Skocz do zawartości

sandr

Nowy
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    DSW
  • Auto
    2.0GX MY01 wagon

Osiągnięcia sandr

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Od jesieni ubiegłego roku pojeżdżam N/A 125KM i powiem tak, dla mnie jako drugi samochód w domu sprawdza się idealnie. Zima, lub lekki teren, zakupy czy też z psem do lasu - rewelacja, nic lepszego nie potrzeba. Oczywiście w tych warunkach przyspieszenie uważam za wystarczające, chociaż szału nie ma. Na trasy... Lexus, cisza i spokój.
  2. sandr

    ile wam pali ?

    Kolega pytał o miasto, zimą... Po za tym kto wie, może i moja Impreza spaliła by podobnie (?) - tylko, nie potrafię poruszać się z takimi prędkościami...
  3. Myjnia, nadmiar wody zostanie wydmuchany i (hamulce grzeją) odparowany podczas jazdy. Faktem jest że twoje stalówki są... specyficzne (u siebie mam stalówki z większymi otworami - od Forestera, łatwiej je wypłukać)
  4. sandr

    ile wam pali ?

    Bo to nie jest oszczędny samochód, jego atutem jest trakcja i spora frajda z jazdy w trudnych warunkach (2.0 NA)...
  5. sandr

    ile wam pali ?

    Krótkie trasy zimą w mieście kosztują mnie 11,5~12,8 l/100km...
  6. sandr

    Co to za motur?

    Od tego gościa spod Jeleniej Góry kupiłem w październiku swojego GX. Miał mieć 190.000 i... miał - tyle że był samochodem od którego ktoś uciekał przed dużym przeglądem w D. Wymieniłem więc rozrząd, płyny, tylne amortyzatory, drugą sondę, akumulator i łożyska w "dupce" skrzyni biegów (plus parę pomniejszych drobiazgów w tym profesjonalne zabezpieczenie progów). Oczywiście opłaty. Realnie rzecz biorąc - mam to co chciałem, ale nie przewidziałem że będzie tyle kosztowało (z ubezpieczeniem zrobiło się 19.000zł). Dzisiaj celował bym w ogarnięty, (nieupalany) i zarejestrowany w PL samochód - np. taki, jakim w kwietniu przyszłego roku będzie mój GX 2.0
  7. Nie wiem jaka jest różnica, ale niedawno wymieniałem II (tą za katalizatorem) w MTS Dzierżoniów i kosztowała ~ 600,00zł (ori). P.S. Też mam jakąś nie za często występującą (wyszło jak podałem VIN).
  8. Mam tak samo, jak dla mnie pozostałe wskaźniki są wystarczająco czytelne w dziennym świetle...
  9. sandr

    Impreza-dobra na zimę?

    Jeżeli nie zamierzasz wydać więcej niż 8 tys. zł to poszukaj już zarejestrowanej w PL (żadne tam super okazje z Niemiec czy innej Szwajcarii) o w miarę znanej historii - chociaż będziesz wiedział kiedy wymienić płyny i rozrząd. Niedawno (również z myślą o zimie) kupiłem wolnossącą 2.0 i (mając wolne 20 tys. zł) przy zakupie za 11 tys. zł kończę ją wstępnie ogarniać dochodząc do 19 tys. zł. Swoją drogą, trudno mi wyobrazić sobie jak może jeździć Impreza z jeszcze słabszym silnikiem...
  10. sandr

    LPG w Subaru

    Jeżeli czujesz zapach gazu, to masz pod maską nieszczelność i tyle. Podjedź do gazownika, doraźnie w 15 min. będziesz wiedział o co chodzi...
  11. sandr

    Biale z nieba leci!

    Tak wczoraj wyglądały okolice Wałbrzycha. W mieście paraliż (eee, co to za miasto :roll: ), za to pierwszy w życiu wyjazd Imprezą w białe (no, prawie białe) potwierdził słuszność wyboru zarówno samochodu jak i opon (Semperit Speed-Grip2) na zimę. Jestem pod wrażeniem ...
  12. sandr

    auto na autostrady

    No to może z zupełnie innej beczki... proponuję rozważyć zakup Lexusa. Od pewnego czasu posiadam GS300 MKII i z czystym sumieniem polecam - samochód prawie bezawaryjny (Toyota), ekonomiczny, cichutki w całym zakresie prędkości i pomimo rocznika bogato wyposażony. Wolnossący 3.0 - 223KM R-6 daje radę (jak mało, szukać GS430 - 280KM - V8). Spalanie?... porównywalne do mojego Buga 2.0 N/A: miasto ~11, trasa 8-10, autostrady 10-14 l/100km. 8)
  13. Zobacz tutaj: http://allegro.pl/wiskoza-subaru-sprzeglo-wiskozowe-4x4-i2703179959.html
  14. Na to specjalnie bym nie liczył (chociaż oczywiście, okazje się co poniektórym trafiają) - podejrzewam, że są to samochody po prostu zgniłe, od których właściciele uciekli w związku z czekającą ich dość kosztowną naprawą mechaniczną. Wcale nie muszą to być samochody powypadkowe, lub z kręconym licznikiem. Mieszka sobie człowiek w górskiej, alpejskiej wiosce, doraźnie ujeżdża (i garażuje) coś niemieckiego "w dizlu" ale na śnieg to ma Subaru (pod plandeką). Podejrzewam, że stąd się biorą dość niskie przebiegi i bardzo ładny stan wnętrza (w swoim "rodzynku" znalazłem spłowiałą fiszkę z wymiany oleju datowaną na 15.12.2010 i przebieg 175.000 km, dzisiaj 190.000 km). Za to u nas zdolnych lakierników nie brakuje, do tego równie zdolny mechanik dokona kilku niezbędnych "przeszczepów" i mamy to co mamy...
  15. Na razie złego słowa nie mogę powiedzieć i jakby co, blisko mam :-) ... Być może jest to cena za egzemplarze "niewymagające wkładu finansowego". Swoją Imprezę (2001r - 190.000km - w całkiem przyzwoitym stanie) kupiłem za 11.000zł, ale - opłaty, rejestracja, rozrząd, oleje, filtry, ubezpieczenie, opony zimowe i... zrobiło się ~ 18.000 zł. Podejrzewam, że tamten Forester też wymagał będzie podobnego wkładu i już cena zrobi się bardziej "niemiecka".
×
×
  • Dodaj nową pozycję...