Skocz do zawartości

Durzynski

Nowy
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Kolbudy
  • Auto
    Forester 2,0D

Ostatnie wizyty

264 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Durzynski

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Dzięki za szybka reakcje. W moim przypadku Forek jeździ głownie ( co dziennie) na krótkim dystansie. Czy nie lepiej (ekonomiczniej) będzie zainwestować w 2,0i? Wedlu tabelki pali mniej , oczywiście jest wolniejszy ale to nie robi mi za bardzo. Jak pojadę w pole to i tak nie potrzebuje prędkości tylko 4x4.
  2. Taki żarcik!! No cóż w chwili obecnej nie bardzo jestem nastawiony na śmiech. Ale pewnie za czas jakiś?? A co powiesz Jaszyn o XT? Które byś polecał, z automatem czy manualem?
  3. Widzę ze nie jesteś wtajemniczony w silniki diesla , otóż wały korbowe pękają w silnikach z wczesnej produkcji tego modelu, według innych informacji , silniki po czerwcu 2010 sa ju po pełnej modyfikacji. Subaru uznała to za wadę fabryczna , a w moim przypadku ASO w Gdańsku zamiast od razu powiedzieć ze coraz głośniejsza praca silnika wiąże się z problemami z walem korbowym , opowiadała mi bajki o wtryskach.
  4. Witam ponownie. No i zaczęło się. Po sprawdzeniu silnika okazało się ze to nie wtryski tylko wał korbowy!!! Okazuje się ze ASO w Gdańsku po prostu oszukało mnie. Jakiś czas temu pytałem się czy silnik z mojego Forka jest po modyfikacji, odpowiedz pozytywna " proszę nie martwic się silnik w pana aucie jest po modyfikacji". Od dziś już nigdy nie polecę Subaru nikomu , niestety zawiodłem się .
  5. Dzieki za informacje .Umowilem sie z warsztatem i zobaczymy co z tego wyjdzie. Poinformuje na forum o rezultacie.
  6.  

     

    Witam

    Jestem użytkownikiem Forestera z silnikiem  diesle od 7 lat i w ciągu tych lat przejechałem 179 tys km bez większych problemów.

    Raz wypalany był filtr i raz wymieniony mieszalnik spalin(cyrkulacja spalin).

    Od dwóch dni gdy silnik pracuje  na luzie słyszę z silnika dziwne stuki. Dzisiaj auto podłączyłem do komputera i wykazało problem z wtryskiem numer 3.

    Zalecenie ASO to wymiana wtrysku, cena około 10 tys.

    Czy możne ktoś miał takie problemy ? Czy wymiana to konieczność? Nie zaproponowali mi czyszczenia wtrysków.

    Mieszkam w okolicach Gdańska, czy możne znacie godny polecenia warsztat który ewentualnie wymienił by wtrysk za rozsądna cenę?

     

    Z góry dziekuje

  7. Mam już numer wtrysków , teraz pozostało mi tylko znaleźć warsztat w Trójmieście. Macie jakieś propozycje sprawdzonych warsztatów zajmujących się Subaru? Czy ktoś czyścił okład wtryskowy ozywając dodatków do paliwa ? Działa to?
  8. Luke dzieki za podpowiedz. Sprawdzalem w necie sa dostepne uzywki ale historia oczywiscie jest niewiadoma. Musze znalezc dokladny numer czesci , zeby nie zamowic czegos innego. Czy gdzies w sieci mozna to sprawdzic? W ASO nie bardzo chca podac a wyciaganie wtrysku tylko po to zeby sprawdzic numer zajmie duzo czasu i podniesie koszty. Czy ktos z szanownych Forumowiczow ma inna opinie lub doswiadczenie z wtryskami w Foresterze dieslu? Pozdrawiam
  9. Witam Jestem użytkownikiem Forestera z silnikiem diesle od 7 lat i w ciągu tych lat przejechałem 179 tys km bez większych problemów. Raz wypalany był filtr i raz wymieniony mieszalnik spalin(cyrkulacja spalin). Od dwóch dni gdy silnik pracuje na luzie słyszę z silnika dziwne stuki. Dzisiaj auto podłączyłem do komputera i wykazało problem z wtryskiem numer 3. Zalecenie ASO to wymiana wtrysku, cena około 10 tys. Czy możne ktoś miał takie problemy ? Czy wymiana to konieczność? Nie zaproponowali mi czyszczenia wtrysków. Mieszkam w okolicach Gdańska, czy możne znacie godny polecenia warsztat który ewentualnie wymienił by wtrysk za rozsądna cenę? Z góry dziekuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...