Skocz do zawartości

Subaru Impreza GH Lanos daily


Icantstop18

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów! 

 

 

Mam parę pytań, które mnie męczą a nie znalazłem na nie żadnych konkretnych odpowiedzi nigdzie. Przeczytałem dużą część tego forum i całego internetu ale nadal pustka. 

 

Chodzi mi dokładnie o Subaru Imprezę GH LANOSA

Od około roku zbieram informacje o tym samochodziku, przeglądam ogłoszenia i ogólnie staram się poznać to auto nie siedząc w nim do tej pory ani razu. 

Ogólnie rozchodzi się o to, że szukam samochodu na codzień, a raczej na weekendy bo pracuje za granicą. 

 

Interesuje mnie wolnossacy Lanos 2.0.

Wiem, że ten silnik to nie jest demon prędkości ale nie zależy mi na osiągach. Szukam auta, które da mi mega frajdę z tego jak się prowadzi. Na różnych stronach i opiniach użytkowników dowiedziałem się, że przykładowo "Lanosa prowadzi się o wiele lepiej od innych kompaktów np. Bmw seria 1, Ford Focus" które mają w internecie bardzo pozytywne opinie o prowadzeniu się. Z drugiej strony doczytałem się, że Lanos jest zbyt miękki seryjnie, podskakującą tylna belka odbiera radość z jazdy. Różne różności. Już sam nie wiem kogo słuchać a kogo nie. 

Potrzebuje auta którym będę mógł że spokojem w głowie pokonać zakręty z dużą prędkością. Nie chodzi mi tutaj o walkę o życie ze samym sobą i samochodem na zakręcie ale o to, żeby mogło wjechać i wyjechać szybciej niż inne kompakty. A czytając, że samochód buja jak łódź na wodzie i szura lusterkami o asfalt zaczynam się zastanawiać o co chodzi. Czytałem gdzieś, że wymiana tulei rozwiązuje ten kłopot. Wiem, że wersja na Stany jest bardziej miękka i teraz pytanie czy jeżeli trafi sie taka to wystarczy wymienić tylko tuleje? 

 

Wiem też, że są wersję takie jak 2.0R,2.0RS oraz Comfort. 

Czym różnią się poszczególne wersję od siebie? Jeżeli ktoś wie będę bardzo wdzięczny bo nigdzie dosłownie nie mogę znaleźć o tym informacji. 

Oczywiście wiadomo, że np Comfort to bardziej komfortowe zawieszenie a Rs bliżej do sportu. 

Rs ma wygląd WRX'A ale czy zawieszenie też(?) 

Zmierzam do tego, że chce wiedzieć na czym stoję. Jeśli mam kupić Lanosa w którym trzeba będzie zrobić jakieś modyfikacje, żeby auto faktycznie prowadziło się tak jak sobie to wyobrażam to co to będzie i jakie są tego koszty? 

 

Z góry dziękuję za wszystkie pomocne odpowiedzi. Już niedługo kolejny post na "kupię, sprzedam" 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Neutrino33 napisał:

Próbowałeś może przejechać się już takim "Lanosem"? Miałbyś jakiś punkt odniesienia.

Chodzi o to, że nie miałem okazji. Nikt ze znajomych nie ma, komisy samochodowe w moim rejonie również. Fizycznie nie mam możliwości przejechania się. Ostatecznością będzie pojechanie do kogoś/komisu gdzieś tam daleko w Polskę tylko po to, żeby poczuć na własnej skórze jak to jest. Ale i tak przejechanie się jednym egzemplarzem nie da mi nic bo są różne wersje itd. Potrzebuję właśnie na papierze jak to jest z tą impreza w danej wersji i ew jak doprowadzić to auto do tego stanu, żeby prowadziło się tak jakbym chciał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to, że nie miałem okazji. Nikt ze znajomych nie ma, komisy samochodowe w moim rejonie również. Fizycznie nie mam możliwości przejechania się. Ostatecznością będzie pojechanie do kogoś/komisu gdzieś tam daleko w Polskę tylko po to, żeby poczuć na własnej skórze jak to jest. Ale i tak przejechanie się jednym egzemplarzem nie da mi nic bo są różne wersje itd. Potrzebuję właśnie na papierze jak to jest z tą impreza w danej wersji i ew jak doprowadzić to auto do tego stanu, żeby prowadziło się tak jakbym chciał
Zapytaj w lokalnej grupie, może ktoś Ci pomoże. Da się przejechać. Chodzi mi o "spotkania forumowe".
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, mz56 napisał:

Może podjedź na jakiś spot w swojej okolicy ? Może znajomy znajomego ?

Na spotach są Subaru ale same Gd. Gh jeszcze nigdzie nigdy nie widziałem. Bardziej mi chodzi o to czy jest ktoś w stanie opisać mi jak to jest z tymi zawieszeniami w Lanosie. Czy różnią się od siebie między wersjami r,rs, comfort. I co ew zmodyfikować, żeby auto fajnie się prowadziło a nie bujało. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ewemarkam napisał:
2 godziny temu, Icantstop18 napisał:
Chodzi o to, że nie miałem okazji. Nikt ze znajomych nie ma, komisy samochodowe w moim rejonie również. Fizycznie nie mam możliwości przejechania się. Ostatecznością będzie pojechanie do kogoś/komisu gdzieś tam daleko w Polskę tylko po to, żeby poczuć na własnej skórze jak to jest. Ale i tak przejechanie się jednym egzemplarzem nie da mi nic bo są różne wersje itd. Potrzebuję właśnie na papierze jak to jest z tą impreza w danej wersji i ew jak doprowadzić to auto do tego stanu, żeby prowadziło się tak jakbym chciał

Zapytaj w lokalnej grupie, może ktoś Ci pomoże. Da się przejechać. Chodzi mi o "spotkania forumowe".

Na spotkania forumowe przyjdzie czas jak będę mial już swoją świnke ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj minęły 3 lata jak mam swojego Lanosa

Nie wiem czy Ci to coś da, ale jeździłem audi a3 i toyotami, seatem aroną + kilka innych aut i Lanos dla mnie prowadzi się najlepiej.

Mam wersję rs z pakietem dokładek z wrxa, fotelami kubełkowymi i zawieszenie też chyba jest z wrxa. Fotele trzymają zajedobrze.

Wiadomo, 20 n/A nie jest demonem prędkości, ale nie ma problemu z wyprzedzeniem innych aut na trasie.

 

Czy jest twardy... No dziury i nierówności czuć bardziej niż w innych z wymienionych aut. Ale pewność prowadzenia dużo większa. Wsadziłem kiedyś ojca (jeździ outbackiem) to był zachwycony prowadzeniem.

 

Ja polecam, chociaż trzeba przymykać oko na pewne rzeczy np plastikowy środek, mały bagażnik, droga regulacja zaworów jeśli masz lpg czy specyficznie działające sprzęgło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, paki112 napisał:

Wczoraj minęły 3 lata jak mam swojego Lanosa

Nie wiem czy Ci to coś da, ale jeździłem audi a3 i toyotami, seatem aroną + kilka innych aut i Lanos dla mnie prowadzi się najlepiej.

Mam wersję rs z pakietem dokładek z wrxa, fotelami kubełkowymi i zawieszenie też chyba jest z wrxa. Fotele trzymają zajedobrze.

Wiadomo, 20 n/A nie jest demonem prędkości, ale nie ma problemu z wyprzedzeniem innych aut na trasie.

 

Czy jest twardy... No dziury i nierówności czuć bardziej niż w innych z wymienionych aut. Ale pewność prowadzenia dużo większa. Wsadziłem kiedyś ojca (jeździ outbackiem) to był zachwycony prowadzeniem.

 

Ja polecam, chociaż trzeba przymykać oko na pewne rzeczy np plastikowy środek, mały bagażnik, droga regulacja zaworów jeśli masz lpg czy specyficznie działające sprzęgło.

O właśnie takie opinie mi chodziło. Czyli dobrze przeczytałem, że wersja Rs ma zawieszenie z wrx'a. Na takiej wersji najbardziej mi zależy. Ale nie wiem co będzie z resztą jak trafi mi się sztuka do kupna 2.0r albo comfort.

 

 

Moze wyjdę na dzbana ale zapytam co znaczy "20  n/A"? Wydaje mi się, że chodzi o wersję z A-utomatem ale wolę dopytac zawsze jakas wiedzą dodatkowa. 

 

 

O innych rzeczach takich jak tandetne wykonanie wnętrza i wszystko co opisałeś + wszystkie wady auta opisane na forum mam pełna świadomość i już je zaakceptowałem. 

 

 

Jeszcze tylko dowiem się jak to jest z tym 2.0R i Comfort i będę chodząca encyklopedia na temat Lanosa

 

 

Dzięki wielkie za opinie i niech Twoja Impreza bulgocze jak najdłużej!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, mz56 napisał:

Na ostatnim spocie, prawie warszawskim, spotkały się dwa Lanosy STI. Z pozostałych, każdy inny był inny (Hawk 2 RS, nowy STI, Forki,....) Co Ci szkodzi spróbować ?

Jestem w domu co 2 tygodnie na 2 dni także teraz nie mam możliwości jeżdżenia po Polsce na zloty. Jak będzie gdzieś blisko mnie to na pewno tak zrobię. Pozderki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja swoim Lanosem 2.0R jeżdżę od prawie dwóch lat. Jeśli zaakceptowałeś mankamenty takie jak plastikowe wnętrze i podłokietnik, który powinien być raczej nazywany "klapką na schowek" (bo jako podłokietnika nie da się go używać) to już zrobiłeś duży krok. 
Zacznijmy od tego, że nie wiem jaką mam wersję. Z tego co wiem to nie comfort, bo trochę dodatków (np. xenony i tempomat) mam, ale pewności brak (jeśli ktoś wie jak to sprawdzić to będę wdzięczny). 


Co do prowadzenia i ogólnej jazdy:
+AWD więc zimą jest masa frajdy i nie trzeba się ograniczać z gazem. Wiadomo- 150km, ale ośka z tą mocą może polecieć;
+moim zdaniem (i znajomych, którzy Lanosem mieli okazję się przejechać) bardzo fajna skrzynia
+w mojej ocenie zawieszenie. Jest dość miękkie, ale ma w sobie to coś. Przechyla się, ale auto ciągle jedzie, nie czuć niepewności, która mogłaby z niego wynikać. Nie męczy w mieście na nierównościach i można przycisnąć na nieutwardzonej drodze. Dla porównania bez problemu przejeżdżało z tą samą prędkością zakręty, co Corolla znajomego na dużo sztywniejszym i akcesoryjnym zawieszeniu. 
-sprzęgło. Jest tragiczne. Bardzo łatwo je przypalić, dziwnie łapie, trudne do wyczucia. Okropieństwo
-za słabe hamulce. Tutaj można działać na różne sposoby (tańsze i droższe), ale da się to przyszłościowo ogarnąć bez wyrzucania worka pieniędzy (zaleta plug&play w Subaru)
-tylne zawieszenie... no i tutaj mam problem, bo mam wrażenie, że ma za krótki skok, ale nie traktuj tego jak prawdę objawioną, bo zwróciłem na to uwagę niedawno, a mam butlę LPG w bagażniku. Nie pamiętam czy było tak wcześniej, więc ten argument może jest zbędny... Tym, który jest dobry jest to, że po założeniu przedniej rozpórki czuć, że przód się "spiął", ale tył się "rozpiął". Tak jakby "nie nadążał" za usztywnionym przodem. 
+/- duża kierownica i raczej niewymagający (miękki) układ kierowniczy. Mi nie przeszkadza, bez problemu da się pojechać gdzie się chce

+/- mocy nie ma tyle, żeby ciągnąć samolot na pas startowy, ale jak się człowiek zapomni i pozwoli silnikowi wkręcić to można się zagalopować

 

Podsumowując: GH to naprawdę fajny samochód. Swoim w prawie dwa lata przejechałem 30kkm i choć pewne rzeczy wkurzają to jest to na przykład średnie wyciszenie i słabe nagłośnienie, ALE są to rzeczy, które męczą mnie w trasie. Jeżdżąc tym autem po mieście czy bocznych drogach nie mam ani przez chwilę myśli, żeby go zmieniać. Nie jest idealny, ma swoje wady, czasem nazywam go Śmierdzielem, ale z całego serca polecam. Ja ze swoim "walczę", żeby był lepszy, bo planuję z nim zostać na dłużej, ale seryjnego też go lubiłem. Za jakiś czas będę montował zaciski z WRX GC/GD, obijał kevlarem sprzęgło i odelżał koło zamachowe. Będę dawał znać jak oceniam zmiany w swoim wątku, do którego zapraszam

Gdybyś chciał o coś dopytać to wal śmiało :D 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Icantstop18 napisał:

2.0RS

 

takiego mam, w Krakowie, widzę że jesteś z Małopolski, z której części? Jakbyś się wybierał do Krakowa daj cynk, no chyba że niedaleko KRK to może się wybiorę ;)

 

 

10 godzin temu, panekrzysiek napisał:

-sprzęgło. Jest tragiczne. Bardzo łatwo je przypalić, dziwnie łapie, trudne do wyczucia. Okropieństwo

niestety się zgadzam, do tej pory nie umiem dobrze wyczuć, wymienione mam na exedy.

 

@panekrzysiek dość ładnie opisał wady zalety tego auta,

mam osobiście parę problemów z nim, ale to bardziej moje widzimisie które są do ogarnięcia tylko czekam na termin do mechanika

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Jumpman napisał:

Czym to sprzęgło różni się od NA GD albo Turbo ? W żadnym Subaru nie miałem z tym problemu, chwila adaptacji i do przodu.

ja mam problem nie wiem czy to wina sprzęgła które wydaje mi się że jest okay, ale mam też problem z transferami w skrzyni, i może to ona poszarpuje, ale z przypalaniem sprzęgła nie miałem problemów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, 1uq napisał:

mam osobiście parę problemów z nim, ale to bardziej moje widzimisie które są do ogarnięcia tylko czekam na termin do mechanika

U mnie też jest parę pierdół, ale takie, nazwijmy je, problemy egzemplarza pomijam

 

4 godziny temu, 1uq napisał:

@panekrzysiek dość ładnie opisał wady zalety tego auta

No to się cieszę, że inny właściciel się zgadza, bo każdy ma inny punkt odniesienia więc to czasem jest jak opisywanie dziewczyny- każdy lubi co innego :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, panekrzysiek napisał:

Ja swoim Lanosem 2.0R jeżdżę od prawie dwóch lat. Jeśli zaakceptowałeś mankamenty takie jak plastikowe wnętrze i podłokietnik, który powinien być raczej nazywany "klapką na schowek" (bo jako podłokietnika nie da się go używać) to już zrobiłeś duży krok. 
Zacznijmy od tego, że nie wiem jaką mam wersję. Z tego co wiem to nie comfort, bo trochę dodatków (np. xenony i tempomat) mam, ale pewności brak (jeśli ktoś wie jak to sprawdzić to będę wdzięczny). 


Co do prowadzenia i ogólnej jazdy:
+AWD więc zimą jest masa frajdy i nie trzeba się ograniczać z gazem. Wiadomo- 150km, ale ośka z tą mocą może polecieć;
+moim zdaniem (i znajomych, którzy Lanosem mieli okazję się przejechać) bardzo fajna skrzynia
+w mojej ocenie zawieszenie. Jest dość miękkie, ale ma w sobie to coś. Przechyla się, ale auto ciągle jedzie, nie czuć niepewności, która mogłaby z niego wynikać. Nie męczy w mieście na nierównościach i można przycisnąć na nieutwardzonej drodze. Dla porównania bez problemu przejeżdżało z tą samą prędkością zakręty, co Corolla znajomego na dużo sztywniejszym i akcesoryjnym zawieszeniu. 
-sprzęgło. Jest tragiczne. Bardzo łatwo je przypalić, dziwnie łapie, trudne do wyczucia. Okropieństwo
-za słabe hamulce. Tutaj można działać na różne sposoby (tańsze i droższe), ale da się to przyszłościowo ogarnąć bez wyrzucania worka pieniędzy (zaleta plug&play w Subaru)
-tylne zawieszenie... no i tutaj mam problem, bo mam wrażenie, że ma za krótki skok, ale nie traktuj tego jak prawdę objawioną, bo zwróciłem na to uwagę niedawno, a mam butlę LPG w bagażniku. Nie pamiętam czy było tak wcześniej, więc ten argument może jest zbędny... Tym, który jest dobry jest to, że po założeniu przedniej rozpórki czuć, że przód się "spiął", ale tył się "rozpiął". Tak jakby "nie nadążał" za usztywnionym przodem. 
+/- duża kierownica i raczej niewymagający (miękki) układ kierowniczy. Mi nie przeszkadza, bez problemu da się pojechać gdzie się chce

+/- mocy nie ma tyle, żeby ciągnąć samolot na pas startowy, ale jak się człowiek zapomni i pozwoli silnikowi wkręcić to można się zagalopować

 

Podsumowując: GH to naprawdę fajny samochód. Swoim w prawie dwa lata przejechałem 30kkm i choć pewne rzeczy wkurzają to jest to na przykład średnie wyciszenie i słabe nagłośnienie, ALE są to rzeczy, które męczą mnie w trasie. Jeżdżąc tym autem po mieście czy bocznych drogach nie mam ani przez chwilę myśli, żeby go zmieniać. Nie jest idealny, ma swoje wady, czasem nazywam go Śmierdzielem, ale z całego serca polecam. Ja ze swoim "walczę", żeby był lepszy, bo planuję z nim zostać na dłużej, ale seryjnego też go lubiłem. Za jakiś czas będę montował zaciski z WRX GC/GD, obijał kevlarem sprzęgło i odelżał koło zamachowe. Będę dawał znać jak oceniam zmiany w swoim wątku, do którego zapraszam

Gdybyś chciał o coś dopytać to wal śmiało :D 

Witam! B)

Czyli myślisz, że xenony i tempomat wykluczaja wersję comfort? Z tego co zauważyłem to Comforty nie mają reduktora tylko 2 miejsca na napoje. Nw czy to jakiś przypadek czy personalizacja w salonie ale chyba zawsze Comforty widzę bez dźwigni reduktora 

 

Któryś raz słyszę o sprzęgle w Lanosie. Jeździłem kilkoma samochodami z denerwującym sprzęgłem przez to jak łapie i obrzydzilo mi to właśnie manuale na Daily. Dlatego celuje w Automat, a dodatkowy argument to moc samochodu który nie dałby tyle frajdy przy redukcjach co wrx czy STI

 

Myślałes nad utwardzeniem zawieszenia? Bo ja nastawiony jestem na samochód zwarty i dobrze trzymający się drogi. Mimo opini, ze mimo miekkosci super się prowadzi jednak byłby ten niedosyt i chciałabym twardziej więc raczej będę starał się coś z tym zrobić. 

 

Co do hamulcy to jestem przygotowany na wywalenie trochę kasy na nie 

 

Nastawiłem się na Subaru bo nie chce być kolejnym nudnym Vagiem na ulicy. Napęd na 4x4 tylko na plus a spalanie nie jest ważne. Ale jednak jakieś kryteria mam i może uda mi się dojść składu z tym i najwyżej sobie zmodyfikuje auto pod siebie 

 

Dzięki wielkie za parę informacji ;) Zerknę za jakiś czas co nowego w Twoim Lanosie pozderki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, 1uq napisał:

 

takiego mam, w Krakowie, widzę że jesteś z Małopolski, z której części? Jakbyś się wybierał do Krakowa daj cynk, no chyba że niedaleko KRK to może się wybiorę ;)

 

 

niestety się zgadzam, do tej pory nie umiem dobrze wyczuć, wymienione mam na exedy.

 

@panekrzysiek dość ładnie opisał wady zalety tego auta,

mam osobiście parę problemów z nim, ale to bardziej moje widzimisie które są do ogarnięcia tylko czekam na termin do mechanika

 

Okolice Nowego Sącza także Carfit pod nosem 

 

Dzięki wielkie! Jak będę miał już czas na zajęcie się głębiej autem a nie zarabianiem na nie to chętnie podjadę i chociaż sobie usiądę :D 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Icantstop18 napisał:

Czyli myślisz, że xenony i tempomat wykluczaja wersję comfort? Z tego co zauważyłem to Comforty nie mają reduktora tylko 2 miejsca na napoje. Nw czy to jakiś przypadek czy personalizacja w salonie ale chyba zawsze Comforty widzę bez dźwigni reduktora 

Tak gdzieś wyczytałem, ale tak jak mówię- nie wiem jak to rozpoznać i nie wiem czym się różnią. Reduktor mam. Do tego możesz mieć (z tego co kojarzę) np. wersję comfort wnętrza, ale RS z zewnątrz czy coś takiego. Ciężka sprawa z tym jest

 

5 godzin temu, Icantstop18 napisał:

Któryś raz słyszę o sprzęgle w Lanosie. Jeździłem kilkoma samochodami z denerwującym sprzęgłem przez to jak łapie i obrzydzilo mi to właśnie manuale na Daily. Dlatego celuje w Automat, a dodatkowy argument to moc samochodu który nie dałby tyle frajdy przy redukcjach co wrx czy STI

W trakcie jazdy sprzęgło już nie denerwuje, a skrzynia jest bardzo fajna, więc przemyśl to. Do tego można coś zmienić przy wydechu, a wtedy redukcje z międzygazem brzmią naprawdę dobrze i wtedy szkoda by było mieć automat. Do tego (nie wiem czy w Lanosach też) ale automat nie ma rozłożenia napędu 50:50, ale 70:30 w niektórych modelach

 

5 godzin temu, Icantstop18 napisał:

Myślałes nad utwardzeniem zawieszenia? Bo ja nastawiony jestem na samochód zwarty i dobrze trzymający się drogi. Mimo opini, ze mimo miekkosci super się prowadzi jednak byłby ten niedosyt i chciałabym twardziej więc raczej będę starał się coś z tym zrobić. 

Tak i nie. Lubię to, że jest miękko, ale prowadzenie chcę poprawić w inny sposób. Ta miękkość powstrzymuje mnie przed obniżeniem. Planuję zmianę łączników stabilizatorów na akcesoryjne z poliuretanami lub cały grubszy tylny drążek stabilizatora. Do tego rozpórka na tył, żeby naprawić ten problem, który opisałem wyżej. To powinno poprawić tył i zmniejszyć przechyły, a grubszy tylny drążek w teorii sprawi, że będzie się jeszcze lepiej wkręcał w zakręty.

Jeśli będziesz coś z tym chciał działać to masz zestawy Whiteline (drążki w różnych rozmiarach, łączniki), zawieszenia też jest kilka opcji i do tego budżetowe łączniki, które podobno dają radę i niektórym nawet trochę wytrzymują, ale wiadomo jak może być z budżetówką...

 

5 godzin temu, Icantstop18 napisał:

Co do hamulcy to jestem przygotowany na wywalenie trochę kasy na nie

No to już naprawisz poważną wadę Lanosa :D gdzieś na forum jest temat Lanosa z zaciskami z WRX i pomiarami drogi hamowania- poprawa o 30%

 

5 godzin temu, Icantstop18 napisał:

Nastawiłem się na Subaru bo nie chce być kolejnym nudnym Vagiem na ulicy. Napęd na 4x4 tylko na plus a spalanie nie jest ważne. Ale jednak jakieś kryteria mam i może uda mi się dojść składu z tym i najwyżej sobie zmodyfikuje auto pod siebie 

 

Dzięki wielkie za parę informacji ;) Zerknę za jakiś czas co nowego w Twoim Lanosie pozderki 

I to się ceni! Wbrew temu co ludzie myślą są inne auta niż grupa VAG ;) 

Nie ma sprawy. Na tyle ile mogę służę pomocą :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, 1uq napisał:

niestety się zgadzam, do tej pory nie umiem dobrze wyczuć, wymienione mam na exedy.

I jak je oceniasz? Powiesz coś więcej jak działa w porównaniu do seryjnego? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, panekrzysiek napisał:

I jak je oceniasz? Powiesz coś więcej jak działa w porównaniu do seryjnego? 

seryjnego nie spotkałem nigdy, miałem za to jak powiedział pan Andrzej mechanik "to gówno Valeo" :D

przy okazji miałem wymienianą poduszkę bo strasznie stukało przy ruszaniu.

 

różnica jest ogromna, auto rusza jak automat (do pewnego momentu, ewentualnie przy zmianie biegu na niższy lubi zrobić "kangura", będziemy robić popychacze bo klepią i skrzynie, liczę że to któreś z nich tak męci)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...