Skocz do zawartości

Czy to normalne ? silnik turbo


Legacy96

Rekomendowane odpowiedzi

Nie mam porownania z innymi turbo, tylko ze starym Legacy 2.2. A wiec zimne auto zapala natychmiast i pozostaje na 1500 obr przez jakies 30 sek, potem obroty schodza na 1200, 1000, 900... jesli lekko, krutko nacisne gaz to spadaja predzej. Stary Legacy tego nie mial, tam po starcie byly obroty ok. 900 i spadaly szybko do normalnego poziomu. Druga sprawa to nagrzewanie, po ruszeniu silnik osiaga temperature po ok. 3.5 km, w Legacy bylo to 2.5 km. Nagrzany ma caly czas rowna temperature i rowne wolne obroty, ok. 700.

Prosze o wypowiedzi, jak to jest u Was z wolnymi obrotami na zimnym silniku ? (w salonie opowiadajac cos o EURO3 i dlatego sa wyzsze obroty by sie szybciej nagrzewal... ale nagrzewa sie wolniej niz Legacy z Euro1 ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to sie uspokoilem. Dzis rano przyjzalem sie sprawie dokladniej, zimne auto (11 stopni w garazu) wchodzi os razu na ok. 1600 obr. krutkie, lekkie nacisniecie gazu i schodzi na 1100 obr. W nagrzewa sie powoli, po 2 km temperatura podnosi sie do pierwszej kreski (8 stopni temp. otoczenia, ogrzewanie wylaczone). Normalna temperature, prawie polowe skali, osiaga po prawie 4 km. Jazda prosta droga, pierwsze 2 km ok. 90 km/h, dalej 50-60 km/h. Widac te typy tak maja :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nagrzany silnik powinien miec wolne obroty na poziomie 700 obr/min, a wiec troche ponizej 3 kreski. Moj ma dokladnie 3 kreske, czyli 750 obr. Czesto jednak powoli do tej wartosci spada, np. na luzie ma ok. 900 obr i opada na 750.

Wracajac do cyklu "czy to normalne", zawieszenie jest twarde, twardsze niz w OBK,o Legacy nie wspominajac. Czy to normalne ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...