sztarno Opublikowano 21 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2018 Witam. Dzisiaj po zmianie oleju zapaliła mi się kontrolka poziomu oleju(na pomarańczowo). Wymiana oleju wbita przez komputer. Po wymianie na bagnecie było 3/4 więc spróbowaliśmy dolać pod max, bo tu podejrzewaliśmy problem, ale nic to nie dało. Mechanik wyczytał gdzieś że trzeba rozgrzać silnik żeby ona zgasła, więc miałem spokojnie jechać do domu i dać znać czy zgasło. Przejechałem jakieś 10-15km jednak dalej nie zgasła (temp cieczy chłodzącej przy wyjeździe z warsztatu miała 74stC) . Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy? Czujnik poziomu/ciśnienia oleju mógł się uszkodzić podczas wymiany? Można tak jeździć czy lepiej odstawić go na jakąś analizę czujników? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koperkovy Opublikowano 21 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2018 Witam. Dzisiaj po zmianie oleju zapaliła mi się kontrolka poziomu oleju(na pomarańczowo). Wymiana oleju wbita przez komputer. Po wymianie na bagnecie było 3/4 więc spróbowaliśmy dolać pod max, bo tu podejrzewaliśmy problem, ale nic to nie dało. Mechanik wyczytał gdzieś że trzeba rozgrzać silnik żeby ona zgasła, więc miałem spokojnie jechać do domu i dać znać czy zgasło. Przejechałem jakieś 10-15km jednak dalej nie zgasła (temp cieczy chłodzącej przy wyjeździe z warsztatu miała 74stC) . Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy? Czujnik poziomu/ciśnienia oleju mógł się uszkodzić podczas wymiany? Można tak jeździć czy lepiej odstawić go na jakąś analizę czujników? Jaki olej i filtr zostal zastosowany? Czy jestes pewien zrodla pochodzenia oleju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztarno Opublikowano 21 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2018 (edytowane) Olej havoline 5w30 ultra v a filtr oleju mann. Na takim oleju jeździłem od poprzedniej zmiany w tym samym warsztacie zresztą robionej. Edit: Po przejechaniu 10-12 km do sklepu i z powrotem kontrolka przestała świecić. Zdarzyło się tak kiedyś komuś? Nie przypominam sobie takiej historii przy poprzedniej zmianie oleju więc wątpię żeby taki stan rzeczy był normalny. Edytowane 21 Lipca 2018 przez sztarno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo11 Opublikowano 29 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2018 (edytowane) W dniu 21.07.2018 o 15:22, Koperkovy napisał: (temp cieczy chłodzącej przy wyjeździe z warsztatu miała 74stC) Miałem podobną sytuację,coprawda nie po wymianie oleju, tylko samochód stał na stromym podjeździe do garażu i po uruchomieniu silnika kontrolka się zapaliła i zgasła po dość długiej jeździe.O ile dobrze pamiętam to istotna jest odpowiednia temp.oleju żeby ustrojstwo się skasowało Edytowane 29 Lipca 2018 przez olo11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się