Skocz do zawartości

ernesto

Nowy
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ernesto

  • Urodziny 12.09.1997

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Stękiny koło Olsztyna
  • Auto
    Legacy II sedan 2.5

Osiągnięcia ernesto

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Też mam gacka II i sam się przymierzam do konserwacji podwozia, elementów zawieszenia no i spawania dziur pod nadkolami tylnymi póki kielichy zdrowe Tylko z tym spawaniem też nie jest kolorowo, spawy mają tendencje do gnicia gdy się przegrzeje materiał, robisz furkę a ruda wyłazi po jakimś czasie także kolorowo nie jest. Trzeba szukać fachowców albo próbować samemu po dłuższej analizie i wnioskach coś ukulgać! Co do oklejania to dobra folia kanalikowa na cały samochód to koszt około 3tyś. plus oklejanie. Polecam działanie etapami żebyś nacieszył się samochodem, zrobić podłogę i elementy zawiechy, jakieś rdzawki, na końcu lakierowanie. Upewnij się że auto jest szczelne w 100% i heja!
  2. ez30 w legacy III to by było cudeńko Będę pomału zbierał informację na temat swapu
  3. ernesto

    Outback 2.5 MY15

    Piękny felunek! Całość klasa
  4. ernesto

    Outback 1997r 2.5

    Ja jestem spod Olsztyna.Ten automat tak ma Z tym motorem lepiej nic nie robić, pilnować oleju i jeździć
  5. Ja u siebie mam spawane, łączenia wzmocnione śrubkami 6
  6. Skąd je wziąć?
  7. No dobra łopatologicznie, bo jestem zielony w temacie. Czy ez30 będzie pasował w mocowania silnika ej25, jaka skrzynia będzie OK w przypadku że będzie siedziała w legacy II Potrzebne będzie TCU (w przypadku automatu) i ECU i wiącha do tego? Co tam jeszcze? No właśnie dużo jest tam różnych wężyków, przekonałem się kiedyś o tym wyjmując ten motor. Jeśli o to chodzi
  8. Witam wszystkich, w związku że w garażu od dawna stoi przytarte ez30 urodził się pomysł żeby wsadzić motor do legasia II ej25, ewentualnie eg33 bo to podobno większe ej22. I teraz pojawia się pytanie co trzeba zrobić aby urzeczywistnić ten piękny sen. Z tego co się dowiedziałem to pod eg33 skrzynia z dyfrem podejdzie elegancko od legacy 2.0 twin turbo, ale czy ktoś wie czy silnik pasuje bez przeróbek? A co do ez30 bo taki posiadam, nie wiem czy trzeba kombinować mocno żeby włożyć go do gacka no i jeszcze jaka skrzynia do tego żeby to sensownie śmigało. Próbowałem coś szukać w tym temacie ale może ktoś by się sensownie zechciał wypowiedzieć i doradzić co i jak.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...