Jump to content

joki199

Nowy
  • Content Count

    58
  • Joined

  • Last visited

About joki199

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Białystok
  • Auto
    SUbaru Outback `05 2.5 AT (Legacy IV, Forester II SG)

Recent Profile Visitors

293 profile views
  1. Witam czu możesz podać mi numer kom do siebie ,dzieki

  2. P0400 to błąd od EGR a w tym poście jest mowa o zaworach powietrza wtórnego - nie wyleczysz tym sposobem , jedynie zaślepienie i wyłączenie w kompie
  3. Drgania pojawiają się gdy przyśpieszasz? gdy puścisz nogę z gazu ustępują? Jeżeli tak to na 90% będzie, któryś przegub wewnętrzny (często w subaru padają), co do ściągania to w pierwszej kolejności sprawdź ciśnienie w oponach, później na wyważanie kół i jak nie pomoże to stacja z kontrolą i ew. ustawieniem zbieżności / geometrii
  4. nr OE 28392-AG000 , 28392-AG00A , 28392-AG00B , 0811-B9 , 28392-SC000 , 28392-SC002 , 28392-SG000 np. ASVA SBIU-B13 - dla modelu (Outback BL, BP) \ Legacy BP9
  5. u mnie przeguby zewnętrzne z allegro nie wytrzymały długo i zaczęły trzeszczeć, także jedną półoś kupiłem używkę z przegubami a drugi wsadziłem swój stary oryginał to wibracje ustąpiły natomiast, mniej więcej od momentu, gdy "nowe z allegro" przeguby zaczęły trzeszczeć pojawiły się lekkie drgania ("telepanie budą" podczas jazdy w każdym zakresie prędkości nawet jak jadę na luzie i na gładkim równym asfalcie to nie ma gładkiej równej jazdy tylko czuć delikatnie jak całą buda lata... po wymianie półosi i starego przegubu, o których pisałem wcześniej nie ustąpiły objawy i już sam nie wiem co tam może się dziać, jutro jadę do mechanika bo już nie mam pomysłów na to...
  6. w jaki sposób zrobili diagnozę drgań wału i krzyżaków? na podnośniku rozpędzali auto czy "namacalnie" ruszali elementami ?
  7. Dziś kolejny raz podniosłem auto do góry i zauważyłem, że poduszka pod automatyczną skrzynią biegów jest luźna (tzn. nakrętka była na trzpień wkręcona oraz podkładka z gumową częścią ale wyglądała jakby jeszcze czegoś w niej brakowało - była wolna przestrzeń ok 1-2cm) prawdopodobnie to generowało wibracje - póki co dorobiłem tulejkę i dokręciłem poduszkę - pojeżdżę teraz tydzień, dwa zobaczę czy drgania ustąpiły, dodam, że gdy wyjeżdżałem z warsztatu to już nie czułem drgań (może jedyni minimalnie coś w tle ale to już mogę być przewrażliwiony na tym punkcie) ewentualnie jak będzie git to dla spokoju wymienię poduszkę, bo jak miała taki luz to możliwe, że coś się urwało w trakcie jazdy. Odezwę się czy temat został zamknięty... Pytanie jeszcze czy ktoś wymieniał taką poduszkę? Czy trzeba ingerować w skrzynię czy odkręcamy mocowania poduszki i wymieniamy wszystko na podnośniku?
  8. Gdy podniosłem auto w celu szukania drgań zauważyłem, że gdy chwycę ręką za wał i wykonam energiczne ruchy to wał cały się rusza... pytanie moje czy tak powinno być ? Nie wiem czy podpora kwalifikuje się do wymiany czy wszystko jest z nią w porządku... może, któryś z kolegów przerabiał już temat i może się wypowiedzieć w tej kwestii (w załączniku umieściłem krótki filmik) VID_20180310_090535.mp4
  9. Witam, Mam pytanie odnośnie podpory wału w Subaru Outback 2005r. 2,5 (165KM). Czy podpora wału powinna być sztywna czy ma mały luz? Gdy podniosłem auto w celu szukania drgań (lekkich) występujących podczas przyspieszania zauważyłem, że gdy chwycę ręką za wał i wykonam energiczne ruchy to wał cały się rusza... pytanie moje czy tak powinno być ? Nie wiem czy podpora kwalifikuje się do wymiany czy wszystko jest z nią w porządku... (w załączniku umieściłem krótki filmik) z góry dziękuję za odpowiedź pozdrawiam Łukasz VID_20180310_090535.mp4
  10. ok to trochę mnie pocieszyłeś bo u mnie nic nie czuć na pedałach, kierownicy ani na lewarku zmiany biegów (po za tym drgania występujące u mnie są delikatne i osoba siedząca z boku może ich nawet nie wyczuć, ale jak ja jeżdżę codziennie to je czuję... ) sprawdzę jeszcze podporę dyfra bo jak sprawdzałem auto przed kupnem u speca od subaru to wspominał, że ktoś wstawił inną niż powinna tam być (więc jest jakiś punkt zaczepienia)
  11. możesz opisać jakie miałeś objawy uszkodzonego konwertera? czy były to mocne drgania czy delikatne, czy w każdym przedziale obrotów, czy na wolnych też występowały itp.
  12. przebieg 202 000km pisząc wymiana przegubów czyt. same przeguby półoś została ta sama
  13. Przy uszkodzonym krzyżaku miałeś same drgania czy występowały też stuki metaliczne?
×
×
  • Create New...