Glodzio Opublikowano 8 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 Witajcie! Niestety szukajka mi nie pomogła to pytam się Was. Przymierzam się do wymiany chłodziwa w aucie i mam parę banalnie głupich pytań, ale kto pyta nie błądzi 1. jaka jest całkowita pojemność układu? 2. Czym według specyfikacji/instrukcji powinien być zalany 2.0 NA '97 3. Czy mając instalację LPG mam to zrobić na właczonej, czy może pomimo jej wyłączenia płyn i tak przez nią przepływa. 4. Czy spodziewać się jakiś niespodzianek? Dziękuję za wszelką pomoc. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 8 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 1.Około 6 litrów 2. Ja zalalem Prestone - polecało go kilka osób na forum. 3. Włącz ogrzewanie a płyn i tak przepływa przez parownik od gazu nie zależnie czy masz włączone lpg czy nie. 4. Raczej nie ma czego popsuć. Płyn wlewaj na zimnym silniku ! Możesz też zrobić płukanie układu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glodzio Opublikowano 8 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 (edytowane) No głównie o plukanke chodzi, stąd pytanie o pojemność, bo widząc jak ciemny jest płyn sądzę że z 2 lub 3 razy będzie trzeba powtarzać czynność. W związku z czym będę potrzebował dużo wody destylowanej @niebieskiultrasdzięki za informację Jeszcze pytanie, układ sam się odpowietrza czy trzeba to robić samemu? Edytowane 8 Marca 2017 przez Glodzio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 8 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 Sam sie odpowietrzy, kontroluj poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym przy aku. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glodzio Opublikowano 8 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 No i gitara. Jeszcze takie pytanie dla dla pewności. Ten motylek na zdjęciu jest do spuszczenia płynu? Tak się pytam bo żadnego innego korka czy czegoś takiego nie widać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpanu Opublikowano 8 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 U mnie był chyba z boku chłodnicy (od kierowcy po prawej stronie). Dodatkowo uważaj na oring na motylku czasem lubi się odwinąć i zostać w chłodnicy. Po odpowietrzaniu i wszystko jak będziesz mieć już na gotowo, na drugi dzień albo po jakichś 30-50 km zobacz czy płynu nie ubyło, czasem lubi zaciągnąć po jakimś czasie. Ogólnie to ja bym zrobił od razu płukanke, tylko jest to czasochłonne bo najlepiej z 5 razy wlewać i spuszczać wodę destylowaną, czekać aż tremo puści także trochę to zajmuję. Jakiś płukacz z liquimoly i 20-30l wody destylowanej w zależności czy aktualny płyn masz ładny czy zasyfiony. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 8 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 28 minut temu, Glodzio napisał: No i gitara. Jeszcze takie pytanie dla dla pewności. Ten motylek na zdjęciu jest do spuszczenia płynu? Tak się pytam bo żadnego innego korka czy czegoś takiego nie widać Lepiej spuścić płyn dolnym wężem od strony chłodnicy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glodzio Opublikowano 8 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 41 minut temu, Hiszpanu napisał: Ogólnie to ja bym zrobił od razu płukanke, tylko jest to czasochłonne bo najlepiej z 5 razy wlewać i spuszczać wodę destylowaną, czekać aż tremo puści także trochę to zajmuję. Jakiś płukacz z liquimoly i 20-30l wody destylowanej w zależności czy aktualny płyn masz ładny czy zasyfiony. Korzystając ze jutro mam dzień wolny taki jest plan nie ma lepszej metody na stres jak grzebanie przy samochodzie 28 minut temu, Pan Dziedzic napisał: Lepiej spuścić płyn dolnym wężem od strony chłodnicy. Mowa o tym? Jeżeli tak to nawet wygodniej i szybciej będzie niż motylkiem jeszcze raz Panowie dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 8 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 Przy okazji możesz założyć nowe obejmy zaciskowe i pamiętaj aby dokręcać je z czuciem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpanu Opublikowano 8 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 Tutaj masz na takim samym układzie jak to zrobić (dodatkowo możesz wyjąć zbiorniczek wyrównawczy i wyczyścić on na filmie tylko wysysał). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glodzio Opublikowano 8 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2017 @Hiszpanu70% rzeczy które zrobiłem przy samochodzie to z Mnichem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpanu Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 W takim razie masz podane na tacy jak to zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glodzio Opublikowano 9 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Dokładnie, szkoda że czasu mało bo jestem dopiero w połowie bo inne obowiązki odciagaja. ale pojawił mi się pewien dylemat i tutaj pytanie do mądrych głów. Przewód który idzie z chłodnicy i wchodzi w zbiornik wyrownawczy jakiej powinien być długości? Bo ten u mnie nawet nie dosiega do poziomu MAX. i to mi nie pasuje? Nie powinno być do dna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4444 Opublikowano 9 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 1` biorąc na logikę to powinien być do samego dna 2` sama nazwa zbiorniczek wyrównawczy a nie przelewowo=nadmiarowy 3` przy odpowietrzeniu układu ponownie zassie porcję powietrza gdy wąż nie sięga do płynu. Więc chyba koniec wątpliwości. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glodzio Opublikowano 9 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 (edytowane) no i pięknie, dzięki za rozwianie moich wątpliwości. Edit Wszystko poszło jakcpo maśle. Dzięki Panowie! Edytowane 10 Marca 2017 przez Glodzio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się