Skocz do zawartości

Outback 1997r 2.5


pandajacek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jako wieloletni vag-owiec zakupiłem autko z tematu. Ma służyć jako "dupowóz" na ryby, grzyby i w trudne miejsca. Z racji tego że lubie sie grzebać sam w autach (1.9TDI znam już chyba na wylot ;) szukam jakiś stron, jakiegoś forum z informacjami o tym modelu ale za nic nie moge czegoś konkretnego do poczytania znaleźć... Uprzejmie proszę właścicieli lub osoby znające jakieś strony o naprowadzenie na jakieś fajne stronki, pdf-y itp. Z góry dziękuje!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje :) 

Bardzo dobry wybór ;) 

Pochwal sie zdjęciami w dziale Nasze Subaru. 

Jezeli chodzi o informacje to na forum jest tego sporo, tylko trzeba szukać albo w dziale technicznym albo  w dziale Nasze Subaru w opisach poszczegolnych egzemplarzy tego modelu. 

Zawsze mozesz pytać o to co Cię interesuje, mysle ze zawsze znajdzie sie chętny do udzielenia odpowiedzi ;) 

Tez mam takiego OBK wiec służę pomocą ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to na początek :) mam wrażenie że na zimnym jest bardziej mółowaty niż na ciepłym chociaż i na ciepłym wydaje mi się że może być lepiej :) Mam wrażenie że to kwestia dawki paliwa/powietrza od czego zacząć? a może jest jakieś sprawne oko z okolic olsztyna?  -  :) mam też kabel OBD którym diagnozuje swoje a3 czy pod subarynkę też da redę i to kwestia programu? 

Edytowane przez pandajacek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, pandajacek napisał:

No to na początek :) mam wrażenie że na zimnym jest bardziej mółowaty niż na ciepłym chociaż i na ciepłym wydaje mi się że może być lepiej :) Mam wrażenie że to kwestia dawki paliwa/powietrza od czego zacząć? 

Ja bym zaczął od sprawdzenia luzów zaworowych :) 

Ale jak wspomniał kolega wyżej warto pilnować stanu oleju ;) 

 

9 godzin temu, pandajacek napisał:

 mam też kabel OBD którym diagnozuje swoje a3 czy pod subarynkę też da redę i to kwestia programu? 

Niestety w 1997 roku subaru było daleko w tyle jeżeli chodzi o diagnostykę przez OBD.
Możesz zrobić samodiagnostykę spinając kostki pod kierownicą i wtedy odczytujesz błędy.

trochę to skomplikowane ale gdzieś na forum powinno być opisane.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To było moje pierwsze Subaru. Bardzo fajnie radzi sobie w terenie (kosztem pourywanych zderzaków).

Z minusów tego sprzętu to ciężko do niego o części. Pamiętam, że miałem już przy ok 190 tys piston i do zrobienia głowice po czym po przejechaniu ok 20 tys  obróciło panewkę i trzeba było robić remont. Skrzynia pancerna (rozumiem, że AT). Do zrobienia był elektrozawór. Poza tym wszystko cacy. 

Dobry samochód do wyciągania tirów ze śniegu ( coś na ten temat wiem:))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie pytanie z przed momentu... autko zagazowane i jak mam ten mały kontroler od gazu ze stanem butli co świeci na zielono i nagle przestał świecić i nie reaguje na przycick na nim to gdzie szukać przyczyny?

 

EDIT

Nie było pytania... poruszałem bezpiecznikiem i trybi :D

 

Ernesto a kiedy bywasz w Olsztynie? Ogarniasz dobrze to autko? może byśmy się spotkali na bajere? :)

Edytowane przez pandajacek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...