Skocz do zawartości

EJ20 - prośba o wyjaśnienie


Narrator

Rekomendowane odpowiedzi

 na drugim foto

1 to chyba wyjścia z odpowietrzenia skrzyni korbowej.

2 normalny objaw ze pojawia się korozja na kole zamachowym

 

Na drugim foto

Zaznaczyłes  srube od mocowania rozrusznika i chyba miejsce na wąż od serwa

Edytowane przez niebieskiultras
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 foto

-Wyjście z kolektora do serwa

-druga strzałka, nie widac o co dokladnie chodzi

 

2 foto

-odpowietrzenie skrzyni korbowej

-czesto koło zamachowe rdzewieje, w niczym to nie przeszkada.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. dzięki.

Co do tego odpowietrzania skrzyni korbowej - ten waż rozgałęzia się w dwie strony i jedna końcówka wchodzi (po przez zawór jednokierunkowy PCV) do kolektora a druga w obudowę filtra powietrza. Dwie drogi do kolektora jedna przez zawór PCV druga przez przepustnicę. Jaki to ma sens?

Pytam bo chciałbym odłączyć i zaślepić koniec który wchodzi do obudowy filtra. Ten wąż brudzi mi filtr olejem :\

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...