Jump to content

Zmiana tłumika końcowego - korekta mapy ?


Tomasz_555

Recommended Posts

Przy okazji przeglądu technicznego zmierzyli mi wydech i mam 102-105dB. Jak zapewne niektórzy wiedzą, na nowych obiektach sportowych jest ograniczenie do 98dB.

Muszę zatem przyciszyć wydech. Silencer nie wchodzi w grę bo chodzi o upalanie. Z codzienną jazdą i policją kłopotów nie mam, a przy upalaniu silencer może poskutkować popłynięciem tłoków.

Pozostaje zmiana końcowego tłumika. Wydech mam przelotowy od turbo, chyba 3". Po zrobieniu wydechu był robiony remap.

Pytanie czy ta operacja zmusi mnie do korekty mapy ? Zapewne nowy tłumik spowoduje zmniejszenie przepływu spalin. Pytanie czy na tyle drastycznie by była konieczna korekta mapy ?

No chyba, że ma ktoś lepsze rozwiązanie na zmniejszenie głośności.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...