Skocz do zawartości

jasiek202

Użytkownik
  • Postów

    72
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana jasiek202 w dniu 15 Lutego 2013

Użytkownicy przyznają jasiek202 punkty reputacji!

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Zakopane
  • Auto
    było sklatkowane GT

Osiągnięcia jasiek202

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

3

Reputacja

  1. jasiek202

    Filmy

    Pewnie wszyscy kojarzą filmy z M5 w mieście... http://www.carscoops.com/2013/06/georgian-bmw-m5-driver-giorgi-tevzadze.html?m=1
  2. http://allegro.pl/porsche-cabrio-356-speedster-unikat-legenda-jedyny-i3354469409.html Fajne porsche chociaż nie porsche, poza tym tłusto przed domem
  3. http://otomoto.pl/renault-laguna-1-6-cng-kompresor-10zl-100km-C28095935.html Słyszał ktoś o tym? 10zł/100km w dodatku tankowane w domu:)
  4. jasiek202

    "Filmowe" Subaru

    Dzisiaj "Ukryta prawda" przelaczajac kanał, patrzę, a tu niebieski lanos i świnia na lusterku. Forumowy?
  5. Które trasy muszę pobrać zeby z wami grac? Z pierwszego postu wyczytałem że wszystkie z podanej strony, ale tam wiekszosc linkow jest padnieta, a na czeskiej stronie tras jest pełno.
  6. jasiek202

    Filmy

    Sądze że przez ludzką zawiść ten film będzie jednym z ostatnich na youtube tego gościa, poza tym trzeba mieć umiejętności żeby składać takie fury w środku miasta.
  7. To nie talent, tylko mega umiejetnosci prowadzenia auta:)
  8. Już ma 38s przewagi, jak bedzie dalej jechałi równo bez żadnych przygód, to nawet suchy asfalt Jankowi nie pomoże:)
  9. Pewnie tak, jeśli ktoś jest większy i ma fotel odsunięty kat może byc za duży i wtedy można wyrównać harness barem, a jeśli ktoś ma całkiem z przodu to kat bedzie mniejszy i go nie potrzeba.
  10. tu tez nie chodzi o sam moment , s2000 to silnik atmosferyczny z zupełnie inną charakterystyką , N-ki z turbo tez mają momentu 550Nm a i tak przegrywają z S2000 ( nie licząc Kajtka ) ale prawda S2000 to nie WRC , dlatego teraz bedzie tak naprawde sprawdzian Nie ja wyskoczylem z N-ka jak Filip z konopi...
  11. W załączniku jest napisane, ze kat opadania pasów nie może przekroczyć 45 stopni, poza tym chyba większość osób montuje do oryginalnych mocowan i gdyby sie cos komuś przez to stało pewnie byłyby inne wymogi.
  12. Janie nie wyskakuj tu z Nkami. Nki maja wiekszy moment i nie sa wcale slabsze od eSek. Gorzej hamuja i skrecaja. Musza, bo sa zbudowane z cywila a eSa jest zudowana od podstaw do rajdow. Wszystko zalezy od charakterystyki rajdu. Na potwierdzenie, ze Nki nie sa slabsze masz wyniki Kajta w Polsce. A wiesz czemu? Bo mamy szybkie oesy wiec na nasze podworko lepsze jest SZYBSZE auto czyli Nka. Na kanarach Nka nic nie ugrasz, za ciezkie, slabo skreca a hamulce sie pewnie przegrzewaja po polowie oesu ale nie wazne. Rozmowa nie tyczy sie zadnej Nki tylko RRC vs S2000 gdzie te auta sa prawie identyczne, roznia sie glownie momentem obr. i zakresem jego dostepnosci Nie rozumiem wogole po cos z ta Nka wyskoczyl.... To wytłumacz to teraz Carfitowi, bo sam sobie tego nie wymyśliłem tylko przeczytałem kilka stron wstecz;)
  13. N-ki maja o wiele większy moment od S2000, a sa słabsze. S2000 ma inna charakterystykę zupełnie
  14. Czemu bezpieczniejsze rozwiązanie skoro według załacznika J montaż do ori mocowań to poprawne rozwiązanie? Ta rura jest niepraktyczna, i raczej dużo mniej bezpieczna bo poprawnie powinny pasy być skierowane w dół, może stąd brak popularności tego wynalazku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...