Skocz do zawartości

Zmiana tłumika końcowego - korekta mapy ?


Tomasz_555

Rekomendowane odpowiedzi

Przy okazji przeglądu technicznego zmierzyli mi wydech i mam 102-105dB. Jak zapewne niektórzy wiedzą, na nowych obiektach sportowych jest ograniczenie do 98dB.

Muszę zatem przyciszyć wydech. Silencer nie wchodzi w grę bo chodzi o upalanie. Z codzienną jazdą i policją kłopotów nie mam, a przy upalaniu silencer może poskutkować popłynięciem tłoków.

Pozostaje zmiana końcowego tłumika. Wydech mam przelotowy od turbo, chyba 3". Po zrobieniu wydechu był robiony remap.

Pytanie czy ta operacja zmusi mnie do korekty mapy ? Zapewne nowy tłumik spowoduje zmniejszenie przepływu spalin. Pytanie czy na tyle drastycznie by była konieczna korekta mapy ?

No chyba, że ma ktoś lepsze rozwiązanie na zmniejszenie głośności.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...