Skocz do zawartości

WRX 2.0 Zawieszenie


Mateusz Drobniak

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, pisze w sprawie zawieszenia do WRX 2004 2.0T , aktualnie 270 PS.

Szukam rad od mądrzejszych z  wyborem zawieszenia, malo pojecia ^^.

Niedawno mechanik mi powiedzial ze powoli trzeba myslec o zmianie tylnego zawieszenia bo juz sie sypie, to juz stwierdzielm ze zainwestuje i cale zawieszenie zrobie na nowe,

bo juz rude wszystko bardzo, stabilizatory moze wahacze laczniki,tulejki,  amortyzatory itp itd

tylko jakie tego milion, poszukuje czegos uniwersalnego najlepiej, moc bedzie rosla mysle ze do 400 moze dojsc, czerwony gwint odpada, bo po polskich drogach nie mam zamiaru plakac na kazdej dziurze, co by tu dac zeby to dobrze siedzialo i jezdzilo szybko na rownym asfalcie jak i na gorszych nawierzchniach.

Pytanie jeszzcze odnosnie zwrotnic, czy przy takich planowanych zmianach w zawieszeniu oplaca sie zmienic na jakies z STI , zaciski przod zlote brembo sti, tyl na adapterze i tarczy dba, po zmianie zwrotnic zmiana tarcz i cos z recznym pokombinowac, warte zachodu ?

I jaki fundusz trzeba miec na takie zmiane +- 

W planie duzo wiecej, aczkolwiek narazie to :P 

Za komentarze "sprzedaj wrx kup sti" dziekuje ;) Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, Mateusz Drobniak napisał:

zeby to dobrze siedzialo i jezdzilo szybko na rownym asfalcie jak i na gorszych nawierzchniach.

Chcesz pogodzić trudne rzeczy - takie właśnie są zawiechy seryjne lub zbliżone -np. agx i seryjne springi. Oczywiści mozna kombinować rózne gwinty, ale te dobre kosztują.  Jeśli chcesz robić z wrx  mocno tuningowane sti - też się da i moce koło 400 koni też da się zrobić, ale pamiętaj ,że powyżej 300 zaczyna się mocno pod górę :) ( bardziej zainteresuj się momentem i jego przebiegiem) . Pomijamy tu możliwosci i cele wykorzystania tych parametrów , bo to trochę inny temat.

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Mateusz Drobniak napisał:

co by tu dac zeby to dobrze siedzialo i jezdzilo szybko na rownym asfalcie jak i na gorszych nawierzchniach.

 

ja bym szedł w seryjne amortyzatory z STi ze sprężynami z STi ("normalne" albo "utwardzone/obniżone").

Tu masz przykładowy cały komplet.

A jak nówka z Japonii to za drogo (ok. 1600 USD + transport + cło + vat), to szukaj używki, a pewnie i AGX ze sprężyną typu Eibach da radę.

 

image.png.7c7a65f6a3d42adf6c7ba49d3f45f781.png

 

image.png.2451b239aff4eb470e08efc11c5c493b.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, respect napisał:

( bardziej zainteresuj się momentem i jego przebiegiem) .

 

Moglbys to troche rozwinac ? ;)

 

 

Budzet mysle ze 10tys +/- na zawieszenie chcialbym dac, wiec cos sie zlozy mysle ciekawego.

Pedders Extreme XA wygladaja i opis calkiem spoko.

w tym budzecie licze tez ew tuleje,wahacze,laczniki i jeszcze ew. te zwrotnice zeby zmienic tyl hamulec z tej tarczy dba i adaptera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...