olej Opublikowano 5 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2018 Cześć Pojawił mi się w aucie tzw. efekt wagonowy przy dodawaniu gazu po odpuszczeniu (podczas jazdy). Znam to zjawisko z terenówek gdzie było efektem sumy luzów w całym układzie przeniesienia napędu. Obmacałem co się da od spodu w aucie i jedyne luzy jakie znalazłem to przeguby półosiek z tyłu. Planuję wymienić. Pytanie czy w forku SG coś jeszcze w układzie przeniesienia napędu lubi się wykruszyć szybciej niż cała reszta? A no i mam AT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 5 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2018 To jeszcze napisz co to jest ten efekt i jak się u ciebie objawia bo ja nigdy o tym nie slyszał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 5 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2018 Może poduszki skrzyni i silnika mają już dość? Dziwne że w AT się to pojawia, chyba że tylko na wyższych biegach kiedy lock-up jest zapięty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olej Opublikowano 9 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2018 Objaw jest taki że jak puszczasz gaz i auto zaczyna hamować silnikiem to jest lekkie szarpnięcie, a jak ponownie dodasz to też szarpnie ale jak by w drugą stronę I u mnie tak na wysokich biegach, przy ruszaniu czy manewrach nie szarpie wiec poduchy to raczej nie i obstawiam że gdzieś te luzy się kasują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się