Jump to content

lw36

Nowy
  • Content Count

    26
  • Joined

  • Last visited

About lw36

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..
  • Birthday 09/18/1991

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Łomża
  • Auto
    Volvo S60 D5
    Subaru Impreza GT MY99

Recent Profile Visitors

72 profile views
  1. Witaj, Za cienka - musi być 6mt.
  2. Więc jak dobrze rozumiem nie ważne jaka skrzynia 6mt z tych roczników to można półośki i piasty 5x100 załatwić?
  3. Witam, Mam kilka pytań. Szukam swap'a napędów STI DCCD do GT'ka. Sytuacja wygląda tak (jeżeli się mylę to mnie poprawcie): 1. Żeby nie zmieniać felasów to trzeba przeszczepić napędy z wersji 2000-2007. 2. Podobno wszystkie wersje z DCCD miały już inny rozstaw w piaście (inny czyli nie 5x100), ale te bez DCCD już nie - mam jakiś tam zestaw i koleś mi tłumaczy że ma 4 takie, ale niestety piasty są już 5x114.3 - ale jak miewał napędy STI bez DCCD to były 5x100. 3. Jeżeli pkt.2 to prawda to czy jak wezmę napędy, skrzynię, etc. z wersji DCCD, ale piasty i półośki dla wersji 5x100 to czy to będzie pasować?
  4. lw36

    IC do GT'ka

    Czy ten z WRX wystarcza? Bo chyba ten STI większy jest.
  5. lw36

    IC do GT'ka

    Witam, Który New Age IC podejdzie do GT'ka bez większych przeróbek? GT'ek jest po kuciu i turbo będzie VF35. Czy mogę prosić ew. o numer seryjny IC? Jak będę szukał chciałbym uniknąć odsyłania towaru - kwestia dobrania go poprawnie.
  6. Ciepły, na zimnym nic nie słychać - pojawia się dopiero na ciepłym. Po ponownej przejażdżce znikł, jak postoi dłużej na jałowym też znika... Dodam, że dźwięk dokładnie wydobywa się z prawej strony silnika stojąc do niego przodem. Z lewej jak się nachylimy to dźwięku tego nie usłyszymy. Ze względu na otwór w masce (ten z nagrania) dźwięk się nasila - powód czemu nagrałem z zamkniętą maską.
  7. Spoko, a co z tym dzwiękiem? Rozpoznajecie? Nie wybuchnie ?
  8. @Barte1986 - jak sensor wykrywa stuk to operacją jest odcięcie zapłonu i obniżenie doładowania. Pytanie brzmi czy czujnik się nie myli czy jest zepsuty. Jak się nie myli to jest problem. Nagrałem filmik z dźwiękiem pokazujący przy okazji nie naturalne dźwięki z pod mojej maski (czasm są, czasem ich nie ma). Link tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=mxKExrttPPY&feature=youtu.be Sugestie? Na razie, póki w poniedziałek nie wymienię czujnika nie możemy stwierdzić czy faktycznie następuje spalanie stukowe. Jednak czy jesteście w stanie mi wyjaśnić co zrobić gdy występuje, aby to naprawić?
  9. Dobra, znalazłem miejsce gdzie sczytałem błąd. Nazwa: "knock sensor" (zapomniałem spisać jeszcze kod...) Czyli spalanie stukowe - tylko teraz pytanie: sensor, czyli czy czujnik się przycina i trzeba go po prostu wymienić, czy też faktycznie następuje spalanie stukowe i jest problem z mieszanką. Jak to sprawdzić? Miał ktoś już takie problemy?
  10. Problem polega na tym, że jestem z Łomży i na daną chwilę to chyba jedyna Impreza w tym mieście... Nie ma tutaj speców od tego silnika, a jedyny warsztat, który ma wszystko co trzeba to BOSCH serwis (tylko co tego, że mają jak nie mają doświadczenia w subarakach) Macie kogoś ogarniętego w woj. podlaskim do polecenia od subków?
  11. @siewcu: okej, spróbuję. A co z tym kolektorem? Możliwe?
  12. Up: Tutaj są podobne objawy - koleś znalazł że "jakas ceramika w kolektorze sie rozpadla , i mapa paliowa rozjechala " - może ktoś pomóc rozszyfrować co za tym się kryje i co powinno się z tym zrobić?
  13. Witam serdecznie, Model: Impreza GT 99 rok, Opis problemu: samochód niezależnie czy nagrzany czy jeszcze zimny po naciśnięciu pedału gazu w różnych sytuacjach (na przykład na 2 biegu przy niskich obrotach czy też przy 3 biegu na 4-5 tys. obrotów) tak jak by na ten gaz nie reaguje, nie wkręca się na obroty przez chwilę po czym dostaje moc i z nowu ją traci i tak w kółko. Doładowanie w takich momentach nie przekracza 0,5-0,6. W danej chwili zapala się także check engine. Po chwili check engine gaśnie, samochód przyspiesza bez szarpania tak jak powinien, turbina ładuje normalnie 0,9. I po chwili problem się pojawia ponownie. Co już zrobiłem: - wyczyszczony przepływpomierz, - wyczyszczony filtr powietrza, - sprawdzone silikony i uszczelki czy nie ma przedmuchów. Problem nie ustał. Co to może być? Czy w serwisie BOSCH'a mając ten ich uniwersalny komputer sczytają błędy z Subka?
  14. Witam serdecznie, Planuję kupić koc termiczny do Imprezy GT 99. Jakie dokładnie miało oznaczenie turbo w tym roczniku? Chcę kupić dodatkowo tą taśmę: http://www.amazon.com/DEI-Thermal-Tuning-Products-Exhaust/dp/B000T93VZ8/ref=sr_1_12?s=automotive&ie=UTF8&qid=1436352294&sr=1-12&keywords=DEI+thermal A koc termiczny ten: http://www.amazon.com/DEI-010144-Titanium-Turbo-Shield/dp/B0039Z5TL8/ref=sr_1_34?s=automotive&ie=UTF8&qid=1436352310&sr=1-34&keywords=DEI+thermal Czy ten koc będzie pasował? (za mały/za duży)
  15. Witam, Krótko i na temat: poszukuję blacharza-lakiernika który odnowi karoserię Imprezy. Ogniska rdzy + malowanie + impregnacja podłogi. Kogo możecie polecić? Jestem na etapie wyłaniania wykonawcy i szukam dodatkowych opcji
×
×
  • Create New...