Legacy96 Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 Nie mam porownania z innymi turbo, tylko ze starym Legacy 2.2. A wiec zimne auto zapala natychmiast i pozostaje na 1500 obr przez jakies 30 sek, potem obroty schodza na 1200, 1000, 900... jesli lekko, krutko nacisne gaz to spadaja predzej. Stary Legacy tego nie mial, tam po starcie byly obroty ok. 900 i spadaly szybko do normalnego poziomu. Druga sprawa to nagrzewanie, po ruszeniu silnik osiaga temperature po ok. 3.5 km, w Legacy bylo to 2.5 km. Nagrzany ma caly czas rowna temperature i rowne wolne obroty, ok. 700. Prosze o wypowiedzi, jak to jest u Was z wolnymi obrotami na zimnym silniku ? (w salonie opowiadajac cos o EURO3 i dlatego sa wyzsze obroty by sie szybciej nagrzewal... ale nagrzewa sie wolniej niz Legacy z Euro1 ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pin555 Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 Co do obrotow po odpaleniu, to Forys S-turbo '99 zachowuje sie tak, jak Twoj XT. Moze nawet troche dluzej sie trzyma w okolicy 1500rpm. Do temperatury roboczej nagrzewa sie po mniej wiecej 2,5 do 3km "niekorkowej", plynnej jazdy. Leszek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 tak to normalne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 18 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 No to sie uspokoilem. Dzis rano przyjzalem sie sprawie dokladniej, zimne auto (11 stopni w garazu) wchodzi os razu na ok. 1600 obr. krutkie, lekkie nacisniecie gazu i schodzi na 1100 obr. W nagrzewa sie powoli, po 2 km temperatura podnosi sie do pierwszej kreski (8 stopni temp. otoczenia, ogrzewanie wylaczone). Normalna temperature, prawie polowe skali, osiaga po prawie 4 km. Jazda prosta droga, pierwsze 2 km ok. 90 km/h, dalej 50-60 km/h. Widac te typy tak maja :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ninja Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 U mnie tez to norma. I nagrzewa sie bardzo szybko. Oczywiscie nie pałuję go jak zimny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 27 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2007 Moj (od dzis) s-Turbo po nagrzaniu wolne ma ciut ponizej 3 kreski (1 to 0 obrotow, a 4 to 1000). To ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pin555 Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 Moj (od dzis) s-Turbo po nagrzaniu wolne ma ciut ponizej 3 kreski (1 to 0 obrotow, a 4 to 1000). To ok? Ok. W kazdym razie ja tez tak mam ;-) Leszek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 1 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 Nagrzany silnik powinien miec wolne obroty na poziomie 700 obr/min, a wiec troche ponizej 3 kreski. Moj ma dokladnie 3 kreske, czyli 750 obr. Czesto jednak powoli do tej wartosci spada, np. na luzie ma ok. 900 obr i opada na 750. Wracajac do cyklu "czy to normalne", zawieszenie jest twarde, twardsze niz w OBK,o Legacy nie wspominajac. Czy to normalne ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi