Witam, pisze w sprawie zawieszenia do WRX 2004 2.0T , aktualnie 270 PS.
Szukam rad od mądrzejszych z wyborem zawieszenia, malo pojecia ^^.
Niedawno mechanik mi powiedzial ze powoli trzeba myslec o zmianie tylnego zawieszenia bo juz sie sypie, to juz stwierdzielm ze zainwestuje i cale zawieszenie zrobie na nowe,
bo juz rude wszystko bardzo, stabilizatory moze wahacze laczniki,tulejki, amortyzatory itp itd
tylko jakie tego milion, poszukuje czegos uniwersalnego najlepiej, moc bedzie rosla mysle ze do 400 moze dojsc, czerwony gwint odpada, bo po polskich drogach nie mam zamiaru plakac na kazdej dziurze, co by tu dac zeby to dobrze siedzialo i jezdzilo szybko na rownym asfalcie jak i na gorszych nawierzchniach.
Pytanie jeszzcze odnosnie zwrotnic, czy przy takich planowanych zmianach w zawieszeniu oplaca sie zmienic na jakies z STI , zaciski przod zlote brembo sti, tyl na adapterze i tarczy dba, po zmianie zwrotnic zmiana tarcz i cos z recznym pokombinowac, warte zachodu ?
I jaki fundusz trzeba miec na takie zmiane +-
W planie duzo wiecej, aczkolwiek narazie to
Za komentarze "sprzedaj wrx kup sti" dziekuje Pozdro