Dtm Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 witam mam maly problem, po zamontowaniu emulator wysuwajacego sonde lambde dalej zapala mi check engine i niestety od tego momentu przepala bardzo w wydechu slychac strzlanie jakschodzi z obrotow i przez to rowniez wiecej pali. macie jakis patent na to? moze 2 emulatroy na raz zeby bardziej ja wysunac? oba katalizatory sa wyciete i wystepuje jedna sonda lambda. pacjent to legacy 97 2.0 wolnossak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waski Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 (edytowane) Emulator się stosuję na drugą sondę po katalizatorze. Pierwsza sonda odpowiada za skład mieszani paliwowej. Jak masz zamontowany emulator ecu będzie wtrykiwać więcej paliwo niż potrzebuje. Usuń emulator. Dlaczego emulator zastosowałeś? Edytowane 11 Maja 2017 przez waski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dtm Opublikowano 11 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 myslalem ze to pomoze na ten blad. juz usuniety wlasnie to zrobilem ale dalej wyskakuje blad wlaczyl sie jak tylko przekroczyl 2.5 tys na 5 biegu. nie mam juz pomyslow na to mecze sie od 2 tyg z tym, puki nie zapali checka jest ok schodzi fajnie z obrotow jak tylko go zlapie odrazu wali z wydechu jak karabin xd jest jakas mozliwosc wykasowac blad z ecu poza odpieciem aku? podpiac sie czy cos? obd chyba z tego co wiem nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waski Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 Możesz spróbować freessm lub romraider plus kabel vag kll, wczytać i skasować błędy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dtm Opublikowano 11 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 u mnie niestety nie ma OBD probuje dzis odlaczyc obie klemy od aku na noc i jutro zobacze jak bedzie, jak narazie sonda zamontowana bezposrednio w rure zastepujaca katalizator, bez zadnego emulatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 16 godzin temu, Dtm napisał: jak narazie sonda zamontowana bezposrednio w rure zastepujaca katalizator, bez zadnego emulatora. Tak ma być. Zobacz pod deską z lewej strony kierownicy, czy nie masz 2 wtyczek kolor przeważnie czarny był), które da się złączyc ze sobą, Służa do wymrugiwania błędów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dtm Opublikowano 12 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 to wiem. rozumiem ze skasowac w jakis podobny sposob tych bledow sie nie da? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 Łączysz kostki czarne nie po to żeby skasować ,tylko sprawdzić jakie masz błędy . Skasować najlepiej odłączając minus Aku. najpewniej na godzinkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dtm Opublikowano 12 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 nic nie daje niestety taka operacja kasowania potem znowu lapie blad bylem u kilku elektrykow nie sa w stanie pomoc za bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lacky3pl Opublikowano 13 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 sprawdz moze jaki blad jest ,mze to nie przez kata czy sonde .sprawdz kodami blyskowymi . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palmall Opublikowano 13 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 13 godzin temu, Dtm napisał: nic nie daje niestety taka operacja kasowania potem znowu lapie blad No to chyba normalne że łapie błąd skoro problem nie rozwiązany. Kasowanie błędów nie spowoduje że naprawi ci się usterka. Połącz te kostki, wymrugaj błędy, będziesz wiedział co go boli. I wtedy zabierz się za naprawę tego co zgłasza ci komp. Bez opisu błędu nikt ci nie powie co masz zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dtm Opublikowano 13 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 oki ide obbadam to i niedlugo napisze co wyszlo. czy ktoras z tych kostek to obd? jeden blad to napewno 33 i by sie zgadzalo bo nie dziala predkosciomierz, a drugi to hmm byly najpierw 3 dlugie mrugniecia potem odrazu 4 krotkie wiec 34? jest jakakolwiek mozliwosc dostac adapter z obd-2 na obd-1? znalazlem tylko cos takiegohttp://www.alcyone.org.uk/ssm/ports.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się