Skocz do zawartości

Silnik ej25 gh lanos wrx 2.5 265hp


lanos

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, niedawno kupiłem impreze z przebiegiem 120kk km niestety zauważyłem duże zużycie oleju około 2 l/1000km pewnie z tego powodu był sprzedany. Domyślam sie ze mam juz silnik do remontu przez pekniety tłok. Samochod kupiony tylko do zabawy ( czasem mozliwa wizyta na torze), ale nie bedzie uzywany na codzień. Przy okazji remontu zastanawiam sie nad ewentualna modyfikacja do 300-350 km. Miał ktos juz doswiadczenia czy wrzucać mu od razu kute tloki i ogolnie inwestowac w samochod czy zostac przy seri ? Jesli wybiore pierwsza opcje przewiduje budzet do 20k i teraz pytanie jakie czesci do niego wrzucac zeby wszytsko było zrobione z glowa i zeby pojeździł dłuższy czas ? Jak to jest z klekotaniem tłoków przy rozgrzewaniu (da sie to zlikwidowac lub wyeliminowac ) ?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej sprzedaj i kup gotowca... Ogólnie to dziwię się, że ludzie w ten sposób nie myślą i wolą dać 30-40k i potem modzić dokładając kolejne 30-50k, zamiast od razu kupić porobionego za 50... Pamiętaj, że silnik to nie wszystko, 15k pewnie starczy na silnik, ale pozostaje kwestia osprzętu, strojenia, hamulców, zawieszenia... Z tego co wiem to tłoki mahle nie są specjalnie luźno pasowane i nie tłuką się zbytnio. Kolejne pytanie jak często będziesz zmieniał skrzynię robiąc 300KM... A swap na 6MT to koszt około 15k...

Edytowane przez mly96
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, lanos napisał:

Jesli wybiore pierwsza opcje przewiduje budzet do 20k i teraz pytanie jakie czesci do niego wrzucac zeby wszytsko było zrobione z glowa i zeby pojeździł dłuższy czas ?

To raczej będzie ciężkie do osiągnięcia ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mly96 inne podzespoły to wiadomo, nie chce kupować porobionego bo to nadal jest ryzyko ze bedzie znów do remontu, jednak jak ktos zainwestowal to napewno go troche pokatował a na kutych z zywotnoscia szału nie ma. Budzet do 20k licze tylko na silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz budować od nowa to szykuj: 15-20k silnik, 15-20 napędy, osprzęt (wtryski, turbo, chłodnica itd itp) ~5-8k, hamulce ~5k, zawias (staby, amory, sprężyny i inne cuda poprawiające skręcanie) ~5k. W razie jakbyś stwierdził, że bez sensu pakować ~50k i kupę czasu to mam na sprzedaż swoją zabawkę, była 4 razy na torze, dwa razy zimą. Wpakowane mniej więcej tyle co wyżej wymienione.... Silnik jakieś 10kkm po remoncie, za cenę całego mojego samochodu zrobisz w swoim co najwyżej silnik, skrzynię i osprzęt. 

Edytowane przez mly96
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no ....bez przesady:-) silnik pewnie 10-15 koła. Np w nowy sączu. I jezdzij . Baw się , trenuj, skorzystaj ze szkoleń , zapisz się na superoesy. Ciesz się Subarakiem...

Masz tor pod nosem, ciagle są track daye, time attacki itp...

 

jest się czego uczyć 

 

acha ... i budżet zbieraj na naukę, auto będziesz robić jak się coś zepsuje . Wiele osob Ci napisze , ze trzeba to tamto, ze MUSISZ mieć hamulce z Porsche.....

Moim zdaniem to nieprawda. Im bliżej serii tym więcej bezproblemowego upalania  ( kucizna , dp,program, ) . 

Edytowane przez marcinwrxsti
  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...