Lala Box Opublikowano 27 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 Witam, Mam problem z napędem tylnej osi. Mocniej ciągnie przód albo tylko przód. Jak myślicie czy jest to problem ze skrzynia automatyczna czy z napędem. Może znacie kogoś z łódzkiego kto by to sprawdził? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4444 Opublikowano 27 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 A może kwestia bezpiecznika elektrycznego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 7 godzin temu, Lala Box napisał: Może znacie kogoś z łódzkiego kto by to sprawdził? https://dealerzy.subaru.pl/ Możesz mieć problem ze sterowaniem sprzęgłem wielopłytkowym w skrzyni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lala Box Opublikowano 28 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 A jaki jest koszt jeśli to jest to?? Bo samochód jest 4x4 a napęd tylko na przód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 (edytowane) . Edytowane 6 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lala Box Opublikowano 28 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 Bezpiecznik był sprawdzony i jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 (edytowane) . Edytowane 6 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lala Box Opublikowano 28 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 Z tego co wiem to powinien być wyjęte bezpiecznik tak? Tak mówił mechanik. Teraz już nie wiem. A jakbyś powinno? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 (edytowane) . Edytowane 6 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lala Box Opublikowano 28 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 No więc jest wyjęty i jeżdżę tylko z napędem na przód. Co powinnam sprawdzić w kolejności dalej? I czym to grozi jak będe tak jeździć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 Teraz trzeba sprawdzić sterowanie zaworu hydraulicznego sterującego spięciem sprzęgła wielopłytkowego znajdującego się w skrzyni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lala Box Opublikowano 28 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 A czy to moze być problem z tylnym mostem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 2 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 To chyba musiałbyś mieć mechanizm różnicowy zmielony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4444 Opublikowano 2 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 (edytowane) Zmielenie tylnego mostu objawiać się będzie pełnym uślizgiem lub pełną blokadą - zdecydowanie by to zauważył. Problem można sprawdzić czy jest napięcie na zaworze sterującym rozdziałem przód / tył. Możliwe że ktoś próbował zrobić jak na forach usa przełącznik spinający na stałe 50/50 i coś nie dokończył lub sknocił i zamaskował swe poczynania, ewentualnie brak oleju w przekładni lub niewłaściwy olej. Odnośnie bezpiecznika = TAK = wyjęty bezpiecznik to właściwa wersja = w normalnych warunkach pracy. Włożenie bezpiecznika to wersja testowa i wówczas tylko Front. Edytowane 2 Marca 2018 przez 4444 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 2 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 Samo sterowanie powinno być w porządku jeżeli nie pojawia się mrugająca kontrolka "power", chyba że j.w. ktoś oszukał TCU opornikiem. Najlepiej zacząć od pomiaru ciśnienia oleju w magistrali sprzęgła wielopłytkowego, a i tak pewnie skończy się na demontażu transferu i nieszczelnym elektrozaworze, takie mam przeczucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się