Skocz do zawartości

Co wybrac ?


subarczak

Rekomendowane odpowiedzi

"BLOK SILNIKA EJ20

Wersja pierwsza do 370 kM. Standardowy, otwary blok, kute tłoki V1, korbowody, panewki, szpilki ARP, zmodyfikowana pompa oleju, uszczelki.

 

BLOK SILNIKA EJ20

Wersja druga do 450 kM. Blok półzamnięty, kute tłoki V1, korbowody, panewki, szpilki WRC, zmodyfikowana pompa oleju, uszczelki, obróbka głowicy, sportowe wałki rozrządu.

 

BLOK SILNIKA EJ20

Wersja trzecia powyżej 450 kM. Blok zamknięty, kute tłoki V2, korbowody, panewki, szpilki WRC, zmodyfikowana pompa oleju, natrysk oleju pod denko tłoka, uszczelki, obróbka głowicy, sportowe wałki rozrządu.

 

BLOK SILNIKA EJ25

bloki silnika - pojemność 2.5 l typu półzamknięty,w różnych konfiguracjach seryjny do 370PS, z kutymi tłokami i korbowadami do 400-440PS, prosimy pytać każdorazowo o cenę.

 

BLOK 2,35

silnik 2,35 blok zamknięty, kute tłoki, korbowody kręci się do 9000obr/min prosimy o konsultacje w sprawie ceny

 

BLOK SILNIKA STI 2,5L

Oryginalny blok silnika STi o pojemności 2,5 litra. Typ półzamknięty."

 

ktora opcja jest najlepsza pod wzgledm cena - jakosc przy zalozeniu :

a)350 KM

b)400 KM

c)>400 KM

 

Ile kazdy z tych projektów waszym zdaniem bedzie kosztowal "na gotowo" - kompletny silnik (do tego glowice , elektronika , wtryski , turbo itp)

 

I co to jest blok zamkniety a co to jest blok polzamkniety ?

Czy nie lepiej szykujac sie na 300-350 km kupic serie STi 2,5 czy moze zakute 2.0 GT ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po cholere wklejac opis z www.nie-ASO.pl :?: :razz:

co do konstrukcji bloku (otwarty/zamkniety), to mozna nawet ze zdjec zobaczyc.

 

Sorry ,nie wiedzialem ze znasz caly internet na pamiec ;-)

Powiedzmy ze ta oferta jest wyjsciową od której można zacząć rozwazania na temat budowy mocnego silnika.Jakies inne alternatywy Abt ?

A ze zdjec to nie kazdy jest wstanie powiedziec czy jest otwarty / czy zamkniety blok , a jeszcze jakie to ma znaczenie dla pracy i parametrow ...

 

Do jakiego samochodu i do jakiego uzytkowania? Nie podales cen.

Zgadujac to a) b)BLOK SILNIKA STI 2,5L B) c) BLOK SILNIKA EJ25 zakuty.

 

Ma byc do GT.Cen nie podalem celowo bo tez chcialbym sie o nie dowiedziec :-)

a)B) blok seryjny 2,5 do 400 km ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

subarczak, za mało napisałeś do czego Ci ten samochód. I 300 a 350KM to duża różnica i są szybkie i wolne 300KM samochody ;-). MOżna mieć 550Nm bardzo nisko i nadal sporo mocy, można mieć dużo mniej momentu i duzo wyżej i nadal mieć ~350KM.

 

Auto nie do jazdy na co dzien.Do jazdy po zakretach.Ale bez napinania sie na wyczyn.Nie musi byc budowany wg.homologacji a jak juz to A gr lub H gr. ;-)

A z tymi Nm nisko czy wysoko to juz chyba kwestia elektroniki i bazdziej wygładzenia całości niż wyboru :

seria 2,5 , zakute 2,5 zakute 2.0

?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

subarczak, najlepsza możliwa opcja jeżeli chodzi o osiągi to STI 2,5 + głowice STI 2.5 ze zmiennymi fazami + obróbka głowic, wałki, zawory. Ile można osiągnąc zależy jak dobrego masz tunera. Bez zmiennych faz, na cywilnym paliwie i zwykłym turbo + TMIC ponad 550Nm. Na pewno da radę więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

subarczak, najlepsza możliwa opcja jeżeli chodzi o osiągi to STI 2,5 + głowice STI 2.5 ze zmiennymi fazami + obróbka głowic, wałki, zawory. Ile można osiągnąc zależy jak dobrego masz tunera. Bez zmiennych faz, na cywilnym paliwie i zwykłym turbo + TMIC ponad 550Nm. Na pewno da radę więcej.

 

Czyli seria 2,5 + glowice z 2,5 sti ... czy obsluzy mi to seryjne ECU + piggyback czy raczej musze sie szykowac na standalone ?

Jakie do tego turbo i wtryski ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz '99 - '00 to wystarczy seryjny ECU + remap. Jeśli starszy to standalone. Turbo najlepiej coś na Ballbearing żeby był szybki spoolup, VF34 jest niezłe i pasuje bez rzeźby. Wtryski 550cc starczają do 400 koni. Ja osobiście gdyby miał nieograniczony budzet poszedł bym w zamknięty blok 2.2l wystroke'owany na 2.33

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz '99 - '00 to wystarczy seryjny ECU + remap. Jeśli starszy to standalone. Turbo najlepiej coś na Ballbearing żeby był szybki spoolup, VF34 jest niezłe i pasuje bez rzeźby. Wtryski 550cc starczają do 400 koni. Ja osobiście gdyby miał nieograniczony budzet poszedł bym w zamknięty blok 2.2l wystroke'owany na 2.33

 

Budżety maja to do siebie że są ograniczone :-)

A o co chodzi z tym zaknietym otwartym blokiem ( jak to ktos wczesniej juz pisal ze widac to na zdjeciach - ja zbytnio sie na tym nie wyznaje i jak by ktos byl tak dobry i mi to powiedzial )

A te 2,2 to jest w bloku gt tylko skok tloka jest zmieniony ?

Jaka to przewaga nad 2,5 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak wygląda zamknięty blok:

 

cg20closed20deck20blocktf4.jpg

 

ponieważ tuleje cylindrów są solidnej zamontowane zamknięty blok wytrzymuje więcej niż otwarty.

 

2.2 to jest blok z Legacy Turbo, jego przewagą nad 2.5 jest to że może się wyżej kręcić. A ja lubie wysokie obroty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ponieważ tuleje cylindrów są solidnej zamontowane zamknięty blok wytrzymuje więcej niż otwarty.

2.2 to jest blok z Legacy Turbo, jego przewagą nad 2.5 jest to że może się wyżej kręcić. A ja lubie wysokie obroty.

 

Nastepne z lamerskich pytan :

czy mozna zamknac blok 2.5 i zamantowac tuleje podabnie jak w 2.2 ?

seria 2,5 sti podchodzi do skrzyni gt - pug & play ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...