Jump to content

jak zdjąć przegub z ośki ?


marek790
 Share

Recommended Posts

Sorki. Ciąłem szlifierką i tnąłem przecinakiem na koniec, by nie uszkodzić szlifierką ośki. Podoba mi się ta robota ale przeraża podejście mechaników. We wrześniu ten przegub zmieniał mi warsztat. Mimo że nie założył na osłonki odpowiednich obejm - tak iż mi do srodka dostaą się woda i piajch - to i nie założono mi zawleczek na niektóre nakrętki a na których muszą one być (np. końcówka drążka kierowniczego).

Link to comment
Share on other sites

Wiadomość na przyszłość jak nie będziesz miał w zanadrzu szlifierki, albo będziesz chciał zmieni na przykład tylko sparciały fartuch: na końcu wielofrezu niektórzy mówią wieloklinu jest wycięty rowek w którym „siedzi” taki sprężysty pierścionek który zabezpiecza aby półoś nie wysunęła się z przegubu, taki sam rowek ( czyt. gniazdo) jest w wielofrezie przegubu. Aby ściągnąć przegub należy: (najłatwiej to zrobić w dwie osoby) złapać półoś w imadło, skasować luz miedzy przegubem a półosią (pomocnik ciągnie za przegub w kierunku równoległym do półosi:) a ty energicznie uderzasz młotkiem w przegub, powinien zeskoczyć.

Pozdrowionka

Link to comment
Share on other sites

Ja walilem przy wkladaniu mlotkiem a potem sie okazalo ze to do innego subaru i zwrotu nie przyjeli...(ostrzegam liczcie naczecia na wieloklinie!!!!!!!!!!!!!!!)na szczescie wymienilem go na tlomik z jakims chlopakiem.Ta opaska stalowa przypomina mi wkladanie tlokow :mrgreen: dobre teraz latwiej wlozyc niz wyjac :twisted:

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...