Skocz do zawartości

Rzeznik

Użytkownik
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Warszawa

Osiągnięcia Rzeznik

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Dziękuję za informację, przynajmniej mniej więcej wiem ile może być. Rzeźnik
  2. Witam, Szukam informacji na temat zakresu temperatur pracy (wartości referencyjne dla prawidłowego zakresu temperaturu pracy, próg przejścia w tryb awaryjny - o ile taki występuje i itd.) dla automatycznej skrzyni EAT5 w Subaru OBK MY04 H6. Rzeźnik
  3. Ja używam słuchawek otwartych i mam sennheiser px 100 i akg K412P. Oba polecam (używam ich do kompa). Niestetych zamkniętych nie używam, bo zbyt dużo czasu spędzam przy kompie. Rzeznik
  4. Jest piękna :razz:. Gdyby był jeszcze fajny silnik dostępny w PL (np. 3.0 220KM) to można byłoby pomyśleć o zakupie...
  5. Mój kumpel, który żyje ze sprowadzania samochodów (a mi sprowadził 2, w tym OBK) powiedział mi jedno - zapomnij o improcie z Włoch. Miał kilka razy problemy z dokumentami i dla świętego spokoju zrezygnował z tego kraju. Pzdr, Rzeźnik
  6. Ja długo (4 lata) jeździłem ST220 (Mondeo) i gdyby mu dodać 4x4 to zapewne jeździłbym dalej, bo jak na 1 ośkę prowadzi się bardzo dobrze. Ogólnie Fordy mają dobrze zestrojone zawieszenie i bardzo precyzyjny układ kierowniczy (tu Subaru mogłoby się czegoś nauczyć :grin: )
  7. Mam obawy, że zaczynam mieć problem z automatem. Ponieważ samochód jest po gwarancji szukam (jako ewentualność, bo na początek dam się wykazać jakiemuś ASO) dobrego serwisu skrzyń automatycznych w Warszawie. Pzdr, Rzeźnik
  8. Pomarzyć... 10 litrów... :???: Oj tak... [ Dodano: Wto Mar 11, 2008 6:27 pm ] Nie jeździłem legacy, ale mam OBK 3.0R MY04 (dla informacji - wcześniej ganiałem mondeo mkIII od 170 do 225 KM). Samochód jest OK, ale brakuje mi manuala, bo ten automat to jest jakiś żart (MY07 z SI, w mojej ocenie, to też żart). Ja już więcej nie kupię samochodu o niskim zawieszeniu (no chyba, że będą u nas normalne drogi), bo OBK po prostu śmigam po naszych drogach i nie przejmuje się za bardzo czy coś urwę. Poza tym wg serwisu zawieszenie w OBK jest bardziej trwałe. Rzeznik
  9. Szanowna Dyrekcjo, Próbuję bez skutecznie zarejestrować się na www.suabru.pl w klubie (skoro można uzyskać 10% rabatu w serwisie to warto wykorzystać taką możliwość), lecz cały czas wyświetla się komunikat, że z przyczyn technicznych(?) nie jest to możliwe... Kiedy ta funkcjonalność będzie dostępna na www.subaru.pl? Pozdrawiam, Rzeznik
  10. Miałem tarcze EBC turbo groove + redstuff. Hamowanie wydajne, ale łoskot był taki jak miałyby rozpaść się łożyska w piastach . Do normalnej jazdy zestaw ten jest dla cierpliwych i bardzo wyrozumiałych :wink: Rzeznik
  11. Rzeznik

    Nawigacja.

    Amero, 1. Jaki masz model nawigacji?, bo zastanawiam się czy będzie działać w OBK (mam model nawigacji DV3200)? 2. Czy w ogóle nie ma głosu czy może nie ma polskiego głosu? 3. Co z możliwością ładowania waypointów (fotoradary :grin: ) Pzdr, Rzeznik
  12. Najlepiej zapytać doświadczonego właściciela Forysia :wink: . Powinna gdzieś być informacja w menu nawigacji (model). Poza tym model DV3200 zasilany jest płytą DVD, a G520 jest na kartę SD. Rzeznik
  13. , które mi się nie podoba :sad: . Poza tym mam dość jazdy nisko i twardo, a w program budowy dróg i autostrad to ja już nie wierzę :smile: . OBK na nasze drogi jest wręcz idealny :grin: Rzeznik
  14. Metallica Joe Satriani Foo Fighters System of a Down Stone Temple Pilots Pearl Jam Alice in chains Faith no more i... muzyka klasyczna. Rzeznik
  15. w mojej wersji (MY04) zmienia się bieg drążkiem. Manetki pewnie dają większy komfort, ale manual mógłby być ciekawą opcją w stosunku do Spec B, który jest nisko zawieszony i twardy. Rzeznik
×
×
  • Dodaj nową pozycję...