Jump to content

GregL

Nowy
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

About GregL

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Gliwice
  • Auto
    Subaru Legacy Kombi 2.0
    Subaru Impreza WRX 2.0

Recent Profile Visitors

126 profile views
  1. Siema, mam problem ze znalezieniem przewodów do wspomagania kierownicy. Cieknie mi z nich jak cholera a nigdzie nie jest w stanie ich kupić (nowe/używane cokolwiek). Czy ktoś już kupował ew. zna sklep lub kogoś kto ma na sprzedaż? Chyba, że znacie inne sposoby na rozwiązanie problemu ?
  2. Sorry mój błąd Założyłem że jak ktoś jest w stanie przelutowac kondensator to będzie wiedział że musi być powyżej 12V (btw. Ciężko znaleźć na niższe napięcie przy takiej pojemnosci ) ja dałem 50V ale każda wartość powyzej 12V będzie ok.
  3. Mam to ku$%^# Okazało się, że winowajcą był element za 20gr Wyciągnąłem "rezystor" (denso 077800-0780) do wentylatora w którym jak się okazało był jeden malutki kondensator (0,47uF - nie miałem takiego dałem 1uF i też działa) którego rozsadziło. Przez to generowały się częstotliwości które zamieniały wentylator w irytujący piszczący głośnik Kosztowne doświadczenia (parę stówek za wentylatory) ale satysfakcja po takim czasie bezcenna Poniżej zdjęcie winowajcy.
  4. Nie podlaczalem do aku bezposrednio ale na 2 najwyzszych biegach nie bylo slychac piszczenia. Co do klapek nawiewu to jak odlacze wentylator to nie slychac nic a piszczenie slychac tez jak wyciagne bo i podlaczę na zewnatrz.
  5. Cześć. Od kilku miesięcy męczę się piszczącym nawiewem w moim Legacy IV. Kupiłem już 2 wentylatory w tym jeden nowy zamiennik. Na początku kupiłem uzywany i objawy te same. Stwierdziłem że trafiłem na felerny egzemplarz tak więc postanowiłem kupić nowy (zamiennik) i on piszczy identycznie. Tak więc mam 3 wentylatory i każdy piszczy tak samo. Wygląda na to, że problem musi leżeć po stronie elektroniki. Może są przerwania które generują wibracje o określonej częstotliwości? Czy spotkał się już ktoś z czymś takim? Ma może ktoś schemat elektryczny z nawiewu w tym modelu? Chciałbym sprawdzić w jaki sposób zmieniana jest prędkość nawiewu. Próbowałem wszystkiego, zalewałem WD40, wymieniałem w jednym nawet łożyska na nowe po rozebraniu wentylatora na części. Ręce mi już opadają
  6. Dzięki wszystkim za odpowiedz (i ciekawe historie) następnym razem sprawdzam głębokość pokrywy śnieżnej przy okazji życzę zaśnieżonych świąt!
  7. Ok rozumiem dziękuję za szybką odpowiedź! Tak poza tym to petarda Pozdrawiam
  8. Siema, Wczoraj miałem przygodę podczas której zakopałem się w śniegu. Na drodze była ubita warstwa śniegu (prawdopodobnie przez ratrak) a pod nią okazało się że jest miękki i podczas jazdy zapadlem się. Auto zawisło gdzieś mniej więcej na środku i okazało się że lewe tylne koło było w powietrzu. Jak chciałem wyjechać to tylko to koło się kręciło. Potem trochę go odkopałem podłożyłem coś pod to kolo to zaczęło mi się kręcić tylko przednie prawe (auto dalej wisiało na śniegu). Pytanko czy mam coś nie tak z napedem? Szczerze powiedziawszy trochę się na nim zawiodłem Mam Legacy 04 manual.
  9. Zdecydowałem się na bujoka i póki co wszystko działa i to za jedyne 350 (regeneracja z wymianą). Rachunek w sumie wyszedł wyższy ale to przez to że miałem do wymiany z przodu dwa łożyska (podobno normalka).
  10. Ma ktoś namiary na tego kolesia z Wisły? Numer, strona www?
  11. Dzięki za info już pytam. A czy ma ktoś doświadczenie z kolesiem z wrocławia: http://allegro.pl/wiskoza-subaru-sprzeglo-wiskozowe-4x4-36m-gwar-i5605882753.html?
  12. Witam, Mam do wymiany wiskozę w moim Legacy 2004, znacie może jakiegoś mechanika na śląsku, który zajmuje się regenracją oraz wymianą wiskozy i jest oczywiście dobry ?
  13. GregL

    piski w silniku nowy

    Siema, w między czasie padło mi łożysko oporowe także stwierdziłem że od razu wymienię na jednomasę. Ogólnie wszystko wygląda ok jedyne co zauważyłem to przy hamowaniu silnikiem czuję lekkie szarpnięcie jak za szybko puszczę gaz ale raczej kwestia przyzwyczajenia się i delikatniejszego operowania gazem Ogólnie polecam
  14. GregL

    piski w silniku nowy

    A ile na tym przejechales? Dwumasa podobno moze zaczac piszczec ponownie po ok 20k-40k km. Mozesz napisac co dokladnie zalozyles?
  15. Witam wszystkich! Jestem świeżym posiadaczem Legacy. Jest ktoś z Gliwic lub okolic? Ogólnie mało subaryc widze w moim mieście ale może sie gdzieś ukrywają Pozdro Greg
×
×
  • Create New...