Skocz do zawartości

Marcin Chojnacki

Nowy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Radom

Ostatnie wizyty

91 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Marcin Chojnacki

0

Reputacja

  1. Przełącz na tryb sportowy (power) i przestanie wariować ooo tego nie próbowałem. Ale ogólnie to takie uciążliwe jest to wycie silnika na trzecim biegu przy 90 km/h np. później zmiana, na wyższy znów na niższy itd...
  2. czyli mam normalną pracę skrzyni. Stuków nie słyszę żadnych. Ale outback kolegi chodzi inaczej. Te 2,5 litra ciągnie od dołu, skrzynia pracuje rewelacyjnie. Jakbym wiedział celował bym w inne auto. Choć tym przyjemnie mi sie jeździ, tempomat zostaje tylko na autostrady chyba :/
  3. Witam Mam pytanie o działanie skrzyni w legacy 2006 2,0 156 KM. przebieg 138 tys (udokumentowany) Jeśli chodzi o spokojną jazdę to jest ok. Biegi zmieniane są przy ok 2,5 tys obrotów. Kiedy dodam gazu mocniej Biegi zmieniane są przy 4 tys nawet więcej i to już trochę dziwnie wygląda czuć zmianę biegów, wg mnie za głośno już się robi w aucie.. Problem się pojawia podczas jazdy z tempomatem kiedy ustawię 110 km i jadę pod górkę. Skrzynia redukuje i nabiera tempa co kilka - kilkanaście sekund i staje się to męczące. Mam porównanie z Outbackiem kolegi z 2008 r. Chyba ta sama skrzynia, silnik co prawda 2,5 i tam skrzynia pracuje nieporównywalnie lepiej. Zmienia biegi niemal niezauważalnie. moje pytanie to czy to normalne czy trzeba się z tym udać do serwisu. Słyszałem o czujniku hydraulicznym, że to może być przyczyną. Olej w skrzyni zmieniałem. pozdrawiam
  4. Witam wszystkich jestem ze środkowej PL. Subaru jeszcze nie posiadam ale intensywnie szukam. Rozglądam się za H6 legacy w bardzo dobrym stanie. pozdrawiam Wszystkich
×
×
  • Dodaj nową pozycję...