Skocz do zawartości

Icantstop18

Nowy
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Małopolskie
  • Auto
    Subi

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Icantstop18

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. Nie mam zamiaru katować swojego auta ale czasem lubię sobie zredukować. Dojeżdżajac do skrzyżowań, zakrętów hamuje też biegami i wiadomo, żeby więcej mocy mieć na wyjściu z zakrętu dlatego przyjemne w użytku sprzęgło to dla mnie podstawa jeśli nie to automat. Problem z szarpaniem występowal u mnie zawsze w samochodzie z turbo (pewnien błąd w samochodzie powodowal pracę silnika bez turbo jakbym miał normalnego wolnossaka i wtedy tego problemu nie było) Dzięki za opinie!
  2. Pisząc szarpanie skrzyni miałem na myśli moment w którym puszczamy sprzęgło na właśnie 2,3 biegu i nie odbywa się to płynnie tylko właśnie odczuwalne są szarpnięcia. Super przyda się bo mieszkam w górach i często ruch lubi się zakorkować w miejscach gdzie ciężko ruszyć bez tego. Dzięki za pomoc
  3. A skrzynia ogółem szarpie? Chodzi mi o to, że z samochódow którymi do tej pory jeździłem niektóre potrafiły na 2, 3 biegu szarpac i nie była to kwestia wyczucia sprzęgła lecz po prostu wada samochodu czy też samego sprzęgła. Hill holder jak działa? Mam w swoim samochodzie właśnie to i u mnie działa tak, że po 2 sekundach od puszczenia sprzęgła samochód dopiero pozwala ruszyć. Pozdro!
  4. Dzięki wielkie właśnie o to mi chodziło. Czyli po prostu trzeba bardzo dobrze wyczuć skoro łapie zero jedynkowo. Pozdro!
  5. Witam Mam parę pytań odnośnie skrzyń biegów w Imprezie gh 2.0 benzyna Doczytałem się, że Subaru ma bardzo denerwujące sprzęgło i chciałabym się dowiedzieć co z nim nie tak? Łapie jakoś bardzo nisko/wysoko czy z czego wynikają takie opinie. Chciałbym kupić w najbliższym czasie ten samochód że względu na 4x4 ale trochę boję się jak będzie z tym sprzęgłem bo nie chce żeby mnie to irytowało i odbierało radość z jazdy Mam też pytanie odnośnie automatycznej skrzyni. Czy jest warta uwagi? I czy rozkład napędu to 50/50 czy jednak 70/30 bo tak też słyszałem Dziękuję za każdą przydatna opinie! Pozdrawiam
  6. Okolice Nowego Sącza także Carfit pod nosem Dzięki wielkie! Jak będę miał już czas na zajęcie się głębiej autem a nie zarabianiem na nie to chętnie podjadę i chociaż sobie usiądę
  7. Witam! Czyli myślisz, że xenony i tempomat wykluczaja wersję comfort? Z tego co zauważyłem to Comforty nie mają reduktora tylko 2 miejsca na napoje. Nw czy to jakiś przypadek czy personalizacja w salonie ale chyba zawsze Comforty widzę bez dźwigni reduktora Któryś raz słyszę o sprzęgle w Lanosie. Jeździłem kilkoma samochodami z denerwującym sprzęgłem przez to jak łapie i obrzydzilo mi to właśnie manuale na Daily. Dlatego celuje w Automat, a dodatkowy argument to moc samochodu który nie dałby tyle frajdy przy redukcjach co wrx czy STI Myślałes nad utwardzeniem zawieszenia? Bo ja nastawiony jestem na samochód zwarty i dobrze trzymający się drogi. Mimo opini, ze mimo miekkosci super się prowadzi jednak byłby ten niedosyt i chciałabym twardziej więc raczej będę starał się coś z tym zrobić. Co do hamulcy to jestem przygotowany na wywalenie trochę kasy na nie Nastawiłem się na Subaru bo nie chce być kolejnym nudnym Vagiem na ulicy. Napęd na 4x4 tylko na plus a spalanie nie jest ważne. Ale jednak jakieś kryteria mam i może uda mi się dojść składu z tym i najwyżej sobie zmodyfikuje auto pod siebie Dzięki wielkie za parę informacji Zerknę za jakiś czas co nowego w Twoim Lanosie pozderki
  8. Jestem w domu co 2 tygodnie na 2 dni także teraz nie mam możliwości jeżdżenia po Polsce na zloty. Jak będzie gdzieś blisko mnie to na pewno tak zrobię. Pozderki
  9. O właśnie takie opinie mi chodziło. Czyli dobrze przeczytałem, że wersja Rs ma zawieszenie z wrx'a. Na takiej wersji najbardziej mi zależy. Ale nie wiem co będzie z resztą jak trafi mi się sztuka do kupna 2.0r albo comfort. Moze wyjdę na dzbana ale zapytam co znaczy "20 n/A"? Wydaje mi się, że chodzi o wersję z A-utomatem ale wolę dopytac zawsze jakas wiedzą dodatkowa. O innych rzeczach takich jak tandetne wykonanie wnętrza i wszystko co opisałeś + wszystkie wady auta opisane na forum mam pełna świadomość i już je zaakceptowałem. Jeszcze tylko dowiem się jak to jest z tym 2.0R i Comfort i będę chodząca encyklopedia na temat Lanosa Dzięki wielkie za opinie i niech Twoja Impreza bulgocze jak najdłużej!
  10. Zapytaj w lokalnej grupie, może ktoś Ci pomoże. Da się przejechać. Chodzi mi o "spotkania forumowe". Na spotkania forumowe przyjdzie czas jak będę mial już swoją świnke
  11. Na spotach są Subaru ale same Gd. Gh jeszcze nigdzie nigdy nie widziałem. Bardziej mi chodzi o to czy jest ktoś w stanie opisać mi jak to jest z tymi zawieszeniami w Lanosie. Czy różnią się od siebie między wersjami r,rs, comfort. I co ew zmodyfikować, żeby auto fajnie się prowadziło a nie bujało.
  12. Chodzi o to, że nie miałem okazji. Nikt ze znajomych nie ma, komisy samochodowe w moim rejonie również. Fizycznie nie mam możliwości przejechania się. Ostatecznością będzie pojechanie do kogoś/komisu gdzieś tam daleko w Polskę tylko po to, żeby poczuć na własnej skórze jak to jest. Ale i tak przejechanie się jednym egzemplarzem nie da mi nic bo są różne wersje itd. Potrzebuję właśnie na papierze jak to jest z tą impreza w danej wersji i ew jak doprowadzić to auto do tego stanu, żeby prowadziło się tak jakbym chciał
  13. Witam wszystkich forumowiczów! Mam parę pytań, które mnie męczą a nie znalazłem na nie żadnych konkretnych odpowiedzi nigdzie. Przeczytałem dużą część tego forum i całego internetu ale nadal pustka. Chodzi mi dokładnie o Subaru Imprezę GH LANOSA. Od około roku zbieram informacje o tym samochodziku, przeglądam ogłoszenia i ogólnie staram się poznać to auto nie siedząc w nim do tej pory ani razu. Ogólnie rozchodzi się o to, że szukam samochodu na codzień, a raczej na weekendy bo pracuje za granicą. Interesuje mnie wolnossacy Lanos 2.0. Wiem, że ten silnik to nie jest demon prędkości ale nie zależy mi na osiągach. Szukam auta, które da mi mega frajdę z tego jak się prowadzi. Na różnych stronach i opiniach użytkowników dowiedziałem się, że przykładowo "Lanosa prowadzi się o wiele lepiej od innych kompaktów np. Bmw seria 1, Ford Focus" które mają w internecie bardzo pozytywne opinie o prowadzeniu się. Z drugiej strony doczytałem się, że Lanos jest zbyt miękki seryjnie, podskakującą tylna belka odbiera radość z jazdy. Różne różności. Już sam nie wiem kogo słuchać a kogo nie. Potrzebuje auta którym będę mógł że spokojem w głowie pokonać zakręty z dużą prędkością. Nie chodzi mi tutaj o walkę o życie ze samym sobą i samochodem na zakręcie ale o to, żeby mogło wjechać i wyjechać szybciej niż inne kompakty. A czytając, że samochód buja jak łódź na wodzie i szura lusterkami o asfalt zaczynam się zastanawiać o co chodzi. Czytałem gdzieś, że wymiana tulei rozwiązuje ten kłopot. Wiem, że wersja na Stany jest bardziej miękka i teraz pytanie czy jeżeli trafi sie taka to wystarczy wymienić tylko tuleje? Wiem też, że są wersję takie jak 2.0R,2.0RS oraz Comfort. Czym różnią się poszczególne wersję od siebie? Jeżeli ktoś wie będę bardzo wdzięczny bo nigdzie dosłownie nie mogę znaleźć o tym informacji. Oczywiście wiadomo, że np Comfort to bardziej komfortowe zawieszenie a Rs bliżej do sportu. Rs ma wygląd WRX'A ale czy zawieszenie też(?) Zmierzam do tego, że chce wiedzieć na czym stoję. Jeśli mam kupić Lanosa w którym trzeba będzie zrobić jakieś modyfikacje, żeby auto faktycznie prowadziło się tak jak sobie to wyobrażam to co to będzie i jakie są tego koszty? Z góry dziękuję za wszystkie pomocne odpowiedzi. Już niedługo kolejny post na "kupię, sprzedam"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...