olej Posted October 5, 2018 Share Posted October 5, 2018 Cześć Pojawił mi się w aucie tzw. efekt wagonowy przy dodawaniu gazu po odpuszczeniu (podczas jazdy). Znam to zjawisko z terenówek gdzie było efektem sumy luzów w całym układzie przeniesienia napędu. Obmacałem co się da od spodu w aucie i jedyne luzy jakie znalazłem to przeguby półosiek z tyłu. Planuję wymienić. Pytanie czy w forku SG coś jeszcze w układzie przeniesienia napędu lubi się wykruszyć szybciej niż cała reszta? A no i mam AT. Link to comment Share on other sites More sharing options...
owad Posted October 5, 2018 Share Posted October 5, 2018 To jeszcze napisz co to jest ten efekt i jak się u ciebie objawia bo ja nigdy o tym nie slyszał Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirasek Posted October 5, 2018 Share Posted October 5, 2018 Może poduszki skrzyni i silnika mają już dość? Dziwne że w AT się to pojawia, chyba że tylko na wyższych biegach kiedy lock-up jest zapięty? Link to comment Share on other sites More sharing options...
olej Posted October 9, 2018 Author Share Posted October 9, 2018 Objaw jest taki że jak puszczasz gaz i auto zaczyna hamować silnikiem to jest lekkie szarpnięcie, a jak ponownie dodasz to też szarpnie ale jak by w drugą stronę I u mnie tak na wysokich biegach, przy ruszaniu czy manewrach nie szarpie wiec poduchy to raczej nie i obstawiam że gdzieś te luzy się kasują. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.