Jump to content

Silnik ej25 gh lanos wrx 2.5 265hp


lanos
 Share

Recommended Posts

Witam, niedawno kupiłem impreze z przebiegiem 120kk km niestety zauważyłem duże zużycie oleju około 2 l/1000km pewnie z tego powodu był sprzedany. Domyślam sie ze mam juz silnik do remontu przez pekniety tłok. Samochod kupiony tylko do zabawy ( czasem mozliwa wizyta na torze), ale nie bedzie uzywany na codzień. Przy okazji remontu zastanawiam sie nad ewentualna modyfikacja do 300-350 km. Miał ktos juz doswiadczenia czy wrzucać mu od razu kute tloki i ogolnie inwestowac w samochod czy zostac przy seri ? Jesli wybiore pierwsza opcje przewiduje budzet do 20k i teraz pytanie jakie czesci do niego wrzucac zeby wszytsko było zrobione z glowa i zeby pojeździł dłuższy czas ? Jak to jest z klekotaniem tłoków przy rozgrzewaniu (da sie to zlikwidowac lub wyeliminowac ) ?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Najlepiej sprzedaj i kup gotowca... Ogólnie to dziwię się, że ludzie w ten sposób nie myślą i wolą dać 30-40k i potem modzić dokładając kolejne 30-50k, zamiast od razu kupić porobionego za 50... Pamiętaj, że silnik to nie wszystko, 15k pewnie starczy na silnik, ale pozostaje kwestia osprzętu, strojenia, hamulców, zawieszenia... Z tego co wiem to tłoki mahle nie są specjalnie luźno pasowane i nie tłuką się zbytnio. Kolejne pytanie jak często będziesz zmieniał skrzynię robiąc 300KM... A swap na 6MT to koszt około 15k...

Edited by mly96
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, lanos napisał:

Jesli wybiore pierwsza opcje przewiduje budzet do 20k i teraz pytanie jakie czesci do niego wrzucac zeby wszytsko było zrobione z glowa i zeby pojeździł dłuższy czas ?

To raczej będzie ciężkie do osiągnięcia ;)

Link to comment
Share on other sites

@mly96 inne podzespoły to wiadomo, nie chce kupować porobionego bo to nadal jest ryzyko ze bedzie znów do remontu, jednak jak ktos zainwestowal to napewno go troche pokatował a na kutych z zywotnoscia szału nie ma. Budzet do 20k licze tylko na silnik.

Link to comment
Share on other sites

Jak chcesz budować od nowa to szykuj: 15-20k silnik, 15-20 napędy, osprzęt (wtryski, turbo, chłodnica itd itp) ~5-8k, hamulce ~5k, zawias (staby, amory, sprężyny i inne cuda poprawiające skręcanie) ~5k. W razie jakbyś stwierdził, że bez sensu pakować ~50k i kupę czasu to mam na sprzedaż swoją zabawkę, była 4 razy na torze, dwa razy zimą. Wpakowane mniej więcej tyle co wyżej wymienione.... Silnik jakieś 10kkm po remoncie, za cenę całego mojego samochodu zrobisz w swoim co najwyżej silnik, skrzynię i osprzęt. 

Edited by mly96
Link to comment
Share on other sites

Nie no ....bez przesady:-) silnik pewnie 10-15 koła. Np w nowy sączu. I jezdzij . Baw się , trenuj, skorzystaj ze szkoleń , zapisz się na superoesy. Ciesz się Subarakiem...

Masz tor pod nosem, ciagle są track daye, time attacki itp...

 

jest się czego uczyć 

 

acha ... i budżet zbieraj na naukę, auto będziesz robić jak się coś zepsuje . Wiele osob Ci napisze , ze trzeba to tamto, ze MUSISZ mieć hamulce z Porsche.....

Moim zdaniem to nieprawda. Im bliżej serii tym więcej bezproblemowego upalania  ( kucizna , dp,program, ) . 

Edited by marcinwrxsti
  • Like 1
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...