Skocz do zawartości

Mariusz Wolpiuk

Nowy
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    zza rzeki
  • Auto
    2003 Subaru legacy GT kombi

Ostatnie wizyty

139 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Mariusz Wolpiuk

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

4

Reputacja

  1. Mariusz Wolpiuk

    Parujące szyby

    Sprawdz czy nawiew masz ustawiony na pobieranie powietrza z zewnatrz czy na zamkniety, wewnetrzny.
  2. Najladniejsza generacja to III generacja!! Wiem co mowie
  3. Maly update. Przez dlugi czas nic sie nie dzialo. Az do momentu gdy zaczelo cos leciec po lewej stronie I skrzynka zaczela szwankowac. Sprawdzilem wyciek. okazalo sie, ze gumowy but na poloscce pekl I smar zaczal leciec. Nie zamierzam nic robic bo u nas (ciekawym jak w Polse) nie wymieniaja sie gumowej hamonijki tylko od razu cala oske. Poczekam jak zacznie trzeszczec I wtedy wymienie. Ze skrzynka jest gorzej. Wymienilem plyn I filter. Szarpie I slizga sie mniej ale nadal jest to wyczuwalne. Z tym takze poczekam az stanie sie wkurzajace I zrobie rebuild skrzynki. Chyba, ze znajde pierwej pieniazki W miedzy czasie oprosiakowalem sie I zmienilem emblemat na froncie na niebieski. Rozowy byl zbyt pretenjonalny.
  4. No to zaczyna sie. AT szarpie na pierwszym biegu na 2 i 3 slizga sie zanim zalapie. Czeka mnie wysoki wydatek. Pojade najsampierw do do AT fixing shop po opinie i ile mam przygotowac kasy.
  5. Wszystko nowe. Nawet nie pytaj jakiej firmy bo nie wiem . Klocki tylko chyba Boscha (bo widac ). Z ta tarcza to wlasnie tak bylo. Widzialem na wlasne oczy. Powinienem zrobic zdjecie. Po jaka holere malowac tarcze jak to sie zaraz zetrze ?! Chociaz widzialem na necie malowane na niebiesko, zolto.
  6. Po dlugim czasie nic nie robienia zrobilem hamulce. Wymieniono tarcze, klocki (standard przeciez) no i zaciski. Nie dodalem przewodow w stalowym oplocie bo bylo juz za drogo . Dlaczego? Ano z poczatku mechanik ocenil robote na ok. $700 a wyszlo dokladnie $1002. W trakcie okazalo sie, ze zaciski tez sa do wymiany. Tarcze sa gladkie bez naciec coby zmniejszyc koszta. Tarcze sa niby super duper bo malowane (te wykonczenie mialo poprawic parametry hamowania). Tylko co z tego, ze malowane jak farba starla sie w drodze do domu. No to zostalo zrobic wydech. Wstepne koszta ok. $1500. Takze poczekam troche na to. Z innych rzeczy to zauwazylem wyciek plynu chlodzacego po lewej stronie na wysokosci lewego kola. Wiecie moze co tam moze byc? Na razie tylko kropelkuje. Ale do tego czasu bylo sucho i troche sie niepokoje. Zdjecia. Niech to cholera. Nie moge skopiowac zdjec do mojej wiadomosci. Takze zdjecia beda ale z opoznieniem. DETT "towar" jeszcze idzie No, udalo sie wreszcie ... Na tej pierwszej fotce jeszcze widac resztki farby na tarczy.
  7. DETT musimy znalezc jakis inny sposob komunikowania sie. Nie bedziem zasmiecac tematu "przekladki". Masz jakis pomysl? Naklejki ida
  8. Dzieki DETT za porade . Wolal bym cos minimalistycznego. Poszukam tego emblematu. Jakos nie moge znalezc tego emblematu na usowskim eBayu. Cierpliwosci.
  9. W USA ten model to roczniki 96-99. Legacy I Outback razem. USA zawsze bylo rok - dwa za calym swiatem w przypadku Subaru. Marzylem a zawsze o bialym, burgundy or black. Dostalem sebrny . Ma ktos jaks pomysl jak ten srebrny kolor zrobic bardziej agresywny . Ok zrobmy maly konkurs. Za najlepszy pomysl do zrealizowania jest nagroda w postaci frontowego emblatu na grilla do Subarru w kolorze rozowym . Taki jak na moich zdjeciach. Kupilem ostatnio niebieski I zamierzam to zmienic. :yahoo: :yahoo: :yahoo:
  10. Sorry jurpaw za glupia diagnoze. Nie przeczytalem twego postu do konca. Tak, z tych dzwiekow wynika, ze masz problem z tlokiem .
  11. Uuufffff. Po 1.5 godz. walki z moim kompem udalo mi sie wreszcie wkleic obrazek. Chcialem pokazac jaki wariant "naszego" Subaru" z lat 98-99 bralem takze pod uwage. Jak porownac 2 zdjecia. Te z poprzedniej strony I to powyzej. To widac ,ze przynajmniej przedniej klapy nie musial bym zmieniac . DETT u nas tez nie bylo turbo dla Legacy\Outback. Wlot powietrza na klapie byl dodany najprowodobniej w celu schlodzenia silnika. Nasze 2.5 l silniki w tych modelach regularnie przegrzewaly sie I wyrzucaly uszczelke spod glowic tak w okolicach 100000-120000 mil.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...