.Misza. Opublikowano 9 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2017 Szybkie pytanko - w moim Forku miałem problem z maglem i ze wspomaganiem (zaraz opiszę o co chodzi). Zregenerowałem maglownicę - na szczęście miał tylko luz, bez wycieków (z przesyłką w obie strony 280zł ) Szpenio który regenerował magiel mówił, że zanikające wspomaganie bez wycieków, to raczej pompa. Ze wspomaganiem historia wygląda następująco - wspomaganie najczęściej zanikało gdy samochód pełzał na D (automat) - wspomagania właściwie nie było, trochę gazu i wspomaganie wraca. Po odpaleniu przy skrajnym położeniu pompa potrafiła zapiszczeć (tylko zimna). Po naprawie magla został przepłukany układ i oczywiście zalany nowy płyn. Nie poprawiło to sytaucji. Dzisiaj sprawdzałem stan płynu i jest mocno więcej niż powinno być - może to powodować zanikanie wspomagania? W sumie używana pompa z przesyłką to grosze, tylko po co wydawać 100-120zł? Jakieś podpowiedzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się