Jump to content

Spec B, a zwykłe Legacy


Master_geoff
 Share

Recommended Posts

3 godziny temu, aflinta napisał:

Spec B to inne zawieszenie (Bilstein), reszta różnic to kwestia z czym porównujesz. 

Aha czyli to tak. Załóżmy, że porównujemy to z 3.0R. Zastanawiałem się czy wszystkie 3.0R to Spec B, czyli że silnik 3.0 jest częścią pakietu ( tak wiem, że na rynek amerykański był spec B z 2.5)?

Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, Master_geoff napisał:

Aha czyli to tak. Załóżmy, że porównujemy to z 3.0R. Zastanawiałem się czy wszystkie 3.0R to Spec B, czyli że silnik 3.0 jest częścią pakietu ( tak wiem, że na rynek amerykański był spec B z 2.5)?

Nie wszystkie Legacy 3.0 to Spec B.Spec ma amortyzatory Bilstein, aluminiowe wahacze, trochę inne oprogramowanie szkrzyni biegów (A/T), jest dostępny 6MT, zawsze czarna skóra, felgi 18, nakładki na pedały, inny zderzak (po lifcie). Oczywiście porównuje zwykłe H6 do Spec B:) . Reszta jest taka sama

Na rynek Europejski Spec B to 3.0, na USA 2.5, a na Japonię 2.0

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nie wszystkie Legacy 3.0 to Spec B.Spec ma amortyzatory Bilstein, aluminiowe wahacze, trochę inne oprogramowanie szkrzyni biegów (A/T), jest dostępny 6MT, zawsze czarna skóra, felgi 18, nakładki na pedały, inny zderzak (po lifcie). Oczywiście porównuje zwykłe H6 do Spec B . Reszta jest taka sama
Na rynek Europejski Spec B to 3.0, na USA 2.5, a na Japonię 2.0

Dzięki, to teraz wiem już chyba wszystko co chciałem
Nie wszystkie Legacy 3.0 to Spec B.Spec ma amortyzatory Bilstein, aluminiowe wahacze, trochę inne oprogramowanie szkrzyni biegów (A/T), jest dostępny 6MT, zawsze czarna skóra, felgi 18, nakładki na pedały, inny zderzak (po lifcie). Oczywiście porównuje zwykłe H6 do Spec B . Reszta jest taka sama
Na rynek Europejski Spec B to 3.0, na USA 2.5, a na Japonię 2.0

Mam jeszcze tylko jedno pytanie. Czy w zwykłym Legacy H6 był 5MT czy 6MT?
Link to comment
Share on other sites

Zwykłe H6 tylko 5AT

A co do róznic jeszcze, to nie wiem czy zwykłe H6 ma podobnie jak specB mniejsze przełożenie maglownicy, podobne jak STI

Edited by Basmanek
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Oczkoo15 napisał:

Nie wszystkie Legacy 3.0 to Spec B.Spec ma amortyzatory Bilstein, aluminiowe wahacze, trochę inne oprogramowanie szkrzyni biegów (A/T), jest dostępny 6MT, zawsze czarna skóra, felgi 18, nakładki na pedały, inny zderzak (po lifcie). Oczywiście porównuje zwykłe H6 do Spec B:) . Reszta jest taka sama

Na rynek Europejski Spec B to 3.0, na USA 2.5, a na Japonię 2.0

Do tego spec B. ma jeszcze bardziej bezpośrednią przekładnię kierowiczą, o ile się nie mylę :)

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...