Skocz do zawartości

pomoc


szymon26

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam forestera 2 2002r. problem jest taki że przy skręconych kołach i jeździe bardzo po woli coś strzela, przeskakuje ( nie przegub ) czuć to na kierownicy i widać po aucie że przeskakuje ... nie wiem czy to problem z ukł. kierowniczym czy co ale dziwne jest to że jak jest zimny to tego nie robi dopiero po chwili jak się rozgrzeje... może skrzynia... jak ktoś coś wie na ten temat to proszę o info bo wymiękam... pozdro...

Edytowane przez szymon26
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam mam forestera 2 2002r. problem jest taki że przy skręconych kołach i jeździe bardzo po woli coś strzela, przeskakuje ( nie przegub ) czuć to na kierownicy i widać po aucie że przeskakuje ... nie wiem czy to problem z ukł. kierowniczym czy co ale dziwne jest to że jak jest zimny to tego nie robi dopiero po chwili jak się rozgrzeje... może skrzynia... jak ktoś coś wie na ten temat to proszę o info bo wymiękam... pozdro...

Najpierw wypada się przywitać w odpowiednim wątku.
https://forum.subaru.pl/index.php?/topic/60648-Tutaj-się-witamy-[dział-dla-nowych-Forumowiczów]

Co do Twoich objawów to osobiście obstawiam wiskozę.Pomimo że nie wspomniałeś jaką masz skrzynię.

Wysłane przez SM przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, szymon26 napisał:

odwiedziłem link i się przywitałem...  silnik 2.0 125KM manual... możliwe że to mogło przyjść tak od razu??? bez żadnych objawów??? 

 

 

Objawy wskazują na wiskozę. Sam będę robił niedługo.

Z tym to jest tak że odzywa się dopiero po dłuższej jeździe jak się porządnie wygrzeje. Ja przy pierwszych objawach to zignorowałem bo później nie występowały. Ale okazało się że po prostu za rzadko i za krótko jeździłem. Po przejechaniu co najmniej 40km występowało zawsze. 

Ale podjedź do kogoś kto ogarnia subaru to będzie wiedział od razu czy to wisko czy nie.

Edytowane przez Narrator
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz do wymiany lub regeneracjii Wiskoze. Czyli mechanizm różnicowy w tzw. Dupce skrzyni biegów.

Wpisz w szukajke wiskoza i poczytaj. Tematów jest bardzo dużo.
Ja regenerowałem w Wrocławiu za ok 600 zł.
Po trzech latach wszystko gra i buczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle dałeś razem z wyciągnięciem i ponownym montażem?


Zrobiłem przelew wysłałem moją.
Na drugi dzień dostałem kurierem zregenerowaną.
Demontaż - montaż robiłem sam.
Musiałbym zajrzeć w papiery, ale na pewno zregenerowana nie była droższa niż 600 zł.
a to wycie to też od wiskozy może być???


Od samej wiskozy, lub kończących się jej łożysk.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie.
Zlewasz olej z skrzyni.
Odkrecasz wał od skrzyni.
Wybijasz zawleczke z wybieraka biegów.
Odkrecasz kilka śrub.
Odbijasz " dupke skrzyni " od całej skrzyni i masz wisko na wierzchu.
Najwygodniej z kanału robić tą operacje.
Zobaczysz, wyczujesz w jakim stanie są łożyska.
Dajesz nowy olej po wszystkim i git :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, szymon26 napisał:

w dodatku coś mocno wyje jak się jedzie im szybciej tym mocniej... i co to w ogóle ta wiskoza bo mechanik ze mnie jak z kozie dupy...trąba... 

Wyje łożysko wiskozy , staraj się nie jeździć z tą usterką bo często kończąca się wiskoza lubi wypchnąć pierścień zabezpieczający ,który pójdzie szybciutko w tryby i podwoi koszty, być może ,że już go wypchało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...