Skocz do zawartości

Bros

Nowy
  • Zawartość

    68
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Bros

  • Tytuł
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Ruda Śląska
  • Auto
    WRX MY06

Ostatnie wizyty

363 wyświetleń profilu
  1. Bros

    [Katowice] Śląskie spotkania

    u mnie to samo ... Udanego wypadu !
  2. Bros

    [Katowice] Śląskie spotkania

    Ja pierwszy raz od lat nie miałem żadnego problemu z wymianą opon na zimowe. W obu prywatnych samochodach wymieniłem je półtora tygodnia temu w sobotę. Bez kolejek, przy świecącym słońcu Ale ... w samochodach firmowych od jakiegoś czasu zakładamy opony całoroczne. Właśnie ze względu na upierdliwość zmiany opon (jak napisał Cherusek przy kilku autach robi się to problematyczne, tym bardziej jak trzeba je ściągnąć z drugiego końca Europy). Patent podpatrzony w wypożyczalniach samochodów na lotniskach - tam wszystkie auta mają opony całoroczne. Po jednym sezonie zima/lato jest OK. Bieżąca zima będzie weryfikacją użyteczności takiego rozwiązania. Co do wyjazdu. Ja jestem bardzo chętny, ale akurat ten weekend jest mi mega nie na rękę .... Nadal czekam na rozwój wydarzeń. Jest 30% szans, że się pojawię.
  3. Bros

    [Katowice] Śląskie spotkania

    Niestety w poniedziałek nie mogę się urwać z pracy, a szkoda bo zapowiada się fajna pogoda. Ale mogę Ci powiedzieć jak jeździć Powoli, konsekwentnie i z pełną kontrolą nad tym co robisz Jeżeli to Twój pierwszy raz to przez pierwsze 20 okrążeń nie ma sensu cisnąć. Naucz się zakrętów a potem zagadaj do Waszki, żeby się z Tobą przejechał. Na pewno rzuci Ci kilka uwag, nad którymi będziesz pracował do końca dnia. Poza tym: to nie time attack. Z nikim się nie ścigasz. Skup się na pojedynczych zakrętach a nie na wciskaniu gazu w .podłogę. jazdy jest bardzo dużo - mi średnio wychodziło około 170km jazdy po torze w ciągu jednego dnia. nie warto katować auta jadąc ciągle na maxa. Skup się na 2-3 zakrętach i w nich staraj się znaleźć optymalną linię przejazdu/prędkość/bieg/itp. Pozostałą część toru jedź spokojnie - schłodzisz silnik i opony. Po kilku okrążeniach rób okrążenie na pełnym luzie po czym zjedź z toru. Ponownie schłodzisz silnik i opony. Ja np. za pierwszym razem pilnowałem temp. oleju, ale opony (jak się później okazało) miałem notorycznie przegrzane. odpuść długą prostą moim zdaniem w 9/10 przejazdów nie ma sensu na niej cisnąć na maxa. powoli rozpędź się do prędkości wejścia w kolejny zakręt (przy okazji sprawdzisz jaka to jest prędkość). Gaz/hamulec w podłogę ma na niej sens tylko na pojedynczych okrążeniach jechanych na 100%. raz na jakiś czas zrób okrążenie na czas. Nie więcej niż 2 na raz. Tutaj polecam aplikację Race Chrono na telefon. Zobaczysz jak bardzo zmieniają się Twoje czasy w ciągu dnia. Mój pierwszy raz na TJSie to było szukanie odpowiedniej linii przejazdu i praca rąk. Prędkość była teoretycznie nieistotna. Oczywiście początkowo cisnąłem jak głupi, ale pod koniec dnia robiłem lepsze czasy na pełnym luzie, niż na początku dnia trzymając gaz w podłodze. Miłej zabawy
  4. Bros

    [Katowice] Śląskie spotkania

    Ciężko stwierdzić co było przyczyną (wiatr? Inny uczestnik ruchu?). W każdym razie barierka go nie podbiła tylko prawdopodobnie z niej wyskoczył. Nie widać tego na zdjęciach ale kilka metrów wcześniej ta barierka dopiero się zaczynała, łagodnie wychodząc z ziemi. O ile mi się nie przewidziało (nie jeżdżę tamtędy codziennie, a całą sytuację widziałem przez kilka sekund) to jest to ewidentny błąd w planowaniu zabezpieczeń. Bariera powinna się zaczynać kilkadziesią, a nie kilka metrów przed ekranami.
  5. Bros

    [Katowice] Śląskie spotkania

    Niestety ... Po godzinie udrożni ruch. Przejeżdżaliśmy obok tego wraku. Nadal wisiał na słupie, 2m nad ziemią, złamany w pół. Smutny widok. Wtedy nie znaliśmy szczegółów, ale byliśmy pewni, że kierowca zginął na miejscu.
  6. Bros

    [Katowice] Śląskie spotkania

    Dzięki wszystkim za spotkanie ostatni raz na spocie byłem chyba w wigilię ubiegłego roku
  7. Bros

    [Katowice] Śląskie spotkania

    Najpierw trzeba dojechac od 25min stoję na A1 na wysokości Piekar i nie zapowiada się że coś się ruszy
  8. Bros

    Pozdrawiamy sie :)

    Pozdrowienia dla świetnie utrzymanego Justy spotkanego w Kochłowicach. Robi wrażenie
  9. Bros

    [Katowice] Śląskie spotkania

    Ja nadal nie mam auta tak więc z tripu nici, ale gdybyście potrzebowali to mam 2 wolne krótkofalówki, które działają na praktycznie wszystkich częstotliwościach.
  10. Bros

    [Katowice] Śląskie spotkania

    Mnie też nie było. Przedłużyło nam się z żoną spotkanie ze znajomymi. W okolicach godziny 23 przejeżdżałem nawet obok 3 Stawow, ale żona marudziła, że w czwartek wraca do pracy po urlopie i boi się żeby nie zaspać. Poza tym byłem Skoda jeszcze by się komuś spodobała ...
  11. Bros

    [Katowice] Śląskie spotkania

    Sam jestem ciekawy. Póki co wiem jedynie tyle, że trzeba było zdemontować tylną rozpórkę, ze względu na dołożenie dystansu pod tyle sprężyny (kombi). Aktualnie robi się geometria. Edit: Ehhhh i dupa. Auto zostaje w warsztacie kolejny tydzień. Po powrocie z geometrii na nowo cieknie z uszczelniacza przy pompie oleju.
  12. Bros

    [Katowice] Śląskie spotkania

    Ja jutro wreszcie odbieram auto z warsztatu. Mogę policzyć na palcach jednej ręki ile razy siedziałem w moim WRXie od lutego (choć w warsztacie jest 'dopiero' od 2 tygodni). Wprawdzie środę mam zajętą, ale po 20 może uda się podjechać na chwilę na 3 stawy. Jacyś chętni ?
  13. Bros

    [Katowice] Śląskie spotkania

    W Albanii w Serandzie byłem jakoś 3 lata temu. Jeżeli lecisz z biura to jest duże prawdopodobieństwo, że to również Twoje miasto docelowe;) Co do 25 sierpnia - jeżeli nic się nie zmieni - chętnie bym się wybrał. W razie czego mam min. 2, a być może nawet 4 krótkofalówki;)
  14. Bros

    [Katowice] Śląskie spotkania

    Do 2.0 N/A ? Osobiście nic bym nie kombinował.
×