Piter Trojanowski Opublikowano 12 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2018 Hej, Znacie jakiś sklep gdzie dostanę nadkola do SF z 2002? Dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaros Opublikowano 12 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2018 Na allegro bez problemu dostaniesz: https://allegro.pl/kategoria/czesci-karoserii-nadkola-18708?string=FORESTER (97 1997)&order=m&bmatch=ss-base-relevance-floki-5-nga-hcp-wp-aut-1-1-0329 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter Trojanowski Opublikowano 12 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2018 59 minut temu, Yaros napisał: Na allegro bez problemu dostaniesz: https://allegro.pl/kategoria/czesci-karoserii-nadkola-18708?string=FORESTER (97 1997)&order=m&bmatch=ss-base-relevance-floki-5-nga-hcp-wp-aut-1-1-0329 Dzięki, ja akurat potrzebuje oba tylne a takich do sf 02 chwilowo nie ma. Może szrot w takim razie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaros Opublikowano 12 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2018 Z tego co wiem to raczej nie znajdziesz, seryjnie nie występowały a zamienniki nie istnieją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 12 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2018 2 godziny temu, Piter Trojanowski napisał: Dzięki, ja akurat potrzebuje oba tylne a takich do sf 02 chwilowo nie ma. Może szrot w takim razie... bo ich nigdy nie było seryjnie. Są tylko 'zaślepki' na prześwit zderzaka albo zintegrowane z chlapaczami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter Trojanowski Opublikowano 13 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2018 11 godzin temu, ozarek napisał: bo ich nigdy nie było seryjnie. Są tylko 'zaślepki' na prześwit zderzaka albo zintegrowane z chlapaczami To czym się osłania blachę w takim razie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 13 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2018 6 godzin temu, Piter Trojanowski napisał: To czym się osłania blachę w takim razie ? rant błotnika fabrycznie był osłonięty kedrą (taka gumowa uszczelka) ale opinie na jej temat są podzielone i to skrajnie cała reszta wnęki koła jest poprostu pokryta konserwacją. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dommarc Opublikowano 14 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2018 Nadkoli tylnych producent niestety nie przewidział :( Nie ma też żadnych rzemieślniczych wynalazków, a szkoda, bo jak pisał ozarek tylko fabryczna konserwacja chroni blachę. Dlatego warto zainwestować czas w jej sprawdzenie i ewentualnie pieniądze w jej poprawienie :) Ta gumowa uszczelka na rant to wylęgarnia rudej i ja stanowczo ją odradzam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 15 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2018 10 godzin temu, dommarc napisał: Ta gumowa uszczelka na rant to wylęgarnia rudej i ja stanowczo ją odradzam. dlatego pisałem, że są na jej temat skrajne opinie... Ja mam fabryczną (raczej nikt tam łap nie wsadzał) z obu stron i nic tam się nie dzieje. Z tą uszczelką jest tak, że póki szczelna to spełnia swoją rolę, ale jak coś się tam dostanie to działa jak inkubator dla rdzy i stąd skrajne opinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dommarc Opublikowano 15 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2018 ... Z tą uszczelką jest tak, że póki szczelna to spełnia swoją rolę, ale jak coś się tam dostanie to działa jak inkubator dla rdzy i stąd skrajne opinie. Nie chcę straszyć, ale woda penetruje doskonale każdą najmniejszą szczelinę. W połączeniu z solą i brudem to już mieszanka zabojcza dla blachy. No ale może Twój jest białym krukiem, czego Ci życzę.Ja od razu po zakupie zdjałem to g..no, choć na jednym rancie zewnątrz nie było śladów rdzy (drugi miał widoczną rdzę). Pod gumą tego "zdrowego" rantu niestety też był nalot rudej. Natychmiastowa interwencja blacharsko-lakiernicza: (wczyszczenie do gołej blachy, odrdzewiacz, czyszczenie, podkład, baranek na rant i na koniec kolor) liczę że uratowała ten rant, ale to się okaże za 2-3 lata.Drugi próg, był nie do uratowania i zrekonstruowany został w tym roku przy okazji konserwacji podwozia.Wysłane z mojego XT1585 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się