areksail Opublikowano 19 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2017 Witam wszystkich , Pojawiło się lekkie "pocenie" na połączeniu skrzyni biegów z łańcuchem rozrządu. Podobno wada konstrukcyjna i te modele tak mają.. Moje pytanie: co z tym robić i czy w ogóle bawić się w uszczelnianie skoro jest to wada budowy silnika ( duży element silnika, który zawsze będzie pracował a co za tym idzie tracił swoją szczelność) Pozdrawiam i czekam na porady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 20 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 18 godzin temu, areksail napisał: Pojawiło się lekkie "pocenie" na połączeniu skrzyni biegów z łańcuchem rozrządu. no po drodze masz jeszcze silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
areksail Opublikowano 20 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 poważnie...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 20 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2017 (edytowane) Poważnie, rozrząd masz z przodu silnika, a skrzynia biegów jest z tyłu Najpierw musisz napisać z której strony cieknie Edytowane 20 Grudnia 2017 przez skwaro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
areksail Opublikowano 21 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2017 cieknie a raczej "poci" sie z przodu , łączenie rozrządu z silnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 21 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2017 Ja to miałem zrobione przy okazji ostatniego przeglądu, koszty symboliczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 21 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2017 8 godzin temu, GREGG napisał: Ja to miałem zrobione przy okazji ostatniego przeglądu, koszty symboliczne na pewno miałeś uszczelnianą pokrywę rozrządu, że koszty były symboliczne? Żeby się do tego dorwać trzeba spuścić olej, zrzucić pasek, odkręcić koło pasowe na wale, odkręcić rurkę chłodzenia oleju i chyba 40 śrub. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 21 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2017 Może w takim razie coś innego uszczelniali... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 21 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2017 Może w takim razie coś innego uszczelniali... Warto wiedzieć co serwis robił przy samochodzie Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 21 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2017 Mówili co robią, ale to było z pół roku temu, także nie pamiętam dokładnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
areksail Opublikowano 22 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 W dniu 19.12.2017 o 14:40, areksail napisał: Moje pytanie: co z tym robić i czy w ogóle bawić się w uszczelnianie skoro jest to wada budowy silnika ( duży element silnika, który zawsze będzie pracował a co za tym idzie tracił swoją szczelność) Pozdrawiam i czekam na porady Panie i Panowie, ponawiam pytanie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 5 godzin temu, areksail napisał: Panie i Panowie, ponawiam pytanie... To jak ustaliliśmy że chodzi o pokrywe rozrządu, to teraz możemy rozmawiać jak temu zaradzić A tak na poważnie, jeśli jest to tylko pocenie, to jeszcze to zostaw, a jak Ci to przeszkadza, to zleć ogarniętemu serwisowi uszczelnienie. U mnie też jest dość mocne pocenie, ale od przeszło pół roku się nie powiększa i na razie tego nie ruszam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 27 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 na pewno miałeś uszczelnianą pokrywę rozrządu, że koszty były symboliczne? Żeby się do tego dorwać trzeba spuścić olej, zrzucić pasek, odkręcić koło pasowe na wale, odkręcić rurkę chłodzenia oleju i chyba 40 śrub. Pytanie czy ciekło z łączenia pokryw czy z oringów pod dolną osłoną rozrządu. Jak wymiana oringów to tam jest grubo ponad 100 śrub w sumie i cały rozrząd do rozebrania i złożenia ponownie włączając koła zębate wałków rozrządu. Jest przy tym naprawdę sporo roboty. A na marginesie to nie żadna wada silnika tylko zwykłe oringi, które po tylu latach przestają uszczelniać i trzeba je wymienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 27 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 9 godzin temu, skwaro napisał: Pytanie czy ciekło z łączenia pokryw czy z oringów pod dolną osłoną rozrządu. Mógłbyś na poniższych zdjęciach, wskazać gdzie znajdują się te oringii o których piszesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 27 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 Między blokiem a wewnętrzną osłoną rozrządu widoczną na drugim zdjęciu, patrz schemat poniżej po prawej, poza tym wymieniasz też podkładkę nr 4 i uszczelniacz wału nr 9: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 21 godzin temu, skwaro napisał: Między blokiem a wewnętrzną osłoną rozrządu W silniku 3.6 nie widzę tej wewnętrznej osłony rozrządu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 Zwracam honor, jakimś cudem nie doczytałem że chodzi o 3.6 nie 3.0, w 3.6 masz pokrywę rozrządu bezpośrednio na bloku. Trzeba zdjąć pokrywę i od nowa uszczelnić, polecam do tego Megagreya Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 9 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 Tutaj link do ruskiego, który uszczelniał właśnie ten dekiel. https://www.drive2.ru/l/466399364558881684/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się