tzd Opublikowano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 Forester 2001. W momencie włączenia na chwilę tylnej wycieraczki nastąpiła chyba jakaś awaria, bo od tego momentu wycieraczka chodzi cały czas. Doraźnie została odłączona na wtyczce pod plastikiem na tylnej klapie, ale ... co mogło się popsuć ? Mechanik sprawdzał bezpiecznik i przekaźnik (chyba są w kabinie, przy lewym kolanie kierowcy) ale pomysły się kończą i nie mam pewności czy dobrze sprawdzał Czy to możliwe, żeby popsuła się manetka przy kierownicy ? Nigdy wcześniej nie było z tym problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 Przewody w przelotce dach / klapa. Przetarte / upekniete. Do polutowania. Upierdliwa robota bo ciasno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 ale to tak by się zachowywało? A nie jednak zawieszony przełącznik? poszukaj tu tego tekstu http://ken-gilbert.com/wrx/STi_Manual/ Wiper and Washer System (Rear).pdf co prawda inne auto ale mam tak samo (schemat) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 U mnie robiła fochy- nie dojeżdżała do końca cyklu, robiła 1,5 cyklu zamiast 1, czasem 3 czy 4 zamiast 1. Poprostu sterownik nie dostawał sygnału z krańcówki (chyba). Polutowalem 2 kable i przy okazji wróciło podświetlenie bagażnika po otwarciu klapy które nawet nie wiedziałem że jest!Felerne miejsce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 Faktycznie, jakby brakowało sygnału powrotnego o zakończeniu cyklu.Wysłane z mojego HTC One dual sim przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 3 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 Dzięki za sugestie. Dla przypomnienia - mi się to nigdy nie zdarzyło, a "gaziarz" twierdzi, że próbował włączyć tylną wycieraczkę i tak juz zostało... Jak to można zdiagnozować, żeby nie zgadywać a być pewnym ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 4 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2018 a jak otwierasz/zamykasz klapę to zmienia się coś? jak jest pęknięty przewód zgodnie z sugestią to wtedy by to się mogło potwierdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 4 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2018 Nie ma wpływu - i na otwartej i na zamkniętej jest to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 4 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2018 No jak go upeklo całkiem to nie będzie zmiany. Zsun ten gumiak (chyba z prawej strony) i spróbuj dość mocno ciągnąć pojedynczo przewody. Na 99% któryś wyciągniesz.Kable w Subaru z tych lat są w miarę przyzwoite ale kwestia czasu robi swoje. Zdarzył mi się chiński przewód który po 2 latach ulegał rozkładowi- rozsypywał się w rękach na biały proszek a że zrobiłem na nim instalacje do głośników wewnątrz drzwi .... no lekko się zjezylem. A najgorsze że z zewnątrz wygląda naprawdę dobrze! Jedyne, i teraz wiem że trzeba tak testować przewody, to jak nie chce się lutować to odrazu śmietnik! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 4 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2018 Ale skąd pewność , że to kabel. Czy nie należy najpierw sprawdzić przekaźnika i manetki , tylko jak to zrobić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 A czy takim problemem jest zdjąć ta je()+-&/*na gumkę i ruszyć przewodami? Milion razy mniej roboty a nie zawracać ... a zresztą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 7 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2018 Ale skąd pewność , że to kabel. Czy nie należy najpierw sprawdzić przekaźnika i manetki , tylko jak to zrobić ? Bo tam nic nie ma takiego bo jest sterownik. We kostką manetki aby ją wykluczyć ale chyba łatwiej posłuchać czy klika jak od świateł.Wysłane z mojego HTC One dual sim przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 19 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2018 Auto stoi daleko ode mnie, więc nawet nie miałem szansy nic posprawdzać, ale poczytałem... w innych markach podobne awarie były spowodowane np. popsuciem się silniczka tylnej wycieraczki. Czy ktoś spotkał się z czymś takim w Subaru? czy ma to sens? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się