Skocz do zawartości

Enes

Nowy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Sandefjord /Norway
  • Auto
    Legacy MY05 kombi 2.0 N/A

Osiągnięcia Enes

0

Reputacja

  1. U mnie jest to samo. Ustawiając tempomat na 120 i jadąc pod wzniesienie skrzynia wariuje i zmienia biegi bez przerwy nie mogąc zdecydować się przy którym biegu zostać. Dopiero na szczycie wzniesienia gdy ma lżej zostaje przy wyższym biegu. U mnie przy bardzo spokojnej jeździe słychać dość głośny stuk gdy dodam nagle gazu jadąc na trzecim biegu, odpuszczę gaz skrzynia zmienia z 3 na 4rkę i wtedy słychać głośny stuk i czuć jakby luz pod spodem auta. Nie jestem do końca pewny czy to na 100% skrzynia czy może coś z napędami?? Przy dynamicznej jeździe skrzynia pracuje normalnie i zmienia biegi płynnie. Mój przebieg to 205 tys km. Jeździłem Legacy kolegi, rok starszy egzemplarz i u niego nie ma kompletnie żadnych stuków i szarpnięć (nie wiem jak z jazdą pod górę na tempomacie) no i on ma większy przebieg niż ja:)
  2. Enes

    Wymiana szyby w szyberdachu

    Przerabiałem temat szyberdachu dość dogłębnie. Gdybyś musiał wymienić którąś z szyb, nie ma potrzeby demontażu podsufitki. Szybę zdejmiesz w 5 minut. Musisz zdjąć plastikowe osłony od wewnątrz. Jeśli dobrze pamiętam to trzeba je zsunąć w kierunku środka szyby, która montowana jest na 4 śruby. Między stelażem szyby a konstrukcją szyberdachu są specjalne podkładki. Bardzo ważne żeby sobie rozpisać ile podkładek w danym rogu się znajduje żeby później zaoszczędzić dużo czasu przy regulacji, która wbrew pozorom wcale nie jest taka trudna. Jeśli uda Ci się kupić używaną szybę to jej wymiana to naprawdę mały kłopot.
  3. Enes

    Ranking ASO Subaru

    Po zakupie auta, byłem u nich na sprawdzeniu zawieszenia. Wymienili dwa łączniki tylnego stabilizatora. Sprawdzili geometrię. Nadal waliło gdzieś z przodu przy skręconych kołach niemiłosiernie. Nie potrafili powiedzieć w czym problem (nawet zasugerować). Dowiedziałem się czytając forum. To oczywiście przekładnia - żadnych wątpliwości. Za robociznę zapłaciłem 100 zł - OK. Ale wydaje mi się, że nadrobili sobie na łącznikach. (ok. 250 zł sztuka:) Moje ogólne odczucia bardzo słabe - nie jestem zadowolony. Będę musiał zmienić niedługo rozrząd. Wybiorę któreś ASO z Warszawy.
  4. Witam koleżanki i kolegów. Mam na imię Łukasz. Od prawie roku jestem szczęśliwym posiadaczem Legacy MY05 2.0 N/a kombi. Na stałe mieszkam w Norwegii ale często bywam w ojczyźnie:) Czytam forum systematycznie juz ponad rok. Dopiero teraz zdecydowałem się zarejestrować. To moje pierwsze Subaru, ale już mogę śmiało powiedzieć, że jestem fanem marki i na pewno przy niej zostanę Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...