Skocz do zawartości

mikezee

Nowy
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P

Ostatnie wizyty

269 wyświetleń profilu

Osiągnięcia mikezee

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. mikezee

    Tempomat Legacy 2007

    Haha dokładnie Tempomat jakoś nigdy mi strasznie nie był potrzebny ale skoro jest to chciałbym żeby działał
  2. mikezee

    Tempomat Legacy 2007

    Cześć Wam! Odkąd mam swoja Legacy nie działa mi tempomat. Przyciski na kierownicy świecą ale kiedy je naciskam to nie ma żadnej reakcji. Nic sie nie pojawia, żadna kontrolka się nie świeci ani nic. Nawet sciagałem poduszkę żeby zobaczyc czy kabelek jest dobrze wpięty i jest. Zastanawiam się czy nie rozebrać tych przycisków i je przeczyścić - może sie coś zabrudzilo ? Ale najpierw wolałbym się zapytać co o tym myślicie i czy mieliście z tym do czynienia.
  3. Dopiero wróciłem do domu z Samochodem. Przy odbiorze poprosiłem mechanika żeby mi pokazał co tam się podziało (żeby Wam pomóc ) no byłem w szoku, można by powiedzieć ze za 'zapięcie' głupiej wtyczki zapłaciłem 250zł w serwisie. Chcieli ponad 500 ale wysępiłem na mniej Oto ona (patrz foto) jest to głowny obwód, sprawdźcie to może akurat się uda w Waszym przypadku, mi również poprawiali piny więc warto się tym zainteresować. Tymczasem lecę na urodziny kumpla, POWODZENIA i informujcie jak sprawa wygląda
  4. Ja pierdziu!!!!!!!!!!!! Nie uwierzycie! Ja też do końca nie jestem przekonany dopoki sam sie nie przejade. Dzwonili do mnie z ASO, powodem całego zamieszania było, UWAGA.......uszkodzona wtyczka przy silniku (ale jaka to nie wiem bo za bardzo jestem ucieszony ) Jaja jak berety. Cóż nie wiem jak to możliwe ale póki co się ciesze, oby Chceck engine sie nie zaświecił.... Panowie sprawdzajcie wtyczki!
  5. No ok, chcesz mapę zmienić Błagam Cię jako współużytkownik Subaru, jak tylko się dowiesz jak to wyłaczysz to daj znać
  6. Po pierwsze primo co Ci da konwertacja na JDM ? Może czegoś nie zrozumiałem, ale czy chcesz powiedzieć że japońce w swoich wersjach nie mieli EGR przez co komputer by nie wykazywał błedu ? Po drugie primo, moja Subarka pochodzi ze Szwajcarii i czy myślisz ze warto sie w ASO kłocić żeby to zrobili za darmo w ramach usterki seryjnej ? Po trzecie, fajnie nazywasz swojego LeGacka
  7. No i stało się Subaru poszlo do ASO, na dzień dobry 250 zł za komputer i diagnoze mechaniczna...Powidziałem mechanikom, że technicznie powinno być ok ponieważ rozbierałem cześci i żeby szukali po elektronice, po czym zapytałem czy dadza radę mi to naprawić. usłyszałem średnio satysfkcjonującą odpowiedź: ''no, spróbujemy''. Błedy jakie pokazał komputer to zawor EGR, zawór el. rec. spalin (chyba tak plastikowa pompka) i jakieś dwa inne, chyba chodziło o te zawory, który jeden z nich rozebrałem ( jest na zdjęciu ). Ponadto w drodze do serwisu, przy wyprzedzaniu zaniepokoiło mnie to, że przy 6000 rpm (z obciążeniem, na luzie sie kreci ponad 7k) silnik przerywa, nie jak przy odcince tylko dusi się Teraz rodzi się we mnie pytanie: Czy naprawa bedzie mnie kosztować 1000zł ( z wymiana EGR-u = 670zł ) czy ok 3000 tyś ( z dwoma pozostałymi zaworami - szacuję że jeden kolo tysiąca ). Przyznam szczerze....C**j chce mnie strzelić. Dobrze mi się jeździ Subaru, ale kupując w grudniu i płacąc tyle kasy nie myślałem że wyjdą takie jaja. Pozdrawiam.
  8. Daddycubs, Przed snem to czytam i dzisiaj powiem w skrócie...Ja Pie***le ! Wiec skoro masz zawór cały czas otwarty to dusi Ci go na wolnych obrotach ? Jutro napisze coś bardziej sensownego. Dobranoc
  9. Mam 165 KM, dzwoniłem do Subaru zapytać się czy jest jakaś różnica mniedzy tymi cęściami, facet powiedział mi że nie, 2 litrówki miały takie same. Zaproponował również żebym udał się do serwisu Subaru, ponieważ u osiedlowego elektryka komputem może pokazywać całkiem inne błedy, a to dlatego że nie ma specjalistycznego oprogramowania jak Subaru. Koszt takiej przyjemności to 150zł. Chyba się w końcu wybiorę bo juz innych pomysłów nie mam....
  10. Wojtek! Dzieki za wyczerpującą odpowiedź, jutro jak tylko będę miał czas to biorę się za robotę Daddy, Niezbyt ciekawie to wygląda :/ Takie u siebie miałeś? No więc tak: Dzisiaj rano zabrałem się za wykręcenie kilku części. Zacząłem od pompki, podpiąłem ją na krótko i działa, dla pewności jeszcze ją rozkreciłem tak jak radził Wojtek, ale nie było żadnych zabrudzeń - pompka odpada. Później wziałem sie za zawór ktory oznaczyłem na zdjęciu czerwoną strzałką. Faktycznie, był troszkę zabrudzony sadzą, a uszczelka popękana (foto). Generalnie z mechanicznego punku widzenia wydaję mi się ze wszystko jest ok, a ilość sadzy jest w normie. Zatstanawia mnie bardziej czy te wszystkie zawory EGR-u, a raczej ich elektroniczna cześć jest sprawna. Może wie ktoś z Was czy można to jakoś podpiąć na krótko żeby sprawdzić czy pracują one do góry i w dół.. Na początku napisałem że kupiłem EGR z Imprezy(foto) Ogólnie wygladają identycznie, ale zauważyłem ze oznaczenie sie troszkę różni ja mam K033 2-1, EGR od imprezy K033 3-5. Czy możliwe jest że czymś się te części różnia miedzy sobą i dlatego komputer go nie przyjmuje? Co ciekawe na moim EGR-rze nie można było wykasować błedu, a na tym drugim tak. Zrobiłem jeszcze zdęcie wtyczki, może ktoś na jej podstawie bedzie wiedział jak podpiać to urządzenie na krótko
  11. Tak z drugiej strony też jest coś podobnego, ale czy możliwe jest że jeżeli to padnie to na komputerze bedzie widoczna awaria EGR-u? Szukam każdej możliwości bo kupiłem uzywany EGR i nadal bład się pojawia, może ten też jest zepsuty i chciałbym to jakoś sprawdzić, tylko nie wiem jak...Nowy kosztuje 700zł, muszę mieć pewność że to napewno tylko EGR bo tyle kasy na marne wydawać też mi się nie widzi
  12. slawek0511 dodaję zdjęcia silnika i bezpieczników, czy potrafisz mi powiedzieć gdzie się znajduję owy bezpiecznik i sterownik? Pojerzewam że są przy silniku ale w tej sprawie jestem zielony... Zaznaczyłem na zdjęciu jakąś pompkę, czy o tą Ci chodziło ? @daddycubs Też bym to wywalił ale chyba się nie da...
  13. Błędy to: p0400 P1494 i p1496, zawór elektryczny recyr. Spalin
  14. Witam, Mam ''mały'' problem z EGRerm. Pewnego razu zaświeciła mi się kontrolka CHECK ENGINE. Po diagnozie u elektryka okazało się że wyskakuje bład EGRu, po czym wymieniłem zawór na używany z Imprezy 2.0 '08. Po wykasowaniu błedu problem pojawił się po przejechaniu kilku kilometrów. Jeżeli ktoś miał z czymś takim do czynienia to błagam o pomoc, jestem załamany przez ten CHCECK ENGINE silnik spala mi ogromne ilości paliwa Od razu zaznaczam ze 'nowy' egr nie jest zabrudzony sadzą, czy jest możliwe że nie działa ponieważ jest z imprezy a ja mam Legacy ? ( ponoć ma pasować ) Czytałem inne fora i jest bardzo mało info na ten temat, ale była mowa o błednym odczycie ciśnienia za zaworem EGR w wersji z turbo, czy u mnie też coś takiego może występować? W jaki sposob mogę przeprowadzić test samego silniczka EGR czy pracuje otwierając i zamykając zawór? Elektryk na swoim kompie widzi tylko że występuje bład.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...