Jump to content

Alkanick

Nowy
  • Content Count

    92
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

32 Dobry

About Alkanick

  • Rank
    ..:: Swojak ::..
  • Birthday 05/01/1990

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Śląsk
  • Auto
    WRX Hawk Wagon/Colt GTi CA5A

Recent Profile Visitors

372 profile views
  1. Alkanick

    Audio w subaru

    W Hawku wygląda to tak: W tylnych drzwiach są podobne trochę mniejsze ale nie mierzyłem. Kiedyś kupiłem po taniości głośniki z BRZ i nie pasują, są większe i nawet po przerobieniu potrzebny jest jakiś adapter. Ostanio zastanawiam się nad subwooferem aktywnym JBL'a do koła zapasowego.
  2. Dodam coś nie na temat ale co tam. Jak dla mnie to my mamy kierownice po złej stronie, ileś set lat temu mieliśmy normalny ruch a nie to co teraz.
  3. Przy Imprezie 2.5T to bym w pierwszej kolejności wymienił smok olejowy a potem resztę
  4. Odświeżam temat. Potrzebuję takiego nypla/adaptera jak powyżej. Mam subaru w wersji usa z wymiennikiem ciepła, którego chce się pozbyć i wstawić adapter pod chłodnice oleju. Ma ktoś może numery tej części ewentualnie niepotrzebną sztukę?
  5. Poczytałem i faktycznie to chińczyki a na pewno rdzenie ale reszta czyli obudowa czy komory to już nie wiem.
  6. Turbo Works to jest chińczyk? A to nie jest tak że to u nas spawają coś jak Fmic?
  7. Ja wiem że większość ma dość tego tematu ale tu jest to fajnie zwizualizowane. Zabawnie to opowiada ale podzielam gościa zdanie.
  8. Na ich stronie podpisane mają że do GH jest dokładnie ta chłodnica co wrzucił Mont. Nie patrząc na mocowania tylko ogólne wymiary to są bardzo zbliżone do GD. GD nie ma tego garba u góry a przy korku ten króciec idzie na bok a nie w tył.
  9. Luzik, ja się nie obrażam nawet jak ktoś chce mi dowalić, ale co innego jak mi robi na złość to może być burza Edit: A pozwolę sobie dodać:
  10. A ja jestem odwrotnego zdania, że ten bill gates powinien iść siedzieć a jestem zdrowy na umyśle i co teraz?
  11. Hehe dobry żart. Niedawno podrzuciłem tu ciekawy filmik to go usunięto.
  12. Jak jeździłem Coltem GTi o tam wystarczyło wymienić wszystkie gumy w zawieszeniu na Poli i po roku wyrwało gwint śrubki która trzymała taką blaszkę od stabilizatora. Co prawda było to na przodzie
  13. Ja również gratuluję zakupu
  14. Hahaha. Zdjęcia robiłem po tym jak spsikałem to benzynką tak co by olej sobie spłynął, tylko może trochę słabo Jak to samo będzie przy następnej wymianie to szykuję się mentalnie na otwieranie serducha gdzieś tam w przyszłości.
×
×
  • Create New...