a ja wlasnie odebralem legasia z warsztatu i sie ciesze bo autko dostalo
nowy rozrzad
nowe tarcze i klocki przod
klocki tyl
przewody w oplocie
nowy ole z filtrami
odgrzybiona i nabita klima
wymienione lozysko w kole
wymienione swiece
wymieniony olej w skrzyni i mostach
nowy plyn hamulcowy
i cos jeszcze. A do tego ja dostalem fakture na 5000 tysi do podpisania i juz tak milo nie bylo.
no ale coz. w harmonijny zwiazek nalezy wkladac nie tylko serce i zaangazowanie ale tez pieniadze.
A ja uwazam podobnie jak prowadzacy tenze "fachowy" program motoryzacyjny, ze Subaru to faktycznie tandeta i bardzo chcialbym zeby dalej tak pozostalo. Aby dalej te tandetne auta byly doceniane przez milosnikow marki i byly nieczesto widywane na drogach.
Jezdze juz 3 tandetnym subaru ktore mnie duzo kosztuje ale jakos nie spieszy mi sie aby powrocic do aut nietandetnych z logo vw czy inne audi.
ja do swojego forka II zakakowalem sie w czworke na 2 tygodnie do chorwacji.
pod sam dach ze gazety bym nie wlozym ale dalem rade.
na narty w w czworke to bez boksu sie nie obylo niestety a kufer i tak zapakowany po sam dach.
JackH,
mowie o aluminiowych uszczelkach na turbinie/kolektorze- sa 3 sztuki kazda inny ksztalt.
u mnie smierdzial palony olej bo padniete turbo pocilo sie na kolektor ktory to byl dosc mocno rozgrzany i jak stanalem na swiatlach to bialy dym spod maski
sprawdz tez uszczelki pod pokrywami zaworow -tam tez sie lubi pocic i tez kapie na kolektor(prawa strona)
oby to bylo tylko to-trzymam kciuki.
jak chcesz szpecow od regeneracji turbin to pisz PW
JackH,
mialem podobna sytuacje u siebie w forku 2004 r ale na mniejsza skale.
turbina puscila olej i powiedziala papa
skonczylo sie regeneracja turbiny w zaprzyjaznionym warsztacie od turbin i teraz smiga jak ta lala.
koniecznie zainwestuj w nowe uszczelki (koszt okolo 150 zł)
mysle ze zauwazysz poprawe.
aha czy czuc tez smrod palonego oleju?
mialem podobna sytuacje w siebie w forku.
najpierw puscilo turbo i olej lecial na kolektor ktory to skutecznie zadymial moje auto jak stalem na swiatlcha.
po wsadzeniu nowego turbo okazalo sie ze jeszcze poci sie i bardzo lekko saczy wlasnie spod pokrywy zaworow olej na wydech(kolektor) i tam tea sie spala.
sprawdz te dwa miejsca bo na zdjeciach to wyglada wlasnie na pokrywe zaworow
jmiciuk,
koszt takiej maty wygluszajacej w ASO to okolo 360 pln z rabatem.
kupilem taka do swojego my 04 i poprawilo to efekt wizualny i tylko tyle.
pozdro
ja sie wlacze bo jako uzytkownik junkersa cos o tym wiem
mam 2,5 xt na automacie i w miescie pali mi okolo 14,5-15 litrow w zaleznosci od tego jakie to jest miasto
duzo tez zalezy od jakosci gazu, na trasie moj rekord spalania przy malo kapeluszowej jezdzie to bylo 11,5 litra (koszalin-poznan)
wiec 14 ltr to troche duzo.
Niedźwiedź,
a uwierzysz jak powiem ze 260 tysi!
wymieniony silnik a amorki dalej te same.
pewnie kiedys nadejdzie ich koniec ale jeszcze troche to potrwa.