Skocz do zawartości

dorfo

Nowy
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dorfo

  • Urodziny 17.03.1976

Contact Methods

  • Website URL
    www.dorfo.pl

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Łódź
  • Auto
    Subaru XV / 14
  • Zainteresowania
    wędkarstwo, kajaki, Kanu,,,

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia dorfo

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

53

Reputacja

  1. Ad.2 Rysio lat 14 i Ewa lat 13 już się cieszą.....
  2. cholera, bardzo mało. ze 3-4 tys rocznie ostatnio tylko wyjazdy ) w zeszlym roku z 7 tys w tym jedna podroz pod Nordkapp ( 5 tys ), wiec moze dlatego. Hm fakt. Teraz na liczniku mam 86 tys a auto 2014.
  3. U mie tez padł po 6 latach, kupiłem nowy, w Salonie Subaru w Lodzi, 2 lata niecałe i kosz.
  4. Poszukiwałem rozwiazania na przewoz duzej ale dosc lekkiej paczki, ( Kombinezony wypornosciowe na morze ) i skorzystałem z patentu -platforma mysliwska. Pozyczyłem od znajomego ( trzeba mocno przykrecic ) i bylo ok. Minus- dosc ciezko sie montuje, duzo wazy. Plus , po rozladowaniu mozna złożyc i tez tak wracałem. torby wodoodporne kupiłem na allegro po 100-150 PLN ( dwa rozmiary ). Drugą miałem w srodku w bagazniku
  5. 1. Na relingach lepiej rozkłada sie ciezar i mozna zaladowac wiecej. 2. Belki poprzeczne zamocowane do otworów fabrycznych wyglądaja słabo. Brak proporcji . 3. Przy długich rzeczach a takimi sa kajaki pow. 4m ( mam tez 4,5 m) punk podparcia sie wydłuza i jest mniejsze prawdopodobienstwo bujniecia przy dziurze, nierównosci. Na zdjeciu przykładowe Kanu 4. Tylna belke poprzeczna mozna przesuwac w zaleznosci co sie wozi. Na zdjeciach mam przsuniata za mocowanie. 5. Łatwiej jest zamontować namiot dachowy, tzn cieżar sie rozkłada równomierniej. 6. Kosz bagażowy na belkach bez relingów- nie widzę tego 7. Zdecydowanie łatwiej sie przytrzymac, złapać się i sobie pomagac podczas wkładania Kajaków, rowerów, itp 8. Kocham relingi ;). jak Każdu użytkownik XV Crostreeek w USA
  6. Brak dokrecenia tylow relingów nie ma zadnego znaczenia. Ja jezdze dalej, z kajakami, rowerami, boxami,,, Auto tylko na wyprawy. Wszystko trzyma sie bardzo dobrze. Tez myslalem na poczatku ze tak nie bedzie. Planowałem nawet zamocowac te relingi dodatkowymi śrubami z tyłu ( dospawac gwint w rynience) ale nie ma to najmniejszego sensu. Maxymalnie na dachu wiozłem dobrze ponad 70 kg. I to nie raz. Na wyjazdy montuje albo 3-4 rowery ( bagażniki Rowerowe Mont Blank wsuwane na rowek T ), albo 2 kajaki, albo kajak i box, albo kosz wyprawowy z kajakiem i rower, narty i Box, lub koło zapasowe plus rower i chyba sie zapetliłem :))) .,, jest tego sporo... Polecam po paru latach uzywania. Co do belek poprzecznych tez pare przerobiłem. Najbardziej dopasowałem czeskie HAKR. 125cm...Po roku zmienilem na 135 cm. Mocowania do relingów tez świetne.
  7. i dzida,,, jak mi tego brakowało,,, cieszę sie...,,,
  8. Jasne,, Drabine mam zdjeta w terenie zawsze,,, małem ja wtedy na dluzsza trase,..a na niej wielka torba z kombinezonami wypornosciowymi ilości 10 szt. I oczywiście odchudzę auto,, Tak jest.
  9. Serijny + MICHELIN LATITUDE CROSS Przejechałem Tak SUb Rumunia...Borne plus wiele innych wyjazdów w "terenie " Zdjecie z 2022 podrózy 3 tyg na północ Norwegii nad Miedzy Nodkappem a Tromso ( na tej platformie miałem dodatkowy bagaż w drodze powrotnej wrzuciłem wszystko na tylne fotele. ) Auto siedzi bo było baaardzo doładowane pilkermai, prznetami, wedkami itp , a było tego baaardzo duzo Po powrocie powstało
  10. Dorfo team zglasza sie w gotowości. Tak
×
×
  • Dodaj nową pozycję...