenia czy tylko wymiana?.pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E12 Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Jeden jest czujnik luzu (informacja ECU) a drugi wstecznego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 A od reduktora (jak się ma kombiaka) tam też przypadkiem nie ma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E12 Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 A od reduktora (jak się ma kombiaka) tam też przypadkiem nie ma? Jest trzeci ,,gratis" od FHI ale on jest w innym miejscu w ok łapy sprzęgła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
area Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 czy ktoś to wykręcał i naprawiał?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Sam przełącznik jest w zasadzie nienaprawialny. Możesz zepsuty wykręcić i potem dać nowy/sprawny. Uważaj by nie urwać kabelków wychodzących z niego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
area Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 No właśnie jeszcze problem kabli.Wygląda jakby były zespolone z czujnikiem.Jak można je odłączyć?. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 area, od czujnika nie, tylko od wiązki - dobrze to zrobić przed wykręcaniem (mimo, że nie zawsze jest to wygodne), w przeciwnym razie można dosyć łatwo je ukręcić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
area Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 aflinta, dzięki.Będę szukał miejsca dokąd prowadzą te kable aby je jakoś rozłączyć.Najpierw jednak szukam sprawnego czujnika.pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi