Skocz do zawartości

joki199

Nowy
  • Postów

    60
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Białystok
  • Auto
    SUbaru 2.0 AT, 2.5 AT , 3.0 H6 (Legacy IV, V, Outback III, Forester II SG)

Ostatnie wizyty

1782 wyświetleń profilu

Osiągnięcia joki199

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

8

Reputacja

  1. Siemka, Szukam rozpiski pinów do przepływomierza 5pin 22680AA360 (AFH70M59A ) - Legacy V, 2.0 150KM EJ 204. z góry dzięki za pomoc!
  2. Niestety u mnie nie podziałało czy pompa musi być wpieta i zawory czy można usunąć? 

    1. Paw

      Paw

      Pomożesz? 

    2. joki199

      joki199

      Jeżeli sposób z potencjometrem nie zadziałał to najlepiej wszystko zaślepić (wtyczki wpięte) i wyrzucić z komputera (ale to już trzeba do kogoś podjechać kto robi takie rzeczy) i będzie spokój

  3. jest, zawsze możesz wysłać prywatną wiadomość jak masz pytania
  4. Witam czu możesz podać mi numer kom do siebie ,dzieki

  5. P0400 to błąd od EGR a w tym poście jest mowa o zaworach powietrza wtórnego - nie wyleczysz tym sposobem , jedynie zaślepienie i wyłączenie w kompie
  6. Drgania pojawiają się gdy przyśpieszasz? gdy puścisz nogę z gazu ustępują? Jeżeli tak to na 90% będzie, któryś przegub wewnętrzny (często w subaru padają), co do ściągania to w pierwszej kolejności sprawdź ciśnienie w oponach, później na wyważanie kół i jak nie pomoże to stacja z kontrolą i ew. ustawieniem zbieżności / geometrii
  7. nr OE 28392-AG000 , 28392-AG00A , 28392-AG00B , 0811-B9 , 28392-SC000 , 28392-SC002 , 28392-SG000 np. ASVA SBIU-B13 - dla modelu (Outback BL, BP) \ Legacy BP9
  8. u mnie przeguby zewnętrzne z allegro nie wytrzymały długo i zaczęły trzeszczeć, także jedną półoś kupiłem używkę z przegubami a drugi wsadziłem swój stary oryginał to wibracje ustąpiły natomiast, mniej więcej od momentu, gdy "nowe z allegro" przeguby zaczęły trzeszczeć pojawiły się lekkie drgania ("telepanie budą" podczas jazdy w każdym zakresie prędkości nawet jak jadę na luzie i na gładkim równym asfalcie to nie ma gładkiej równej jazdy tylko czuć delikatnie jak całą buda lata... po wymianie półosi i starego przegubu, o których pisałem wcześniej nie ustąpiły objawy i już sam nie wiem co tam może się dziać, jutro jadę do mechanika bo już nie mam pomysłów na to...
  9. w jaki sposób zrobili diagnozę drgań wału i krzyżaków? na podnośniku rozpędzali auto czy "namacalnie" ruszali elementami ?
  10. Dziś kolejny raz podniosłem auto do góry i zauważyłem, że poduszka pod automatyczną skrzynią biegów jest luźna (tzn. nakrętka była na trzpień wkręcona oraz podkładka z gumową częścią ale wyglądała jakby jeszcze czegoś w niej brakowało - była wolna przestrzeń ok 1-2cm) prawdopodobnie to generowało wibracje - póki co dorobiłem tulejkę i dokręciłem poduszkę - pojeżdżę teraz tydzień, dwa zobaczę czy drgania ustąpiły, dodam, że gdy wyjeżdżałem z warsztatu to już nie czułem drgań (może jedyni minimalnie coś w tle ale to już mogę być przewrażliwiony na tym punkcie) ewentualnie jak będzie git to dla spokoju wymienię poduszkę, bo jak miała taki luz to możliwe, że coś się urwało w trakcie jazdy. Odezwę się czy temat został zamknięty... Pytanie jeszcze czy ktoś wymieniał taką poduszkę? Czy trzeba ingerować w skrzynię czy odkręcamy mocowania poduszki i wymieniamy wszystko na podnośniku?
  11. Gdy podniosłem auto w celu szukania drgań zauważyłem, że gdy chwycę ręką za wał i wykonam energiczne ruchy to wał cały się rusza... pytanie moje czy tak powinno być ? Nie wiem czy podpora kwalifikuje się do wymiany czy wszystko jest z nią w porządku... może, któryś z kolegów przerabiał już temat i może się wypowiedzieć w tej kwestii (w załączniku umieściłem krótki filmik) VID_20180310_090535.mp4
  12. Witam, Mam pytanie odnośnie podpory wału w Subaru Outback 2005r. 2,5 (165KM). Czy podpora wału powinna być sztywna czy ma mały luz? Gdy podniosłem auto w celu szukania drgań (lekkich) występujących podczas przyspieszania zauważyłem, że gdy chwycę ręką za wał i wykonam energiczne ruchy to wał cały się rusza... pytanie moje czy tak powinno być ? Nie wiem czy podpora kwalifikuje się do wymiany czy wszystko jest z nią w porządku... (w załączniku umieściłem krótki filmik) z góry dziękuję za odpowiedź pozdrawiam Łukasz VID_20180310_090535.mp4
  13. ok to trochę mnie pocieszyłeś bo u mnie nic nie czuć na pedałach, kierownicy ani na lewarku zmiany biegów (po za tym drgania występujące u mnie są delikatne i osoba siedząca z boku może ich nawet nie wyczuć, ale jak ja jeżdżę codziennie to je czuję... ) sprawdzę jeszcze podporę dyfra bo jak sprawdzałem auto przed kupnem u speca od subaru to wspominał, że ktoś wstawił inną niż powinna tam być (więc jest jakiś punkt zaczepienia)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...