Tomasz_555 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2017 Przy okazji przeglądu technicznego zmierzyli mi wydech i mam 102-105dB. Jak zapewne niektórzy wiedzą, na nowych obiektach sportowych jest ograniczenie do 98dB. Muszę zatem przyciszyć wydech. Silencer nie wchodzi w grę bo chodzi o upalanie. Z codzienną jazdą i policją kłopotów nie mam, a przy upalaniu silencer może poskutkować popłynięciem tłoków. Pozostaje zmiana końcowego tłumika. Wydech mam przelotowy od turbo, chyba 3". Po zrobieniu wydechu był robiony remap. Pytanie czy ta operacja zmusi mnie do korekty mapy ? Zapewne nowy tłumik spowoduje zmniejszenie przepływu spalin. Pytanie czy na tyle drastycznie by była konieczna korekta mapy ? No chyba, że ma ktoś lepsze rozwiązanie na zmniejszenie głośności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 21 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2017 Też jakiś czas temu miałem taki dylemat 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 21 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2017 Niektórzy na forum twierdzą, że i po zmianie oleju trzeba zrobić remap 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2017 21 godzin temu, Qóba napisał: Też jakiś czas temu miałem taki dylemat Dzięki, tego szukałem ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się