Jump to content

Alkanick

Użytkownik
  • Content Count

    107
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

35 Dobry

About Alkanick

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 05/01/1990

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Śląsk
  • Auto
    WRX Hawk Wagon/Colt GTi CA5A

Recent Profile Visitors

430 profile views
  1. Haha ja tu jestem i czytam A tak na poważnie, jak olej wymieniany normalnie czyli co te 7,5kkm i jest dobre smarowanie czyli nie jest pęknięty smok olejowy, to co ma się dziać złego?
  2. Alkanick

    Co sie stalo?

    Prosta sprawa. Olej płynie a smar się lepi. No moje widać że to się lepi i jest nawet ścianka grodziowa oblepiona w jednej linii, czyli jak by coś wirującego to rozchlapywało. Gdyby to było z turbo to przede wszystkim pod turbo było by mokro i ewentualnie kapało na wydech a tu widać jak by smar z przegubu od siły odśrodkowej wycisnęło. Sprawdź dokładnie ta guma bo pewnie gdzieś się rozerwała i wszystko będzie jasne
  3. Tak się zastanawiam i nie wiem co napisać. Siłowniki bagażnika?
  4. W sumie nie, bo za smarkaty jestem ale Łojciec już tak z tego co opowiadał. Ale słyszałem taką historię od nie jednej osoby więc coś w tym musi być.
  5. Ło kurde czyli mogła wypaść przy mocniejszym hamowaniu jak w dużym Fiacie? Nieźle
  6. Pozdrowienia dla czarnego Turbo GD sedana widzianego w Piątek koło 17:00 w Bytomiu na Placu Szpitalnym.
  7. No wiadomo. Podobnie z klasykami jak bym miał jakiegoś z ori szybami to ratuję je jak się da
  8. Nie raz uszkodzenia są tak duże że po prostu się nie opłaca polerować szyb, taki zabieg pochłania bardzo dużo czasu i nie raz przekracza koszt jak przy wymianie szyby. Więc można powiedzieć że masz rację
  9. Alkanick

    Panewka?

    Hehe nieźle. Odważny. Przy takiej diagnozie ja bym nie odpalał silnika aż do dnia wyznaczonego na naprawę w warsztacie...
  10. Kiedyś miałem takie auto które miało ssanie 2,5 tyś. latem a zimą więcej. Ja bym nie marudził na to co masz
  11. A używałeś kiedyś takiego kleju? Znam ludzi co lata śmigają na mamucie lotki, progi i nie tylko i nic się nie dzieje. Trzyma aż miło. Kolega przykleił klamkę. W audi kiedy odpadł uchwyt od klamki i przykleiliśmy na mamuta, daliśmy tego mało i trzyma ponad rok i nie puszcza. Też bym się bał ale widziałem już swoje i wiem że daje radę a The_Sickness i tak zrobi jak będzie uważał.
  12. A ja bym drutował i nie słuchał tylko kleił na Mamuta i żadnych blachowkrętów. Jak Mamut sie nie sprawdzi zawsze możesz to usunąć (tylko delikatnie bo skubaniec jest mocny) i wtedy wierć dziury. Prosta kolej rzecz, zrobisz jak uważasz. Edit: Tylko pozaślepiaj sobie te otworki od spodu tych listw bo koła potrafią fajnie nawciskać piachu pomiędzy próg a dokładkę. Jak się napcha piachem i będzie trzymać wilgoć to auto przejdzie przyspieszony kurs biodegradacji progów
  13. Ostatnio zmieniałem u siebie chłodnicę w WRXsie, ori leży w garażu. Jak chcesz można się ugadać i sprawdzić czy pasuje.
  14. Wiesz u mnie głośniki są fabryczne i może słabo grają ale tweetery w klamce są dobrze zbalansowane i nie zwraca się na nie uwagi.
×
×
  • Create New...