Skocz do zawartości

franek2279

Nowy
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Polska
  • Auto
    Subaru Impreza GH 2.0 manual ej20f

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia franek2279

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

2

Reputacja

  1. https://subaru.epc-data.com/ Jak dobrze poszukasz to tu znajdziesz praktycznie wszystkie numery
  2. Kurcze no to lipa, bo najchętniej zachowałbym oba katalizatory
  3. Jeśli chcesz założyć gaz, albo kupić z gazem to proponował bym rozejrzeć się za silnikiem ej20f do ktorego montowany był fabryczny gaz. Ma on wzmocnione gniazda zaworowe i regulacja luzów odchodzi w troszkę dalszy plan. Uwagę radziłbym też zwrócić poza korozją tylnej klapy, na stan lamp przednich, ponieważ u mnie z h7'demkami klosze są zniszczone od środka w miejscu gdzie światło z soczewki pada na owy klosz. Powiem tylko, że nie świeci to rewelacyjnie.
  4. Jeśli dzieje się to na gazie, to juz prawdopodobnie wtryski LPG do wymiany, miałem tak u siebie. Nie jeden raz na skrzyzowaniu przy redukcji gasł silnik brak wspomagania serwo hamulcowe nie dziala i strach w oczach.
  5. Czy w przypadku wykonania takiego kolektorka idzie zachowac katalizator ?
  6. @grosiu24, kto ci wymienil tylko 3 wtryski gazowe? , jest to bez sensu jesli ten jeden pozostały nie zostal przynajmniej skalibrowany po wyczyszczeniu, ale podejrzewam, że jak ktos podjał sie wymiany reszty nie to nie czyscil jednego. Taki jeden wtrysk ma inny wydatek niz pozostałe trzy i będzie podawał lekko inne ilosci paliwa
  7. Z tą rameczka jest tylko taki problem że nie ma ona otworów do przykręcęnia radia 1din lub 2din
  8. Wspomnianą ramke kupic mozna za o wiele mniejsze pieniadze np. https://www.car-tronic.pl/ramka-radiowa-2-din-subaru-impreza-gr-092007-wrx-sti-gr-092007-p7168?gclid=CjwKCAiAxJSPBhAoEiwAeO_fP-76SveaKnhHu6d78H7cfwstf9pkrdNDkPis04AF12qEalbBcKh0JRoCEiMQAvD_BwE. Ja mam wlasnie ta i pasuje
  9. Witam, dziękuję za odpowiedź, aczkolwiek widziałem już ten schemat I problem z nim jest taki że pokazuje że są tam bezpieczniki 10A a ja fabrycznie mam bezpieczniki 15A, więc podejrzewam że ten schemat jest od innego modelu rocznikowego
  10. Witam, problem dotyczy bezpieczników pod schowkiem pasażera w Imprezie GH 2.0 z roku 2008. Auto ma przebieg 228kkm i wykonany był remont głowic oraz wymiana rozrządu itp. Oczywiście wyciągnięty został silnik. Wczoraj podczas próbnej jazdy po obrzeżach miasta samochód zgasł i zapaliła się kontrolka płynu chłodniczego migającego naprzemiennie na niebiesko i czerwono. Po ściągnięciu samochodu do mechanika okazało się że przepalił się bezpiecznik w "relay box'ie" pod schowkiem pasażera. Samochód po wymianie bezpiecznika odpala, aczkolwiek nie wiadomo czy problem ten nie powróci. Tutaj pojawia się problem, ponieważ po przejrzeniu strona po stronie schematów elektrycznych od subaru nie znalazłem nic o bezpiecznikach pod schowkiem - jedynie o przekaźnikach które się tam znajdują. Czy jest ktoś w stanie mi pomóc, tj. powiedzieć od czego są te bezpieczniki ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...