Karenz Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 (edytowane) Chciał bym się dowiedzieć o instrukcje w przypadku nie użytkowania samochodu przez okres np. 2 tygodni . Teorie mechaniczną znam chodzi wyłącznie o elektrykę . Obawiam się ze akumulator nie wytrzyma takiego okresu w zimowej aurze (auto będzie przebywać w garażu wolno stojącym nie ogrzewanym ) . Teoretycznie wszystkie nastawy i kodowanie znajdują się w pamięci stałej ecu ale obawiam się o ISSR oraz alarm fabryczny . Czy ISSR lub alarm ma swoją baterie awaryjną które może ulec rozładowaniu ? Czy radio posiada kod odblokowania ? Najprościej ujmując czy auto po naprawach blacharskich (które wymaga odpięcia akumulatora ) wymaga jakieś interwencji w związku z długim okresem braku zasilania ? Edytowane 7 Lutego 2017 przez Karenz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_dz Opublikowano 7 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 Witam, Po odpięciu akumulatora nie ma konieczności, może poza programowaniem stacji radiowych i szyb wykonywania dodatkowych zabiegów. Radio nie posiada kodu! W przypadku, gdy samochód znajduje się w miejscu występowania zasięgu sieci komórkowej to przez okres 2tyg sprawny akumulator nie rozładuje się na skutek poboru prądu przez ISR. Natomiast sytuacja ta może nie mieć pokrycia w przypadku ograniczonego zasięgu sieci komórkowej (np. garaż podziemny). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antares Opublikowano 8 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 (edytowane) Witam, Wczoraj padł mi akumulator, nie wiedziałem że oświetlenie wnętrza nie gaśnie po zamknięciu samochodu i stał tak prawie dwa dni, nic nie działało, auto otworzyłem z kluczyka ale aby odpalić musiałem podłączyć akumulator przewodami do innego samochodu i za trzecim razem odpalił. Niestety mam teraz dyskotekę na desce rozdzielczej. Przejechałem się parę kilometrów ale nic nie zgasło więc wydaje mi się że czeka mnie więcej przyjemności niż tylko programowanie stacji radiowych. Po uruchomieniu silnika pojawia się napis Check Engine a potem Check Owner's Manual ale zaraz gasną, świeci się natomiast kontrolki: check engine, wspomagania ruszania na wzniesieniu i miga kontrolka tempomatu oraz kontrolka. Zmiany trybów skrzyni i inne funkcje jak x-mode nie działają. Nowy Forester XT Platinum, kupiony w lutym w salonie. Co mam robić. Podjechał bym do ASO ale jestem za granicą i chciałem na początku spytać na forum. Czy to wina słabego akumulatora i wymiana lub naładowanie prostownikiem pomoże, czy trzeba będzie podłączyć komputer aby sprawdzić błędy czy też wystarczy pojeździć więcej i wszystko zgaśnie? Problem rozwiązany. Doładowanie akumulatora prostownikiem pomogło. Może mój przypadek komuś pomoże i nie będzie panikował gdy będzie miał dyskotekę z kontrolek. Edytowane 8 Listopada 2017 przez antares Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 8 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2017 w ustawieniach da sie przestawić wyłączanie światła po jakimś czasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się